Nu e satanism, doar Moartea în concediu

UPDATE: Priviti ce am descoperit umbland pe net. Interesant 😀

Aş putea spune: O, da! O, da! O, da. Şi aş spune astea de o mie de ori. Ştiu, a trecut cam un an, dacă nu şi mai bine, de când n-am mai scos o vorbă despre Terry Pratchett. Dar, la Gaudeamus-ul de anul ăsta, ei bine, da, la Rao, am găsit cartea a 11-a şi a 12-a. Nu, îmi e imposibil să-l recenzez pe Pratchett, dar îi pot face o prezentare, nu? Aşa cred. Adică da, aici, ca de obicei, există o prezentare. Am spus că îl ador pe Pratchett? 😀 O, da, da, da, da, da!

No, am avut ceva treabă zilele astea. Nu mai zic nimic despre ce povară i-am pus lui Shauki în cârcă, nu de alta, dar nu pot spune acum. Ba pot, dar nu vreau.

Şi da, ca o recomandare, ar trebui să mergeţi să vedeţi AVATAR. E cu adevărat bestial.

Bine, atât pentru azi, n-am chef nici de scris, nici de dormit, nici de citit, doar de privit Italia 1. Atât! Ne auzim!

12 comentarii la “Nu e satanism, doar Moartea în concediu

  1. Daaaa, filmul este absolut! a costat 20€/ bilet de intrare (nu stiu cât costa la voi; la noi un bilet normal- la cinema costa 6-6,50€) dar n-am plâns dupa bani!
    Dealtfel pentru realizarea filmului s-au cheltuit peste 230 milioane de dolari, deci, cumva trebuie recuperata suma! 🙂

  2. Carmen, la naiba, la noi n-au ajuns filmele dupa cartile lui Pratchett, nici nu stiam ca s-au facut. La naiba din nou. Ufff.

    Sonia, da, dar varianta englezeasca 😉

  3. Ruleaza si in Cluj, sa vad ce alegem :patinaj sau cinema!
    „Oamenii au creat o tehnologie cu care ei pot sa posede corpurile bastinasilor, preluand astfel controlul acestora, folosindu-le drept avatare. ” Oana, ai citit si „Avatar” de Theophile Gautier ? Mi-amintesc, eram intr-a saptea atunci cand am pus mana pe cate si-mi era o frica!
    Revin: filmul are 4 nimonalizari la Golden Globe, asa ca….numa bun de savurat! 😉

  4. Geocer: Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu! 😆

    Mirela, nu, nu am citit cartea, nici nu stiam ca e una, la naiba din nou. Apropo, mi-ai lasat azi ceva pe mess si am pierdut mesajul din greseala 😦

  5. Terry Pratchett e geniul literaturii comic fantasy! E genial! E extraordinar! Te uiti pe prima pagina si razi, mai dai o pagina si cazi pe jos! Ironicul sau splendid, tese cuvintele cu atata grija, dandu-le sensuri la care nimeni nu s-ar gandi! Domnul cu coasa – stiu, titlul e cam tras de par, dar… ce sa-i faci? – a fost cea mai geniala carte din cate am citit! Nu e satanism, e doar moartea in concediu =)) 😀

Lasă un răspuns

