Sherlock Holmes – The Movie

Oh da. Îi vedeţi pe ăşti doi tipi? Bestiali. Ei bine, da. Am înţeles că minunatul film cu Holmes ar fi pelicula anului. O fi, nu o fi, eu ştiu doar că mi-a plăcut mult. Desigur, de vină poate fi şi personajul creat de Doyle, dar totuşi, cred că nu e asta. Şi vă spun imediat de ce. Pentru că de la primele framuri se poate observa că personajele sunt puţin modificate. Holmes e foarte ironic şi încearcă din răsputeri să-l manipuleze pe Watson. De asemenea, Watson e un tip atrăgător, deştept, agil, atletic, ironic şi, până la urmă, el e ăla cu pistolul în mână 😀

Holmes, aşa cum ne-am obişnuit, e ăla de le ştie pe toate. Sigur, toate astea sunt perfect logice. Dar asta arată şi cunoştinţele avansate ale personajului. Dar nu e numai atât, pentru că Holmes pare a fi de toate.

Ei, nu ştiu ce aş putea spune cu adevărat despre acest film. Mi-a plăcut mult, actorii mi s-au părut geniali, replicile bune, iar în sală la Mall e aşa clad şi bine că îţi vine să rămâi acolo pentru totdeauna 😀

Mna, atât am făcut azi. Am fost la film. La unul bun. Mâine la altul 😉

18 comentarii la “Sherlock Holmes – The Movie

  1. am fost dezamagit de film. e prea tehnologizat si prea adaptat pentru gustul vulgului. nu asta e adevaratul sherlock holmes. sir arthur conan doyle cred ca se rasuceste in mormant. filmul are actiune, dar nu are si substanta, si densitate. prea subtire si prea comercial.

  2. Shauki, da, mi s-a parut mie ca aud Ciocarlia, dar pana la urma am zis ca sunt dusa 😀

    Denis, pai trebuia readaptat, parerea mea. Oricum nu citeste nimeni cartile, poate asa li se face pofta. Mie mi-a placut.

  3. te invidiez ca l-ai vazut, astept filmul asta de vara trecuta, de cind am vazut trailer-ul, dar mai am de asteptat inca vreo citeva saptamini pina cind o sa ajung in cluj, sa-l vad in conditii bune. cum e muzica filmului, in ansamblu? merita sa caut soundtrack-ul?
    si eu sint de parere ca lui holmes nu-i poate dauna o „aducere la zi”, iar downey e o alegere la care nu m-as fi gindit, dar care promite. sper sa faca o franciza dupa filmul asta, prea mult holmes nu strica nimanui 🙂
    si, in contextul asta, se pare ca si cartile vor ajunge la mai multa lume, auzii chiar ieri ca adevarul pregateste o selectie doyle pentru seria lor de lux.

  4. Horia, muzica filmului e destul de misto. Asa cum spunea si Shauki uneori ai impresia ca asculti Ciocarlia 😀 Asa zic si eu, ca Holmes trebuia o aducere la zi, iar Downey, o sa vezi si tu, se descurca super bine. E ironic asa cum imi place mie 😛
    Wow, abia astept sa faca treaba asta cotidianul. Nu ca n-as avea cartile, dar sunt una de colo, alta de colo, parca mi-ar placea sa le am pe toate de acelasi fel. Ei, daca nu mai ai rabdare poate apare filmul si pe net, dar nu-i tot una.

  5. @oana: anumite filme nu merita vazute „de pe net”, de-aia ziceam ca abia astept sa ajung in cluj.
    in ce priveste seria de la adevarul, habar n-am cind o fi sa apara, eu am aflat de ea de la un amic librar (ma batuse gindul sa fac o integrala a povestilor cu profesorul challenger ale lui doyle si m-a lamurit amicul in cauza ca n-are rost, cita vreme editia de la adevarul e pe drum). presupun ca va fi la bookfest, daca ar fi sa ne luam dupa obiceiurile lor din ultimii doi ani.

Lasă un răspuns

