Băi, eu ştiu că-i net, dar să furi cu neruşinare?

Eu ştiu că pe net merge şi cu copy/paste atâta timp cât specifici sursa, dar să nu ai inteligenţa nici de-a folosi cuvinte proprii mi se pare o mare, mare, mare PROSTIE.

Comparaţi articolul ăsta şi apoi pe ăsta. Veţi vedea că doar un mic fragment a fost dat la o parte. Probabil că n-au avut nevoie. Sau li s-a părut siropos. Sau nu s-a ridicat la nivelul lor cultural. Şi aici vedeţi ce vă spune Mirela.

Eu înţeleg că pe lume există mult tupeu, nesimţire şi prostie, şi sunt de acord că şi ăştia trebuie să trăiască. Dar nici în halul ăsta! Şi cică nu vine sfârşitul lumii.

18 comentarii la “Băi, eu ştiu că-i net, dar să furi cu neruşinare?

  1. ţi se pare că mă mir ?
    mai ales acum la ce adevărat SPECTACOL am ‘la ochi’
    am zis că mi greaţă, atît!
    blahhhhhhh cît cuprinde

  2. Oana, macar TITLUL dacă îl schimba! Mă știe deja o lume (blogosferică) întreagă cu serialul ”Parfumul” și vine asta , îmi copiază și titlul, și cuvintele ȘI ORDINEA ÎN CARE AM POSTAT PARFUMURILE, și pozele alese, doar că NU a știut săle aranjeze mai artistic în pagină! Cuvânt cu cuvânt, exprimarea, tot! Firește că ne inspirăm cu toții, doar și eu consult Enciclopedii întregi dspre parfum, preluând de acolo compoziția parfumului, dar cuvintele și IDEILE sunt ale mele. Și recomandările! Și stilul, și tot restul!
    Mulțumesc Oana, trebuie să avem grijă cu toții și să le închidem ăstora accesul în blogosferă, se poate. Ai văzut ce mi-a recomandat Simona să fac. Noapte bună!

  3. Va multumesc, Oana, datoare!
    Stii, hoata asta a copiat si geseala pe care am facut-o!
    Am scris gresit destinatia unui parfum, asa a copiat….am scris o amintire deespre Aqua Di Parma, apoi ca „Fireste ca l-am testat si cu nasul de azi”, prostutza a copiat doar ” „Fireste ca l-am testat si cu nasul de azi”, fara sa explice de ce „cu nasl de azi”….proasta, nu doar hoata.
    Simona spune sa fac plangere la Parchet, va fi amendata pentru furt si i se va face cazier. Simona Ionescu, persoana publica importanta si jurnalista, nu o oarecare!
    Nu prea imi place ca lasam asa, (ca la alegeri) las ca-i bine! NU, trebuie sa ne aparam drepturile.
    Pupam Oana si Piti si o zi buna sa avem!

  4. Mirela, pai daca nu stii cine e, degaba faci plangere. Iti trebuie nume, prenume, adresa. Ehee, nu e chiar asa simplu din pacate.

    Cella, stiu ca iti e greata, dar asta e. Ce dracu sa mai facem?

  5. Si mie mi-a fost copiat cuvant cu cuvant un articol (inclusiv greselile gramaticale, ca deh, daca dai copy/paste iei totul la gramada), dar macar in cazul meu a avut bunul simt sa specifice sursa.

Lasă un răspuns

