A fost un trucaj ordinar. Să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu!

Ăăă, m-am tâmpit de tot. Să-ţi fie ruşine, Geocer!

Desigur că tot ceea ce a spus Geocer a fost un trucaj ordinar. Dacă eraţi atenţi se vedea din numărul frazelor nescrise şi din cuvintele care nu lipseau. Desigur, aţi putea calcula şi viteza cuvântului şi aţi vedea că a fost un trucaj. Un trucaj scris. Ce? Credeaţi că aşa nu se poate?

Şi asta e toată dezminţirea mea vis-a-vis de ceea ce a spus stimabilul. În rest aştept cu interes să ne hlizim la următoarea întâlnire 😀 Nu, nu întâlnire satanistă, ci întâlnire de club. De club o fi? Da, cred că de club.

No, cu lacrimi în ochi spun din nou: să-ţi fie ruşine Di… Geocer! 😆 Să-i fie ruşine şi lui Vania cu ocazia asta, că m-a sunat şi mi-a zis să mă întorc în cimitir. Am plâns şi atunci 😉

UPDATE: 

Acum şi Grişka mă crede vrăjitoare, a pus şi poză cu mine. În curând o să sperii copiii 😀 Oh, ce mişto! Vreau să fiu vrăjitoare. Şi cu ocazia asta vă recomand să citiţi şi povestea Veronicăi şi să votaţi. Să spuneţi voi ce aţi vrea să se întâmple. Autoarea se lasă influenţată în mod deliberat, iar povestea e chiar mişto 😉

36 comentarii la “A fost un trucaj ordinar. Să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu!

  1. Eu chiar am vrus sa spun, se vedea clar din virgula 3 si mai ales din punctul de la final.Curtea Constitutionala a analizat si ea materialul in baza copiei a copiei de pe copia originalului, concluzia – „Trucaj”, Oana este cea mai buna, cea mai tarea, etc ,etc….

  2. Ba sa am pardon ! A fost editare, nu trucaj. O sa te dau in judecata si acolo o sa prezint originalul. Vedem noi cine are dreptate si cine n-are. Inca nu s-a jucat ultima carte !

  3. Să-ţi fie ruşine, vrăjitoare malefică, că dai link fără ping! Ştiu toţi că te manipulează Iliescu, Hrebenciuc, Patriciu, Vântu, Voiculescu…

  4. Nu mica mi-a fost uimirea sa vad nu o data ci de doua ori pisica spintecata cu atata nonsalanta, cu ample dar simple si naturale miscari din poignet. Dar am spus, n-am putut ascunde adevarul (singurul cotidian apolitic), n-am putut sta cu mainile incrucisate privitor pasiv la degenerarile naturii umane ale subiectului. N-am tacut pentru ca odata si odata cineva trebuia sa rupa pisica in doua. N-are de ce sa-mi fie rusine.

  5. S-o crezi tu ca sperii copiii, vrajitoareo! 😛
    Enya te adora, abia asteapta sa o las sa machieze cu negru pe pleoape (la ochii ei albastri-turcoaz si tenul alb, ti-ai dat seama!) si sa isi faca unghii negre sau indigo cu abtibilduri!
    Mno (vb ta!), cresc copiii, se acomodeaza cu atmosfera fantasy, gotic, magie, harrypotterism-ul, etc!
    Lasa ca si NOI ascultam ACDC, Sancuary, Juda’s Priest si Queensriche cand eram intr-a saptea! 😉

  6. Costache, ok

    M3, poate ca nu!

    Mirela, Vaiii,rusine, eu n-am ascultat ACDC, rusine rau 😀 Da’ Enya neaparat sa-si puna capete de mort pe unghii, sunt foarte cool!

  7. intrucat nu am adresa ta de mail – poate mi-o transmiti, candva… iti transmit in felul acesta SARBATORI FERICITE, cat mai multe carti si, mai ales, sanatate!

  8. 1.nimic din cea am citit nu dovedeste ca ai fi satanista.
    2. si daca ai fi nu trebuie sa intereseze pe nimeni acest lucru.
    3. cei care se tot iau de tine cred ca o fac din invidie si alte motive.
    4. tu continua sa fii ceea ce esti, ce iti place, scrie despre cine vrei si ce vrei. lasa-i pe ei cei care sunt impotriva ta.

    se vede de la o posta ca se doreste defaimarea ta. ai deranjat tu pe cineva dintre ei tare de tot.
    sa fii iubita si sa ne auzim cu bine

  9. Pingback: geocer o acuza pe oana de satanism – rusine « Analfabetul's Blog

  10. De departe, cel mai simpatic a fost Analfabetul, daca nu credeti, intrati la el pe blog: http://analfabetul.wordpress.com/2009/12/21/geocer-o-acuza-pe-oana-de-satanism-rusine/#comments

    Canguru’: „Eu îi ştiu bine pe amândoi, nu se suportă! Acum Geocer o dă pe bâză, pentru că a fost ameninţat de soţul Oanei. Chestia e nasoală de când cu articolul, omu’ şi-a găsit maşina zgâriată şi un cap de mort scos la imprimantă, pe geam, de-aia a şi lăsat-o mai moale. Dar mi-a spus mie că o să încerce să facă rost şi de dovezi”

    analfabetul: „sa vedem ce dovezi o sa aduca. eu unul ma indoiesc ca o sa aduca ceva”

Lasă un răspuns

