Inteligenţa scade, somnolenţa creşte…

Am redus tutunul la maxim patru ţigări pe zi. Da, ştiam că până se obişnuieşte creierul inteligenţa e down, dar în loc să fiu nervoasă, cum ar fi normal, eu dorm non-stop. Şi fiind adormită nici nu prea gândesc. Deh…

Da, încă merg cu maşina. Da, încă stau în picioare, dar nu le mai pot face pentru mult timp. Citesc şi adorm. Mă trezesc, citesc şi adorm. 😀 No, cică treaba asta n-ar trebui să dureze mult. Şi nu, nu vreau să mă las de tot. Că n-aş avea probleme. Nu simt nevoia să fumez, pur şi simplu îmi place gestul. No, cine să mă înţeleagă şi pe mine.

Aşa că mi-am făcut program. De mâine avem şi sală. Cum cu scrisul stau dezastruos… adică spre minus infinit, măcar cu cititul să am spor. Aşa că atunci când mă duc la cafea îl iau pe Poe. Când stau în sufragerie alternez: Cervantes – Cristian-Mihail Teodorescu. Recunosc că la Teodorescu am ajuns pe la o sută douăzeci. Cervantes e ceva mai în urmă. Iar când mă mut în dormitor… yeah, am reuşit, desigur: „Urzeala tronurilor”.

Ohhh şi nu uitaţi că am vorbit de „Gazda” aici. Mişto!

Şi momentan cam de atât sunt în stare. La drept vorbind nu înţeleg prea bine ce spun oamenii. Nici de la TV n-am înţeles mare lucru. Aşa că vă întreb şi eu: A trecut bugetul?

30 comentarii la “Inteligenţa scade, somnolenţa creşte…

  1. Am cinci zile de cand nu mai fumez si imi este dor de gest de placerea aceea de a fuma. Nu fumez mult uneori stau si o luna fara sa fumez si acum am zis sa mai fac o pauza ca am exagerat de sarbatori .. este greu .. este foarte greu. E bine cand citesc asa ceva care trece prin ce trec si eu .. ajuta 🙂

  2. Lucia, da, ce gest misto 😀

    Avatar, oh, e bine si asa. 😉

    Sinsdesign, oh, probabil ca peste o luna o sa fiu cu cinci pachete langa mine 😆 sau nu 😛

  3. Eu am scos de tot țigările. În general, sunt somnolentă. Când nu dorm, sunt nervoasă. Eu, aia extrem de calmă! Oare cât o dura, că m-am săturat eu de mine așa! 🙂

  4. ce mă enervaţi, care mai de care ba se lasă ba se apucă de cîte ceva
    am rămas cam singură, constat, consecventă şi/şi
    cred că mă scot la casat, urăsc sigularitatea 😉

  5. Pingback: Tac'su » Blog Archive » Ma simt mai bine

  6. In ceea ce priveste intentia de a reduce tigarile, cred ca somnolenta te ajuta enorm! Nu crezi? Iti spun eu: atunci cand dormi, nu poti fuma oricat te-ai stradui, poate in vis! Felicitari pentru ca reusesti sa-l mai reduci ca eu…nu pot si as vrea…

  7. Eu am alergie la fumul de tigara din cauza astmului (tratat, dar never ever nu se va trata astmul de tot…) asa ca nici vorba de fumat sau suportat fumul! In rest, meriti aplauze la scena deschisa: foarte putini reusesc sa se lase. Normal ca e mai bine sa nu. 😀
    Oana, am Enya si Serafina pe rol, m-am ambalat cu un aticolas fara pretentii, dar poate o sa-ti placa sa le vezi cum cresc, ca niste Feti Frumosi (sau Fete Frumoase, ca nu-mi place „IIeana cosanzeana si gata!). Bucurii! 🙂

  8. Parcă acu te-ai trezit şi nu am vrut să te şochez cu bună ziua… 🙂 Io-s şucăr că am trei zile libere la rând şi e o vreme de tot rahatul afară.Măcar de ar ninge ca lumea.Da ba plouă, ba ninge,naiba ştie ce e cu vremea asta.Aveam de gând să ies un pic afară la şpaţir,da nu prea se poate… 😦 😦 😦

  9. No bine,vizionare plăcută.Şi ai grijă cum conduci că pe vreme de asta ies mulţi din ăia care au făcut şcoala de şoferi la fără frecvenţă… 🙂

  10. In liceu,ca baietii,mai fumam pe ascuns.Am incercat si trabucul.Pina la urma m-am lasat de tot de tigari.In liceu fiind ,ne-am provocat unii pe altii la alergari.Si alergarea mi-a provocat o mai mare placere decat tigara.Asa ca m-am lasat de tigari.E chestie de oxigenarea creierului.Iar fetele care fumeaza nu mi-au placut niciodata .Oare ce simti cand saruti o gura ce miroase a fum?Pupi un horn?

  11. Nici nu banuiesti cat de mult ma bucur sa aud ca fumezi mai putin. Daca n-ai mai fuma deloc, ar fi si mai bine.
    Deci, vineri seama n-o sa ma mai afumi? Ce misto !

  12. Vasile, acum no si tu, parca baietii care fumeaza nu put la fel. Noroc ca nu tre sa ma pup cu nimeni 😀

    Vania, am aflat eu 😛

    Paul, mai mult „to be” 😉

    Geocer, ba da, vineri nu o sa fumez toata ziua, iar seara o sa le consum pe toate patru 😆

  13. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 21 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

