Doar puţină politică, promit

Asta datorită faptului că piteşenii iar au rămas fără mâncare (cât dracu’ or putea mânca?), iar eu nu pot ajunge la librărie să-mi iau „Încleştarea regilor”. Nu de alta, dar am luat toate cărţile lui Martin si am înţeles că de fapt asta e prima. De ce dracu’ nu scrie pe ele: Asta prima, asta a doua etc, că mă enervez rău. Şi parcă mă văd nevoită să aştept, la dracu’, până după anul nou când lumea o fi cu indigestie la spital, să pot ajunge şi eu să-mi cumpăr o carte şi un pumn de dero. Că doar de atât am nevoie. Hârtie igenică pentru Piţi nu mai vreau, o poate folosi pe a mea până când s-o linişti situaţia. Doamneeee, cât poate mânca lumea. În restul anului nu or fi mâncat? Poate că s-au păstrat pentru sărbători, zic şi eu. A, da, şi pentru că am văzut pe diverse bloguri că pe 25 s-a născut Iisus, îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar asta e o convenţie, pentru că nu s-a născut pe 25. Adică nu scrie pe niciunde că aşa ar fi. Zău.

Bine, şi ziceam că revenim la politică puţin. Că dacă tot nu-mi pot cumpăra ce vreau, ei bine da, am stat pe blogurile politice. Nu de alta, dar îmi lipsea scelerarea. Cu toate că mai sunt şi alţii care au subiecte OTV-istice 😀 Dar una peste alta am dat şi peste chestii interesante. Şi aşa, am aflat şi eu că Miron Mitrea are blog 😛 Da, ştiu, sunt cam înapoiată. Doar v-am spus că n-am chef de citit bloguri. Dar am spicuit din blogul lui Mitrea, că na, nu aveam şi eu treabă. Şi în mare parte sunt de acord cu ceea ce spune. Mai rău este că PSD-iştii au ajuns iar să se certe public şi să arunce cu poşircă unii în alţii. Am zis-o de o mie de ori că nu îmi place Geoană, ei da, şi eu cred – aşa ca omul prost – că ar trebui să lase la conducere pe altcineva, nu de alta, dar poate partidul ăsta ar mai avea o şănsucă (ştiu, nu există cuvântul, există acum 😉 ). Nu că mi-ar păsa prea mult, dintr-o dată am devenit liberală, dar nu din aia PDL-istă, ci din aia PNL-istă. Desigur, asta până s-o schimba direcţia vântului şi mi-o coace mintea în alt sens. Cel puţin sunt sigură că nu sunt capabilă să ţin cu un singur partid indiferent de cine ar fi la conducerea lui. Adică nu sunt din aia cu „îi susţin pe ăia necondiţionat”. E ca vântu, adică nu Sorin Ovidiu, ci chestia aia naturală, ştiţi voi.

Dar asta tot mă face să mă întreb, ce îl mai ţine pe Mircea Geoană să se ascundă undeva sub pământ? Eu, în locul lui, aş fi făcut-o. Totuşi nu e ca şi cum ai fi scris o proză proastă, e ca şi cum ai fi pierdut alegerile într-un mod destul de penibil. Desigur, dezamăgind cinci milioane de români.

De actualul guvern nu mai zic nimic, pentru că e de plâns, iar eu vreau să mă râd 😀 Noroc că am cu ce 😆 Şi gata, totuşi încerc să îmi cumpăr o nenorocită de carte. Fir’ar!

35 comentarii la “Doar puţină politică, promit

  1. PDL – nau nici in clin nici in maneca cu liberalismul, PDL inseamna partidul dictator libertin, sau sub forma veche PD – patidul dictator

  2. sa ramana geoana, asa poate se desfinteaza urmasul partidului comunist.
    n-o fi 25 data exacta, dar ce mai conteaza, oricum n-ar trebui sarbatorita prin imbuibare ci prin post si rugaciune.
    cat despre pnl…… pestele de la cap se impute. pai antonescu si orban s-au imputit prin imbirligarea cu geoana si hrebenciuc. afara cu merele putrede, sunt pline de viermi.

  3. Cipistan, no nu mai spune e urmasul partidului comunist? Tu esti din aia de repeta dupa Base? Wow, esti tare, pacat ca nu intelegi nimic.

    Paul, da, sunt de acord, nici un politician nu va tine vreodata cont de fraierii ca noi 😉

  4. Silvanna, da, Urzeala, da, Urzeala 😀 n-am gasit decat primul volum, la dracu’ din nou si n-am mai luat-o. Trebuie sa o caut in alta parte, e frustrant ca nu ma pot apuca de ea 😦

  5. daca cineva nu-ti impartaseste opiniile nu inseamna ca nu intelege. unii fac o mare greseala cand se considera atotstiutori. e greu sa recunosti ca nu ai intotdeauna dreptate si ai putea sa te mai si inseli, mai ales atunci cand corul din spate iti da meru slava.
    uneori putina modestie e chiar necesara.

  6. Imi pare rau, atata timp cat repeti o tampenie nu am cum sa-ti dau dreptate. Oricum, mai vorbim peste cinci ani cand ala pe care l-ai votat o sa se autoproclame pe viata. Atunci discutam despre comunism si totalitarism si ce vrei tu. Asta daca o sa mai am acces la net. Merci! Si modesta sunt cu cine are mai mult de doi neuroni.

