Să le arătăm noi lor…

Atât sătmărenii, cât şi băimărenii, la un moment dat, se întreceau care fac întâlniri mai mişto. Drept să vă spun întâlnirile lor mi s-au părut deprimante. Dacă băimărenii stăteau în picioare (au furat ăştia, bre, toate scaunele), sătmărenii se uitau chiorâş într-un ceai gândindu-se la femei, pentru că la masa lor nu a existat nici măcar una. (Vai cât or să mă înjure 😀 ).

Aşa că, dragii mei piteşteni, să le arătăm noi lor că avem de toate. Şi femei, şi băutură adevărată, dar, în special, scaune. Ooo, şi să nu uităm cărţile. Adică să le explicăm că barurile noastre au şi cărţi, nu numai „beutură” şi tutun.

No, ne vedem la 19, în acelaşi loc, probabil la aceeaşi masă, unde ne vom râde de… toată lumea care nu e de faţă 😀

 

UPDATE: Partea a doua a interviului, maine e si a treia. Ce va mai freaca Hobbitul 😀 Si mie nici nu-mi place 😆 Citiţi cu spor.

27 comentarii la “Să le arătăm noi lor…

  1. @dadatroll sau pelican
    vrei sa spui ca oana e urata, o fi maritata dar asta nu inseamna ca e urata 🙂
    @oana
    ar fi cazi sa cistesti comentariile de la interviuri si sa le raspunzi celor care au comentat pe acolo

  2. oana esti admin pe dale culturale si as vrea sa fii sa mai ajuti si pe restul incepatorilor – cazul lui ake (anka), sa comentezi, sa dai sfaturi.

  3. auzi oana, ce faci tu misto de baimareni? 😛 las ca daca ma sacai, ma pun si caut de pitesteni, si le fac reclama la dacie:P nu ca nas avea de aia

  4. bar cu carti?Ce este bizdigania asta?Un bar serios are muzica,bautura,femei si carti de joc.Model Honky tonky bar.Tu ne propui un fel de camin cultural.Huo!

  5. Vasile, rusine mie, rusine 😀

    Oh, Paul, si eu as fi mandra de loganul meu, dar sunt mai mandra de Honda mea (din vanzari anterioare, desigur) 😛

    Tac’su, asa ne-am propus si noi. Multam.

  6. Adrian, si nu is?

    Hobbitul, vai mama mea, abia m-am prins cum sa postez, acu’ ce sa fac, o sa ma chinui sa vad cum e si cu admin-ul 😛

  7. Io mă uitam la paharul meu de Perfect Lemon.Că ceilalţi au băut unalcoolice e treaba lor.TreX are o scuză măcar:era şef de volan. Invitaţiile pentru doamne s-au făcut dar nu au binevoit să ne fericească cu augusta lor prezenţă…. 🙂
    Da chiar, bar cu băutură, femei şi cărşi nu e cam ciudat? Sau trebuie să nţeleg că ai vrut să spui cărţi de pocher, 66,21 şi alte asemenea cărţi?…. 🙂

  8. i fi tu mandra de honda ta, dar nimic nui mai presus decat Loganu meu,… oh, ba da, stiu cei mai presus, alt logan

Lasă un răspuns

