Să ne depolitizăm

     

Decât politică la cină să mâncăm, mai bine o carte bună să citim. Nu de alta, dar riscăm să ieşim cu toţii tâmpiţi din povestea asta şi nu avem nevoie de mai mulţi decât sunt deja pe pământ 😀

Aşa că azi tot ceea ce am să fac e să vă îndemn să citiţi. Ce? Cum ce? Faust, normal. Da, i-a venit rândul şi m-am distrat bine cititind-o. Am mers cu Chiron, am întâlnit grifoni şi lamii şi alte cele. Dar, în special, l-am cunoscut mai bine pe Mefisto.

Şi cum cărţile care stau la rând nu vor să mi se aşeze în mână, m-am gândit să rămână tragedia la loc de cinste zilele astea. Aşa că am trecut la cartea asta. E una din puţinele ale lui Shakeaspeare care mi-a scăpat. Bine, nu mi-a scăpat, doar că n-am avut chef de ea. Dar azi, stând la o cafea, ei bine m-am încumetat şi m-am apucat de citit. Parcă nu m-aş fi desprins de Goethe, cu toate că, trebuie să recunosc Shakeaspeare e mult mai simplu în exprimare.

Acum că aveţi treabă în weekend ce îmi mai rămâne de făcut decât să vă doresc lectură plăcută? Şi credeţi-mă, chiar o să aveţi. Viva Faust! 😀

 „Împăratul vostru-n minte-i

Ca ecou într-o vîlcea;

De luăm noi bine-aminte,-i

Ca-ntr-un basm: – A fost cândva.”

22 comentarii la “Să ne depolitizăm

  1. Ei nu, ba avem, e loc pentru fiecare, doar ca ei is mai multi, atata tot. In rest, noi sa traim bine 😀 Si sa citim bine, si sa mancam bine 😛 Si, in general, sa citim si atat.

  2. Oana, Cella m-a trimis cu o jumatate de Pavarotti (-ul dedicat ei!) la tine…dar am doar un sfert: Noel, Noel e cantat de cei trei grei ai operei secolului, mileniului….tutror timpurilor! Cu Pavarotti in funte, normal!
    Pentru tine:

  3. Pingback: Tenebre – 24 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

