Carte, carte, carte. Concurs, concurs, concurs.

Ţinând cont că Revista Flacăra are blog, iar eu am o carte în plus, pentru că am primit-o şi de la autori cu autograf, m-am gândit să o dăruiesc. Dar nu va fi chiar uşor de dobândit.

M-am gândit aşa: voi trebuie să comentaţi aici şi să-mi spuneţi cum credeţi că ar trebui comisă crima perfectă din punctul vostru de vedere. Cel mai original răspuns va fi premiat. Desigur, cel mai original din perspectiva mea subiectivă. Aşa că puneţi-vă neuronii la treabă. Cartea despre care vorbim are recenzie aici şi o poză mai jos. Hai, să vă văd! Imaginaţie, imaginaţie, imaginaţie!

  Se poate comanda aici.

 

UPDATE: 

Avem două cărţi în concurs, deci doi câştigători. Cel de pe locul întâi îşi poate alege cartea, celuilalt rămânându-i ce îi rămâne 😀 Cartea a doua o vedeţi mai jos 😉 Concursul continuă până mâine la ora 14.

 Se poate achizitiona, deja, cu Revista Flacara.

47 comentarii la “Carte, carte, carte. Concurs, concurs, concurs.

  1. Păi… crima perfectă e cea în care nu se cunoaşte criminalul. 🙂
    Modul execuţiei nu contează. 🙂
    O crimă şi mai perfectă nu este acea crimă ce nu lasă indicii, ci crima ce conduce la unul sau mai mulţi vinovaţi falşi.
    O metodă eficientă: prin telepatie. *devil*

  2. Crima incrucisata : eu, pitestean fiind, ucid pe cineva din Timisoara pe care nici macar nu-l cunosc, dar care e dusmanul de moarte al unui timisorean care vina la Pitesti si-l ucide pe dusmanul meu de moarte.

  3. Daca cu o seringa goala se injecteaza aer in vena unei persoane, bulele de aer se duc spre inima si ii provoaca victimei un infarct, greu de detectat de legisti (mai ales de ai nostri 😀 ). Usor si ca arma si de executat si greu spre imposibil de detectat. Zic si eu 😀 nu ca as sti sigur!

  4. Crima perfectă este aceea despre care nimeni nu bănuieşte că ar fi crimă. Aflăm despre ea doar după foarte mulţi ani, din memoriile criminalului, care simte nevoia să se laude.

  5. Geocer, pana la urma se va face legatura 😀

    Laura, da, asta e un scenariu plauzibil 🙂 Bine, cea mai tare crima perfecta, comisa, dar pe care autorul nu a putut sa o tina pentru el, o sa v-o povestesc maine 😛

    Lucia, stiu ca o ai, de aia ma prefac ca n-am auzit nimic 😀 Da, exact asa s-a intamplat cu cea mai perfecta dintre crime.

  6. De fapt, eu am copiat scenariul unui roman politist pe care l-am citit cand eram mai tanar decat tine, Oana. Cred ca este vorba de „Capitanul Apostolescu si dubla enigma”. Sau poate ma insel in privinta titlului, dar sigur e vorba despre Apostolescu.

  7. salut!

    crima perfecta: crima perfecta este una organizata din timp, in general se procedeaza in felu urmator (sau in cele mai multe cazuri):
    – cineva care vrea sa lichideze un adversar, inamic, dusman angajeaza pe cineva, necunoascut de catre cercul de prieteni, rude, atat ale victimei cat si ale celui care il angajeaza. fapta in sine depinde de la caz la caz. ca sa treaca treaba neobservata se apeleaza la arme biologice, in cazuri eztreme, spionaj sau probleme politice am auzit ca s-ar folosi niste arme radio-active, nu cunosc metoda de utilizare dar din ce stiu eu se face cam asa: criminalul are asupra sa intro gentuta sau ceva de genu materialul radio activi, biologic, etc si pur si foarte simplu trece pe langa victima (de exemplu se tine dupa victima cateva secunde pe strada) si il/o iradiaza. daca ai acces la locuinta victimei intri peste el/ea in timpul noptii fara sa lasi amprente si i pui perna pe fata si provoci sufocarea. in fine.

  8. Ca o continuare la ce am scris mai sus, am uitat sa specific ca mie mi se pare o metoda eficienta si in care faptasul e aproape imposibil de gasit, cei drept nimic nu poate fi perfect, dar pe de alta parte nimic nu e imposibil

    O seara placuta

  9. Adrian, acceptam si la minus unu 😉

    Paul, da, asta unul dintre scenariile ce se apropie de perfectiune. Ai citit cumva Esenta Raului?