  7. fiindca sunt subiectiv tin cu oana,:P deci, in legatura cu craciunu,depinde ce inseamna pt unii post si rugaciune, si ce inseamna pentru altii imbuibare, nu discutam cazul particular a lui cipistan sau cu te cheama. ciudat e ca tot tu te oftici, chiar daca nu e siteul tau, in fine poate e de la imbuibarea de craciun

  8. tipic pentru un inganfat, sau inganfata. trezeste-te la realitate duduia. revino cu picioarle pe pamant. si ilie dobre a scris mai multe fituici si cu tot respectul pentru el nivelul de inteligenta lasa de dorit.apropo, si el a scris despre regi, dar tot a ramas OM.
    poti citi mult si scrie mai mult, caracterul ti-l formezi in cei 7 ani de casa.
    succes si multe ode in continuare.
    imi cer scuze ca am indraznit sa-ti zgandar inteligenta.
    sa auzim de bine.

  9. Cipi, eu o sa revin cu picioarele pe pamant cand o sa am eu chef, Dobre nu stiu cine e, asa ca scuza-mi ignoranta. N-am o problema cu cine tii tu, am o problema cu felul papagalistic pe care-l adoptati. Din partea mea o poti vota si pe Udrea, mi se rupe. Cat despre inganfare, iti dau dreptate, sunt 😀 Nu te supara, dar chiar sunt 😉 Din pacate trebuie sa-ti spun ca si aia portocalii tot comunisti sunt, daca e s-o luam pe corecte. Doar ca pe mine placa asta ma lasa rece. E grav ca nu iti dai seama ca asta a fost doar propaganda pentru campanie. Base a zis-o cu subiect si predicat. Nu e vina mea ca nu intelegi ce spune.

  10. @ paul
    paul nu te supara, chiar vorbeam de corul de laudatori din spate. nu neg ca e posibil sa gresesc, dar mai usor cu ironiile ieftine. cat despre jigniri………. cand am intrat pe acest blog, credeam ca am de-a face cu oameni cu prestanta.
    va las si imi cer scuze ca m-am bagat ca musca in lapte.

  11. cipistan, imi cer scuze ca imi permit sa scriu ce urmeaza pe siteu lui oana, de la oana imi cer scuze, nu de la tine, deci cum ziceam, iti lipseste o doaga, adica in legatura cu piramida nevoilor lui Maslow, baza piramidei cuprind nevoile fiziologice, inclusiv cele sexuale etc, ai probleme? du-te la un consult de asta psiho-familiar.

  12. „Cine zica ala ii; tu ai zis si tu ramai!” – doar o vorba din popor. Si se mai zice ca „Vedem mai repede paiul din ochiul altuia decat barna din ochiul nostru”.
    Nu cred ca e vorba despre vreun inganfat sau inganfata, dar cred ca orgoliul tau a fost cel „zgandarit”, nu inteligenta Oanei.

  13. Cipi, cum doresti, lasa-ne, asta este. Cat despre ironii ieftine, n-am facut nici o ironie de data asta. Vorbeam serios.

    Sonia si Paul, nu va certati cu oamenii, stati cuminti. Daca aveam chef de cearta ma descurcam singura 😉

  14. cipistan, daca tot m-ai scutit de efortul ca te-ai bagat cu musca in lapte, pot sa iti amintesc cine a inceput cu jignirile?

  15. Acum ca unii s-au enervat, iar altii s-au distrat trecem la postul nou? Merci 😀 Gata, ma las de politica, se enerveaza prea multi. Sau, cel putin, o sa scriu despre politica cand nu o sa-mi fie extrem de lene sa ma cert. Ok? acum chiar imi e lene sa ma cert. Multumesc pentru intelegere. Promit ca remediem imediat ce ma simt mai bine 😉

  16. sonia- vocea I
    paul- tenor
    chiar o puneti pe oana in dificultate, cu toate discutiile mele in contradicrtoriu cu ea, trebuie sa recunosc ca e 100 clase peste voi. am spus ca ma retrag, nu era cazul sa veniti cu poante de gradinita. si sa fiu in ton cu glumele voastre si sa va fac jocul: „impacare, impacare, fara nicio suparare, daca ne mai suparam, luam valiza si plecam”
    sincer, chiar imi cer scuze, e prima oara cand ma cert cu cineva pe blog.
    PS permiteti-mi o lamurire, ma doare in cot(e un cuvant decent) de udrea si pdl care, DA, sunt de acord ca e plin de comunisti. drept dovada ca si altii au inteles gresit ceea ce vroiam.
    Bafta!

  17. Cipi, gata, nu e cazul sa te enervezi pentru nimic. Uite, imi cer scuze, am reactionat pripit, poate nu te-am inteles, doar ca treaba asta cu comunismul ma scoate din minti. Esti bine-venit oricand, nu e cazul sa ne dam in cap pentru niste oameni care oricum nu vor face nimic pentru noi.
    Iar Sonia si Paul, gata si voi!

  18. oana, nu m-am enervat, pe bune, doar ca la ironii si jigniri am raspuns la fel. intradevar chiar s-a inteles gresit.
    inca odata imi pare rau.
    ma bucur ca am scos-o la capat. 🙂
    un an fericit, plin de impliniri va doresc.

  19. Cipi, sper ca si tu sa ai un an bun si eu ma bucur ca ne-am priceput pana la urma. Am spus ca uneori imi sare cam repede tandara. Sa ne reuzim la anu’ cu bine!!! 😉

  20. Ok, imi face si mie cineva un resume? S-a certat cineva din cauza politicii si nu sunt si eu acolo? Iata parerea mea:
    1. Cine se naste din Ilici, comunist se numeste (chiar si puradeii care au capatat drept de vot, ei sunt admiratori ai sistemului)
    2. Pedeleii sunt cool pt ca razi de pe urma lor, uneori cu hă-hă-ituri si se distreaza in gasca
    3. Elena Udrea e blonda si frumoasa si o iertam, indiferent ce ar face
    4. Politica e o curva, si pentru curve toata lumea se cearta. Important e sa nu tineti manie…

Lasă un răspuns

