Clar!

Adică clar că nu se mai găseşte „Urzeala tronurilor”, iar eu urăsc comenzile pe net. Aşa că trebuie să mai încerc şi prin alte librării, altfel o să mă sinucid, pentru că nu am ce face, clar, cu şapte volume care în nici un caz nu marchează începutul.

Tot clar îmi e că lenea e mai mare decât orice altceva, aşa că topul ăla strong, probabil o să-l fac mâine.

La fel de clar îmi e că pentru 2010 am nişte planuri. Nu, nu profesionale, culmea, personale. N-am avut în viaţa mea nici un plan de la un an la altul, anul ăsta am. Şi anume: mă las de tutun (să vedem), mă duc la sală (aici nu-mi fac griji), încerc să-mi rezolv toate problemele medicale (adică cel puţin două alte operaţii) şi aşa poate ajung şi la un copil. O fi cazul, îmbătrânesc. În nici un caz nu întineresc. Şi dacă o fi să iasă totul ca la carte o să am o fată, dacă nu fug în lume 😀

Tot aşa de clar îmi e că lumea NU îşi revine, din contră se tâmpeşte tot mai mult. Ceea ce e ok. Important e că mă lasă rece, sigur, aş putea acum să citez din Paraziţii, dar ţinând cont că mai citesc şi copii pe aici, mă abţin 😀

Şi, la fel de clar îmi e că SF-ul e foarte funny. Doar că am renunţat la pop corn 😀 Spectacolul se arată a fi unul destul de OTV-ist, iar după un timp plictiseşte.

O da, şi o să scriu şi la anul, de mi-o trecea lehamitea. Bleah…

31 comentarii la “Clar!

  1. Am vazut ceva asemenator la librariile diverta ! SPer ca nu ma insel !~ Pe de alta parte, bafta cu rezolvarea problemelor medicale si toate bune in general ! Ai sintetizat foarte scurt teme extrem de largi, sunt de acord cu tine la treaba cu tampitizarea. IMi pare un plan bine pus la punct pe stil american. Asa sunt si aia, semi analfabeti, dau bani, aduc creiere si baga prafu sub covor. Cred ca daca dai unui copil de ales intre un desen animat la tv si o carte .. nu va arunca cartea ci ii va da foc sa nu mai fie intrebat a doua oara. In cazul filmelor e la fel , cartea ia bataie din orice unghi. Spunea Hugo in Notre Dame de Paris o chestie de genul .. ,,Aceasta o va infrange pe aceea”, referindu-se acolo la exprimarea in scris ( tocmai se inventase tiparul ) versus exprimarea prin intermediul arhitecturii. Plecand de aici putem spune aratand cu degetul catre un LCD cu diagonala mare -> Acesta a infrant-o pe aceea ! Pe ea , cartea !
    LA MULTI ANI si Sarbatori Fericite in continuare !

  2. Greatpurge, din pacate in Pitesti e doar o Diverta pe cale de-a da faliment. Sunt convinsa ca prin tara in Diverta exista cartea. Adevarul e ca eu n-am reusit sa ajung la cea mai mare librarie din oras – Eminescu – dar o sa incerc sa-mi fac loc printre aia de nu s-au saturat de mancare, maine 😀
    Acum si cu copiii astia mai e si dupa cum ti-i cresti, ca daca vrei sa scapi repede de ei, clar le dai drumul al TV si iti bagi picioarele in ea de educatie. Din pacate parintii nu au timp de copii si de asta ajung cum ajung. Eu nu as face treaba asta chiar de as sti ca voi sta in casa sapte ani.
    In rest, numai bine! La multi ani si sa ne auzim cu bine la anu’!

  3. Adrian, stii ce inseamna pentru mine dusul la posta? CRIMA! 😀 Asa mi-o comandam de pe net. Dar daca nu reusesc sa o gasesc promit sa apelez la tine 🙂

  4. Adrian, ti se pare tie ca n-am balcoane destul de mari? 😀 Ce naiba! Probabil voi scoate niste chisturi si voi reusi, pana la urma, sa respir fara ajutor 😉 Iti spun eu alta data.

  5. Nu te-am radiografiat aşa de amănunţit, că mi-s om serios… 🙂 Ştii tu a şasea sau a şaptea poruncă din alea zece… 🙂
    Dar să te laşi de fumat ar fi o prioritate absolută Fumatul te omoară încet da sigur.Ştiu de prin familie…

  6. Adrian, si nefumatul tot cam asa te omoara, nu de aia vreau sa ma las, doar ca sunt tot timpul obosita in ultimul timp si ma gandesc ca ar putea fi un factor. Daca constat ca nu e, ma apuc din nou 😀

  7. Faza cu copilu’ e geniala, nu renunta la ea. Ai impresia ca treci pe locul 2, ca s-a terminat libertatea ta si ca de-acum incepi sa imbatranesti? Nimic mai fals! Eu de 3-4 ani imi traiesc a doua copilarie si ma simt extraordinar: ma bat pe dulciuri cu fie-mea, pierd ore intregi in parc, desenez en-gros, citesc carti si ma uit la filme de copii, rad cu gura pana la urechi de prostioarele pe care le scoate, merg la gradinita zilnic si intru in lumea lor si exemplele ar putea continua.
    Bine, si rezultatul e pe masura: toata lumea imi zice ca am dat in mintea copiilor…

  8. Oana, cele mai misto comenzi le-am facut pe net anul acesta. Am gasit si carti noi, care NU se mai gaseau in librarii, dar si carti din colectii dsiparute, cum ar fi Globus, pe care le cautam demult. Cartile au venit ambalate in cutii de carton, in folie individuala, exceptional protejate. Din librarii le-am mai luat si rasfoite, daca tot am adus vorba. Acuma serios, comenzile online sunt mai ieftine, iar mai multe carti comandate te scutesc si de taxa postala. Eu vad un avantaj in asta. O seara buna!

  9. Canguru’, da, si te duci cu ea sa se picteze pe chip 😀 Ceea ce mi se pare genial. Daca as avea o fata m-as picta si eu cu ea 😉 Nu era vorba de libertate aici, doar de imbatranit 😛

    Mirela, stiu, eu am o problema cu posta, nu cu a face comanda 😛 Seara buna si tie!!!!

  10. Ce hotărîri măreţe! Eu mi-am luat azi o ţigară electronică, nu cu intenţia să mă las de fumat, ci ca să pot mima fumatul la o cafea în hotel, restaurant, avion, tren etc. Dacă reuşesc să reduc numărul de ţigări la jumătate, e cu atît mai bine, financiar vorbind. Altfel, după un stagiu de 40 de ani de fumat, n-am impresia că-mi face vreun rău. Poate peste încă 40…

  11. Lucia, am incercat si eu cu aia electronica dar n-am simtit nici cea mai mica placere, adica mi s-a parut egal cu zero, cu toate ca, probabil, ar fi buna asa sa simti ca ai activitate pulmonara 😀

  12. îţi doresc succes în toate. observ că planurile noastre pe 2010 se suprapun în unele puncte esenţiale 🙂 adică, eu de azi chiar m-am lăsat de fumat. iar dacă şi soţia mea rezolvă nişte probleme, 2010 va face din mine tătic 🙂

    un an nou cu toate bucuriile!

  13. Mircea, un an nou fericit si voua! Sa vi se implineasca tot ce v-ati propus si chiar mai mult de atat! 🙂

    Bujold, la multi ani! Cine stie, poate un an mai calm si cu mai multa maturitate? Asa sper. Si eu sper sa-mi placa volumul, si tin sa cred ca sunt cativa autori care chiar imi plac!

  14. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 8 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