  10. Oana:

    Nu am citit prea mult la viata mea, dar mami zice ca eu sunt drac venit pe pamant.
    Acum mai in gluma mai in serios, crima perfecta e una pur si simplu gandita din timp. incerci sa faci in asa fel incat sa nu se banuiasca ca esti in spatele crimei, sau si daca cineva s-ar gandi la persoana ta, sa nu poata gasi probele necesare. Pe de alta parte chiar am vazut odata un spion executat intr-un stil asemanator.
    Un alt exemplu: am uitat care rege in istorie a fost ucis de sotia lui parca, sper sa nu gresesc, la omorat astfel: i-a otrivit colurile de la paginile cartilor pe care le citea, el umezea degetele (le baga in gura:P) atunci cand intorcea paginile si in cateva zile a fost gata.

  11. Paul, daca nu ai citit-o e bine, inseamna ca e asa cum zice mama ta 😀 Da, astea sunt crime ingenioase, intr-adevar. Pana acum esti pe locul intai.
    Mai astept! Sunt altele si mai ingenioase, va jur 😉 Trebuie doar sa le gasiti.

  12. Crimele se mai fac si in alte moduri, nu stiu daca cineva de pe aici crede in ce voi spune in continuare, insa se folosesc atacuri PSI nu doar pentru crime cat si pentru manipularea populatiei, in campanii ELECTORALE, daca nu ma insel si de aceasta data s-a apelat la cele mai oribile metode de manipulare a maselor de oameni. in fine nu ma intereseaza. am mintea limpede. Masonii mai folosesc metode oribile pe care numi place sa le fac publice cine e interesat sa ceara in particular. in fine, pot spune ca nu am citit mult la viata mea insa cat am citit ma facut sa inteleg catre intre lumina si intuneric as alege altceva in afara de lumina, pentru ca si aia care se cred buni sau asta vor sa arate, defapt sunt negrei ca noaptea la interior. ca veni vorba, nu stiu daca e chiar adevarat, insa am vazut un documentar in care se specifica ca sau facut crime prin spalarea creierului victimei, dupa care i se comandau diverse lucruri, care faceau victima sa se sinucida

  13. ca tot am zis ca as alege altceva in afara de lumina, nu aleg nici intunericul, merg pe propria credinta, nu sunt ateu.in fine si cel mai ingenios plan de a ucide poate da gres, cineva imi spunea „daca nu rezonezi cu raul, are sanse mai slabe de a te afecta”.

  14. Paul, nu le mai da idei 😀 da, atacurile PSI si manipularile se folosesc de mult timp. Imi sta pe limba sa spun mai mult, dar voi spune maine 😉

  15. pt darius: uneori trebe si adrenalina
    pt oana: si eu as spune maine mai multe ba pot scrie si de un roman numa sa am unde sal public
    pt cei interesati: daca vreti sa stergeti una din posibilele metode de a fi prins dupa o crima, distrugeti globurile oculare ale victimelor, nu de alta, dar ultimele imagini se pot prelua de pe retina, etc nu ma pricep la biologie.
    pt oana: scz da nu mam putut abtine.:D

  16. Darius, calmul satmarean? 😀

    Paul, aia cu retina e un mit, crede-ma! Nu se intampla asa ceva, mi-a zis un criminalist in BM 😉

    No, ma duc la citit, inca astept.

  17. O crima perfecta este legata de modul de operare, de numarul complicilor, de loialitatea lor fata de conducator si de telul lor. Daca acestia au o strategie bine pusa la punct, care sa nu lase urme nedorite, atunci au toate sansele de reusita. Echipa de asasini, sau in majoritatea cazurilor, asasinul(cum e cel mai preferabil, deoarece unde sunt multi cineva poate vorbi, iar cand e unul singur ori vorbeste, ori ia secretul in mormant) este angajat de o persoana. Pentru a nu fi suspect daca asasinul se hotaraste sa toarne, angajatorul este de multe ori vocea din spatele receptorului, sau cuvintele unei scrisori redactata la calculator de pe care nu se pot lua amprente. Asasinul studiaza victima, obiceiurile, cercurile in care se invarte, rudele, etc. Dupa un timp, actioneaza. Iar aici, exista multe posibilitati: ori o impusca, dar atunci s-ar produce zgomot si ar atrage atentia sau daca nu sunt persoane prin apropiere atunci e ok, o asfixiaza, o electrocuteaza într-o zi ploiaoasa pe o strada laturalnica, ii injecteaza o substanta letala in timp ce se afla la rand într-un magazin, cand victima ajuta asasinul deoarece i s-a defectat masina, sau cand victima e dupa câteva beri si chiar nu mai simte nimic, iar substanta isi va face efectul dupa un timp si va disparea din organism. Mai poate sa o omoare atacand-o, luptand corp la corp, spargandu-i craniul, scotandu-i inima, traheea, dislocarea unei anumite vertebre, etc. Orice metoda ar alege, asasinul trebuie sa curete locul crimei si sa scape de cadavru, nu sa il arunce, ci sa il arda. Dupa ce misiunea e indeplinita, isi primeste banii.
    Dar asta depinde de la caz la caz, nu toate victimele umbla fara bodyguarzi iar atunci trebuie o strategie bine pusa la punct.
    Schimbarea identitatii de fiecare data cand asasinul are o misiune e de la sine inteles.

