Deci vine Crăciunul

   Mă bucur, cum nu? Mai ales pentru ziua de 26 😀 De ce? Nu vă spun, normal că nu. Dar înainte de-a vorbi de Crăciun vă spun cu subiect şi predicat că treaba cu satanismul a fost doar o glumă pusă la cale de mine şi Geocer, iar de faţă erau şi Ioana (care tot timpul îl stresează pe George spre fericirea mea 😛 ), Cangurul ( care ne încurajează în a face prostii, pentru că el e un tip serios în viaţa de zi cu zi, adică mult mai serios ca noi) şi Dan Badea (omul care critică cu atâta plăcere că mă face şi pe mine să devin scelerată 😆 ) – Xreder e inclus în preţ 😉 . Din păcate de la întâlnire au lipsit: Raluca, pentru că s-a dus la Avatar (adevărul e că şi eu m-aş fi dus la premieră, dar Xreder a insistat să mergem la întâlnire); Ema, un copil mare cu puiuţ mic şi frumos 😀 ; Mişu, desigur, şi omul care ne dă ţeapă de mult timp: ADIIII ENACHE. Dacă observaţi avem în grup un Badea şi un Enache. O fi bine, o fi rău? Sper că n-am uitat pe nimeni pentru că mi se întâmplă tot timpul 😉

   Şi acum, aşa cum vă spuneam, vine Crăciunul. După ce mi-am rupt coloana am reuşit să fac şi bradul. Recunosc, Xreder a fost mai activ ca mine, dar eu am şi gătit şi se compensează. Încă mă doare spatele.

   Zăpăcitul de Mircea Badea m-a făcut să pierd Grande Fratello, pentru că na, normal, m-am uitat la filmuleţul cu penele. Doamne cât de tare a fost! Adevărul e că mă aşteptam, doar a zis că o face din sfidare 😉 Dar nu mă aşteptam să fie atât de mişto. Cel puţin m-am râs, dar m-am cam supărat că n-am văzut show-ul de la început.

   Bine, şi mai spuneam că cel mai mult mă bucur pentru ziua de 26. Sinceră să fiu nu ştiu ce să pun la cale, aşa că o aştept zilele astea pe Cella cu ceva idei 😀 M-aş bucura şi mai mult să fiu în Satu Mare sau Satu Mare în Piteşti 😉

   Dar nu vă spun nimic, ce naiba!

   Că tot vine Crăciunul Bogdan Hrib a decis că trebuie să-mi facă o surpriză, aşa că azi m-a trezit în creierii nopţii (la dracu’) şi m-a scos la o cafea. Sigur că darul meu a fost în cărţi. Eu îl înţeleg că se ocupă cu asta, dar putea să-mi ia altceva, cărţile oricum mi le iau singură. Adică gratuit din editura domniei sale. Sau e editura mea?! Mă mai gândesc 😀

   Şi pentru că tot mă doare spatele de înnebunesc, până mâine când am o programare cu dureri de cap la propriu, încerc să-mi revin 😀

   Încă nu vă urez Crăciun fericit, cu toate că sunt tentată să o fac şi să-mi iau o pauză de net. Dar totuşi nu sunt chiar atât de tentată 😉

   Şi totuşi, e sărbătoare până după anul nou (cea mai cretină chestie din toate, dar vorbim altă dată despre asta), aşa că: Sărbători aşa cum vi le doriţi!

35 comentarii la “Deci vine Crăciunul

  1. ai vrea tu să am io IDEI pentru 26 😦 …da’ şi io aş vrea
    pînă una alta am revăzut ideea ta de anul trecut şi am dat apă la şoareci… ce bine a fost… (mai) eram veselă…
    ce bine-i să nu ştii ce urmează că boceam atunci să ştiu o treabă…
    plec la cugetat… ori… doar o să stau… ori… offf…

  2. ideea de craciun imi place, ma sacaie stresu dinainte, si de dupa, ca sa nu mai vorbim ca dupa aia mai vine o tura cu anu nou….

  3. Geocer, ia zi, ce preferinte ai? ce atribute te fac sa te simti tu? nu de alta, da daca tot te injura careva, sa stie cum.

