Linişte, geniu la lucru :))))

Hmm, îmi lipsea asta. De pe vremea când încă mai ţineam mess-ul deschis. Dar vremea aia s-a dus. Doar v-am spus că nu mai e democraţie, ce naiba? Sunt cenzurată şi exilată 😀

Dar am venit doar să vă semnalez una alta. Că doar nu aveam să vin să vă spun că am treabă. Şi încă multă. Nu de alta dar Shauki mă aşteaptă, iar nu sunt gata din pricină de incapacitate. Dar mă chinui, jur. Deci lucrez, clar?

Bine, acum că am lămurit asta am să vă dau două veşti.

1 Revista Flacăra are blog. Blog, blog, unde puteţi comenta şi voi, unde pot comenta şi ei. Unde le puteţi pune întrebări şi unde, probabil, vi se va răspunde. Dar aici nu pot băga mâna în foc. Fiecare cu politica lui de blog. Dar până una alta să le facem o vizită şi să le urăm bun venit în lumea bloggeristică.

2 Am terminat „Cameleonul” lui George Arion. Nu, nu se poate comanda de pe siteul Tritonic pentru că va veni gratis în ianuarie cu revista Flacăra, normal. Aşa că mai aşteptaţi puţin. Sau, dacă nu mai aveţi răbdare, vedeţi că undeva în revistă scrie şi cum puteţi comanda cărţile. 

(Habar n-am cum a dispărut recenzia de pe Club :(( )

3 Adică cel din urmă. Am treabă!!! 😀

11 comentarii la “Linişte, geniu la lucru :))))

  1. pot să-i scriu lui Vania aici? că de acolo m-am autoexilat 😉
    – AM TRIMIS MAIL CU UN TEXT FABULOS AL LUI VOLODIA!!! a sosit? că l-am trimis din maillul lui şi nu-s sigură
    şi messul V. e logat la unul Florin
    ce-i în blogosferă? brambureala lumii
    eu citesc o carte de mă mir io de mine, cred că m-am tîmpit cu totul, eh dacă mai aveam dubii gata! numai am 😆

  2. Pingback: Tenebre – 28 « Ioan Usca

  3. lui VANIA i-am trimis maillul cu un text bestial al lui Volodea Macovei, e religios da-i EXCEPŢIONAL, părerea mea
    şi NU! nu pot scrie acolo că îl promovează pe unul care pînă mai ieri zicea ‘chestii’ de scrisul lui Vania
    aşa că mi mie jenă de tupeul pe care îl are să i se vîre acuma în blog, cît îl văd p-acolo nu mai scriu la Vania
    citesc FRĂŢIA RUNELOR dacă-ţi poţi imagina 🙄 a lui Michael Peinkofer offffffffffffffffffffff
    am primit-o aşa că n-am ce comenta, rabdă inimă şi taci(adică citeşte, na9

Lasă un răspuns

