Oi fi, n-oi fi…

Mare semn de întrebare. Zău că da. Adică cei de la Cotidianul zic că eu aş fi intelectuală. Şi că ăia mai intelectuali (decât mine) nu cred în forţa internetului, că cică ar fi de porc. Dar când fac cu ICR-ul expoziţii de toată jena e de vită. Ca să înţelegeţi! Adică cei de la Cotidianul să nu mă înţeleagă greşit, lor le mulţumesc pentru semnalare. Doar că eu nu ştiu unde se ascunde intelectualul din mine. Şi mai sunt şi alţii pe internet cum ar fi Lucia Verona, Mihai Mălaimare şi mulţi, mulţi alţii, care au văzut în internet o cale spre cultură şi spre a-i copta şi pe alţii.

Acum faptul că am fost pusă lângă Octavian Paler mă onorează. – Doamne ce dor îmi e de omul ăsta!- Nu mă onorează, e mai mult de atât. Nici în cele mai măreţe vise ale mele nu mi-a apărut aşa ceva.

Dar trebuie să mă explic. „ce dracu’ o vrea nebuna asta să zică?”, ştiu, ştiu. Faptul că am scris câteva cărţi nu mă face intelectuală. Faptul că am o facultate nici atât. Faptul că citesc mai mult decât media, nu, nici asta. Aşa că nu mă simt. Tocmai de aia mă întreb şi eu: oi fi, n-oi fi… eu zic că nu. Că sunt populară, asta o pot accepta, doar mi-am pus toată viaţa pe tapet. M-am certat cu lume, m-am bucurat cu lume, mi-am făcut prieteni, mi-am făcut duşmani, cunoştinţe şi alte specii. În plus, când mă apucă scelerarea toată lumea se îmbulzeşte. Nici nu e greu să fii popular în astfel de condiţii. Ce mai, cei care sunt cu mine de cel puţin un an ştiu bine despre ce vorbesc, ceilalţi vor afla singuri. Nu de alta, dar nu o să fiu prea mult timp cuminte 😀 Asta e clar. Tot mă apucă când m-o apuca.

Mulţumesc domnilor de la Cotidianul şi data viitoare, de o mai fi, vă rog eu ziceţi şi de premiul de dramaturgie de care sunt cea mai mândră 😀

Ăăă, şi să ne fie clar, indiferent cum m-aş simţi eu, voi trebuie să mă apelaţi cu „doamna intelectuală” că nu sunteţi de capul vostru pe mirişte. Clar? 😆

P.S: Am minţit-o pe Crina că nu public în seara asta şi am trimis-o la culcare 😆 Ce rea îs.

15 comentarii la “Oi fi, n-oi fi…

  1. Credeai că mă păcăleşti dar nu ai reuşit. Ţi-am citit gândurile şi am ştiut momentul în care ai postat. Nu degeaba eşti soră-mea, intelectuală mică :))

    Pfoai, acum mă simt în inferioritate 😀

  2. Acum gata, asta e, dacă te-au declarat intelectuală, trebuie să porţi această povară 🙂 Iar eu mă voi lăuda că am o prietenă intelectuală!
    De fapt, jurnalistul de la Cotidianul are dreptate, doar că n-a fost în stare să explice ca să pricepi şi tu 🙂

  3. Draga Oana.
    Imi pare rau, dar eu nu am apucat sa citesc cotidianul din ziua aia, cand am ajuns la chiosc, la coada, tocmai in fata mea,… s-a epuizat stocul! Bai,… si le-am zis:” Dati doar cate unu’ ,sa se ajunga la toti!” Dar totusi, din comentariul tau am inteles ca internetu-i ceva inferior, ceva ce doar unii cu doua clase ca trenu’-l pot accesa,… restul,… e tacere! Am sa te rog sa-ti anunti colegii cotidieni, ca de anul viitor ziarul lor va aparea doar in editie online! Ca-l cumpar eu, (ma scarpin prin buzunar de niste maruntis) si-l inchid, las doar internetul sa-l publice! Sic! Si sa le mai spui ca omul cel mai puternic din lume, unu’ Obama, este prietenul meu pe Face, si chiar i-am scris o depesa! La ce dracu i-o trebui? Taranu’! Si pentru noi (astia de pe internet) toti: Niste,…tarani!

  4. Deci, in concluzie!
    Ma inclin. Da’ nu de azi, fireste. Pentru ca azi sunt atat de aplecat, ca stau sa cad. Da vezi tu, am o dilema pseudointelectuala, veche sau noua, nu stiu. Noua cred. Pentru ca noua ni se pare ca era evident, fireste din nou. Revenind, dilema e daca nu e forta intelectului cine e: forza Italia sau forta – fulgii de porumb?

  5. M3, fulgii de porumb sunt mai mult decat ok 😀

    Raluca, s-ar putea sa nu pot nici eu ajunge azi, asa ca… te iertam 🙂

    Taviiiiiiiiiiiiiii, fara zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

  6. vorba lui Brumaru: „ca să vezi”:)))
    INTELECTU ALOOOOOOOOOOOOOOOO
    ne (mai) cunoşti? suntem noiiiiiiiiiiiiiiiiiiii… cititoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    fain, iar am cu ce mă lauda 😆

  7. Lasa fata mosului, nu-ti pface tu atatea probleme. Esti cum esti, nu conteaza ce zic ceilalti. Ce, despre mine n-au zis ca sunt idiot? Parca trebuie sa le pui pe toate la suflet? Sa fim noi sanatosi, ca dintr-astia care dau cu epitete in noi se gasesc peste tot 😀

  8. Gata, acum citii si ce zise omul despre tine. Zise bine, sa stii! Si pot sa-ti spun ca tot Radu Pirca m-a citat si pe mine de 2 ori pe Cotidianul. Cred ca o sa scriu un articol despre el, dar mai intai trebuie sa ma documentez un pic.

Lasă un răspuns