  18. Sonia, imagineaza-ti ca eu sunt victima si tu criminalul. Tu esti singura, fara complici. Eu sunt singura, fara garzi de corp. Nu ma poti arde pentru ca ti-ar fi inimaginabil de greu, in plus, corpul uman nu arde chiar asa usor, iar un crematoriu se afla la Bucuresti. Alege ceva simplu si eficient. Ucide-ma! 😀

  19. In cazul asta, cred ca m-as duce la un magazin, as cumpara un set de cutite care taie bine si ti le-as baga in inima. Sau m-as duce la baba vrajitoare si i-as da bani sa faca vraji. Sau as cumpara multe termometre cu mercur si as intra in casa ta si le-as sparge. Dupa cateva minute dupa ce ai intra in casa…

  20. Lunetiştii comit crime perfecte. Şi nimeni nu poate nega lucrul ăsta. Plăteşti unul şi nimeni nu ştie nimic. Nimeni nu poate să facă nimic. Poliţiştii nu pot afla nimic pentru că în timpul crimei vor mânca gogoşi (ca-n filmele americane 😀 ). Martori nici măcar nu vor fi.
    Deci, cum să zic, mai perfect nu cred că se poate.
    Aş spune şi un banc cu un lunetist, dar e cam porcos…

  21. ultimele ‘aşezări’ poli… îs crima perfectă, instrumentezi tu crimele lu’ăştia?
    îţi fac abonament de la anul la primăriile din toată ţara să vezi tu morţi ‘suspecte’ pe bandă rulantă
    şi la miliţe cu a.n.
    de prin mai iunie aşa, acuma-şi ‘fac mîna’, deja
    o să se moară ‘pe capete’ şi canci autori,da?
    tu, bag sama, vrei subiecte 😛
    ŞMECHEROAICO
    mie mi-a murit pasiunea, autor necunoscut… ca-n folclor=))))

  22. Oana, tu vrei sa stii crima perfecta? Crima perfecta e cea in care victima simte durerea muuuuuuuuuult timp, asa ca noi populatia de rand, victima aaa aaa aaaaa, a ceva-ce-nu-trebuie-rostit 😀

  23. Nu am talent la spus bancuri, vă spun de la început.
    Un gigi observă că nevastă-sa îl înşeală cu vecinu’ şi se duce la un lunetist:
    -Băi, vreau să-i omori pe amândoi, pe nevastă-mea în cap şi pe ăsta în penis.
    -Nicio problemă, costă 1000 glonţul.
    Când se pregătea lunetistul, îl sună Gigi:
    -Hai bă, ce faci, că mor aici?
    -Stai bă calm, încerc să economisesc 1000 de euro.
    Cum să spun, doi dintr-un foc dacă nu v-aţi prins. 😀

  24. inca o crima aproape perfecta: magie neagra sau altfel spus a distruge poporul cu ajutorul presedintelui prin intermediul primului ministru, cu interventia guvernului si a parlamentului, si de ce nu a justitiei. La toate astea mai anuntam colaboratori: unele posturi tv sau radio.
    Sponsor oficial: UE.

  25. Crima perfecta… Sa omori democratia cu mana PSD ului care l-a scos pe Geoana la inaintare. Apoi duci poporul pe o pista gresita propunand un referendum. SI criminalul? E presedinte, are imunitata si in puscarie intra mogulii si senatorii opozitiei? Esti si cu mainile curate si nici nu mirosi a whisky.

  26. Oana iti zic si aici si iti trimit si mail.
    Mie imi place cameleonul lui George Arion
    pe mail iti zic mai multe

Lasă un răspuns