  4. Oana, ce post sublim, divin, frumos si roz! Gata cu unghiile negre, treci pe roz cu reflexe perlate, ca-i Craciun! Diafane ne facem, macar scap de lacul indigo al Enyei (crezi ca nu si-a cumparat!), mai vad si imagini-din-turta-dulce aromata, scortisorata si cuisorata pe-aici….immmm….ce atmosfera absolut angelica. Musai sa te reprofilezi! Totu-i sweet!
    P.S. Vino sa sa iti iei felicitarea adresata tuturor amicilor blogo, daca iti place, evident! Zi buna, Ange ou Demon! (ar trebui sa ti-l faci semnatura parfumata !) 😛

  5. Mirela, sorry, la negru nu renunt, ma caracterizeaza, ce sa fac? 🙂

    Paul, injuraturile nu sunt pe preferinte 🙂

    Geocer, eu n-am chef sa te injure lumea din cauza mea.

  6. Alo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da ce te retine sa-ti satisfaci bucuria asta??????????????????

    P.S. Bine, stiu ca Crina este cauza dorintelor tale satmarenistice dar totusi mie tot mi s-a inmuiat putin sufletul cand am citit respectiva propozitie. Fireste, acum intrebarea corecta este „Care suflet?”.

  7. Draga Oana, eu nu mai astept si iti urez de pe acum Craciun fericit si un An Nou cu bucurii si cat mai multe carti ! Si mai sper sa ne vedem cat de curand, iar eu sa reusesc sa fiu cat mai prezenta si pe blogul tau. Din pacate, anul ce se incheie a fost extrem de incarcat, asa ca n-am prea reusit… La Multi Ani !

  8. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 1 « Ioan Usca

  9. O, Oana! Cum te-ai putut uita la un asemenea trucaj? Nu ai văzut pixelul albastru? Ruşine. Ruşine Dinu Patriciu.

    Crăciun fericit !

  10. Mai intai de toate: Sarbatori fericite tuturor! O sa apar si eu zilele astea, momentan sunt cam ocupata 😉

    Ioana, are, o frumusete de baiat, cum sa nu stii? Jesus!

  11. Pingback: Gînd… RUGĂ, MULŢUMESC! « lenesrau's Blog

  12. Oana,

    Tata Borgo,cel din virtual, iti doreste din tot sufletul un Craciun Fericit si Sarbatori fericite.ionborgo .

  13. Mie una mi-a făcut ziua, mai exact săptămâna faza cu satanismul, am râs cu lacrimi şi în hohote de mă auzeau toţi vecinii. A fost foarte tare şi nu m-am prins din prima, deşi ulterior am pus mâna pe teefon văzând câţi muşcă 😀

    Urări nu-ţi fac încă căci mai e timp. 26 nu aştept. Îmi închid telefoanele, blogul, facebookul, twitterul şi toate celelalte care le mai am 😀

  14. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 2 « Ioan Usca

  15. Craciunul a fost mereu sarbatoarea din viata mea si a familiei. Nasterea Domnului a fost amintita prin colindele acestor zile mai mult ca orice, a trezit in mine, in noi, teama si respectul pentru Dumnezeu. Semnul crucii imi alina, si acum la fel, temerile, imi era si-mi mai este sprijin.
    Sa va fie in casa prilej de bucurie si fericire. Multa sanatate si La multi ani!

  16. Fie ca Nasterea Domnului sa va aduca o raza de lumina intr-o lume tot mai mult acaparata de intuneric si fie ca harul Craciunului sa ne daruiasca puterea de a percepe raza de lumina care tocmai se naste pentru ca si noi sa devenim, la randul nostru raze de lumina pentru cei din jur. Craciun fericit!

  17. Ar fi bun un desant la Satu Mare…
    Pe 26, evident.
    Şi, indiferent de ce-ar spune lumea, îmbracă-te în negru. Poţi să-ţi asortezi la rochie dantura de vampir :))) Adică, bun, satanismul a fost o glumă, asta era clar de la început. Dar recunoşti că eşti vampir, nu?

Lasă un răspuns

