Ce viaţă goală

Azi nu m-a mai înjurat nimeni, sunt tristă! Aţi putea s-o faceţi, zău aşa. Ce dracu’, doar v-am promis că vă dau dreptul la exprimare. Şi reeditarea e tot un fel de-a te exprima. Nu vă sfiiţi. M-aţi obişnuit într-un fel anume şi acum mă lăsaţi baltă? Ce oameni, frate. Nici în injurioşii de serviciu nu te mai poţi încrede.

 

Pe de altă parte: Azi a apărut Revista Flacăra cu Blestemul lui Brucan. Eu zic că-i interesat de citit şi cred că aveţi şi o carte complet gratis. O carte poliţistă, desigur, ce face parte din seria Crime Scene. Seria aia numerotată. Dacă nu aveţi toate cărţile din serie, eh, mare păcat. Dar s-or mai găsi.

„Parfumul văduvei negre” a intrat la puricare. Mai mult nu ştiu, aşa că nu vă spun.

 

Şi zicea Goethe că:

 

„ Să mai găseşti la aliaţi resurse?

Promisele subsidii scurse

Ca apa de pe ţevi ne sînt.

Şi-n statele-ţi întinse cui, Stăpâne,

Proprietatea îi rămîne?

Un nou bogat, oriunde pe pământ,

Nu vrea de nimeni să asculte;

Să-l vezi doar ce-ocupat e ceas de ceas!

Din drepturi am cedat atît de multe,

Că nici un drept nu ne-a rămas.

Partidelor, cum li se spune,

Încredere azi nu le dai;

Le lauzi şi le-njuri pe bune,

Ori dragoste, ori ură tot aşa-i!

Şi Guelfii, ca şi Ghibelinii,

Să se-odihnească, se ascund;

Azi cine şi-ar mai ajuta vecinii?

Toţi pentru sine sunt.

Ţinut e aurul doar sub zăvor,

Toţi scurmă după el, îl strâng de zor

Şi visteria-i pururi goală”

 

Înţelegeţi ce doriţi 😀

UPDATE: Orgasmul filosofic

22 comentarii la “Ce viaţă goală

  1. Alexandru, pana acum era plin de portocalii injuriosi, cred ca s-au mutat la unul mai anti decat mine 😀 Dar abia ce incepusem sa ma simt si eu bagata in seama 😛

  2. Mi-e frig şi lene, cît despre înjurături, le rezerv pentru alţii, care merită! 😀
    Sigur, faptul că îl citeşti pe Goethe este o crimă gravă, dar eu n-am să te înjur pentru asta. Se vor găsi alţii…
    Ai şi tu ce meriţi, vreau să spun că am obţinut ce mi-ai cerut.

  3. Lasa ca vin ele alegerile. Fie in 3 ani, fie mai devreme, de vrea Basea anticipate. Ei acum pregatesc injuraturi noi. Nici mie nu mi s-a mai spus de cateva zile ca sunt sclavul lui Patriciu, ce-i drept. 😦

  4. Lucia, merciiiiiiiiiiiii, pentru ce merit, desigur 😀

    Alexandru, bravo, sper ca esti cu sclav fericit 😀 Eu peste trei ani s-ar putea sa fiu de partea cealalta 😆 Depinde care da mai mult.

    Nicu, te scuz 😀

  5. Gandesti de-a dreptul… aaa… labirintic (nu stiu sigur daca exista termenul, dar macar mesajul sa se inteleaga). Credeam ca te saturasesi de mediocritate. Acum vrei sa te injuram?!! 😀

  6. Pingback: Tenebre – 22 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

