Yap, m-am liniştit!

De tot. Şi sunt aşa de liniştită că preved cum o să fac cea mai mare prostie din viaţa mea. Culmea e că îmi convine de minune. Decizii, oarecum, ferme. Interesant mai e şi capul omului.

Şi nu, nu e de vină concursul de bloguri, aş fi vrut să pot da vina pe el, dar nu „poc”. Eh, ce ştiţi voi ce înseamnă să iei fiecare blogger care a propus cel puţin treizeci de oameni şi să faci liste 😀 Pentru asta mita va fi foarte mare 😆

Bine, să preluăm leapşa de la Bogdan, nu de alta, dar oricum nu vă spun ce mi-a trecut prin cap. Că mi-a trecut ar fi una, dar că a rămas e surprinzător 😉

 

Principala trăsătură a caracterului meu: Durerea în dos 😀

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Să mor care s-a gândit vreodată

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Inteligenţa

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ăia doi? Adică ăia doi care ştiu mai multe decât ceilalţi cinci sau şase? Faptul că mă fac să mă simt bine oricât de rău aş fi.

Principalul meu defect: Aroganţa

Ocupaţia mea preferată: Scrisul, cititul

Visul meu de fericire: Mno, pentru asta trebuie să mă mai analizez vreo trei ani.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să trăiesc prea mult.

Ce-aţi vrea să fiţi? O pisică mare şi neagră

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Nu e pe planeta asta

Culoarea preferată: Negru

Floarea preferată: Trandafirul albastru

Pasărea preferată: Vulturul

Prozatorii mei preferaţi:Sunt prea mulţi

Poeţii mei preferaţi: Eminescu, Coşbuc, Labiş, Minulescu.

Eroul meu preferat: Moartea lui Pratchett

Eroina mea preferată: Depresia 😆

Compozitorii preferaţi: Enescu

Pictorii preferaţi: Şi aici sunt prea mulţi

Eroii din viaţa reală: Cred că sunt prea arogantă pentru a avea aşa ceva

Eroinele din istorie: Ioana D’arc

Bautura şi mâncarea preferate: Pepsi se pune la băutură? Spaghetti

Numele preferat: Anasstassia (sigur că sunt bolnavă cu Romanovi)

Ce detest cel mai mult: Ipocrizia

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu m-am gândit niciodată la asta

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: Să zbor

Cum aş vrea să mor: Repede

Starea de spirit actuală: Nervoasă

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Eheee, voi să fiţi sănătoşi

Deviza mea: Nu îmi ghidez viaţa după devize

***

Care este cuvântul favorit: Pisici, pisici, pisici….

Care este cuvântul pe care îl deteşti cel mai mult: Cine dracu’ detestă cuvintele?

Ce îţi face plăcere în mod deosebit: Să dorm

Care este înjurătura favorită: Jesus!

Ce sunet îţi place cel mai mult: Al ploii ce se loveşte în fereastră

Ce sunet îţi displace: Urăsc claxoanele

Ce altă profesie ţi-ar plăcea să practici: Nu mi-ar plăcea o profesie, ci doar să am suficienţi bani pentru a călători

Ce altă profesie nu ai practica nici în ruptul capului: Eh, multe.

Dacă te-ai putea transforma, la dorinţă, într-un animal, care ar fi acela: Pisicăăă…

Dacă Raiul există, ce ai dori să îţi spună Dumnezeu când ajungi la Porţile Raiului: Un bine ai venit ar fi satisfăcător.

Îţi lipseşte ceva: Da, unii din prietenii mei

Chiar oricine poate să fie artist: Nu!

Susţii vreo cauză: Multe…

Ce ai fost capabil să faci din dragoste: N-am idee, nu m-a pus nimeni în situaţia de-a face ceva anume.

Ce ţi se reproşează: Că sunt prea nepăsătoare

Scrie-ţi epitaful: Lasă, prefer să mi-l scrie alţii.

 

Cu toate că ştiu că nici nu mă va băga în seamă, îi pasez leapşa lui Darius în speranţa că o să pot citi şi eu ceva să înţeleg ce nu are legătură cu Satu Mare.

Mulţumesc pentru atenţie! Bye

17 comentarii la “Yap, m-am liniştit!

  1. Pingback: Am primit o leapşă de la Oana | Info Satu Mare

  2. DECESUL POLITIC AL PRESEDINTELUI TRAIAN BASESCU
    ( PROTESTUL EVREILOR AMERICANI CATRE GUVERNUL ROMANIEI )
    Transmit prin intermediul dumneavoastra o veste extrem de proasta pentru presedintele reales. Poate sa fie o veste fatala sau mai precis finala.
In cursul zilei de ieri la 6 / 30 ora New York a avut loc prezentarea filmului meu
” Desecrarea Menorei ‘
despre expozitia antisemita organizata de ICR al carui Presedinte de Onoare este Traian Basescu. Filmul a fost vizionat la Anti Defamation League, cea mai puternica organizatie evreiasca din lume . Aceasta considera ca organizarea unei expozitii de tip propagandist Al Queda la colt cu cladirea organizatiei si la cateva minute de sediul ONU, de catre statul roman ca o provocare la adresa lumii civilizate.
    
Filmul incepe prin venirea politiei americane la sediul institutiei anticulturale romane in miez de noapte.

    Deschideti http://devanewyork.blogspot.com/


    Cautati articolul Expozitia Patapievici deschisa dupa doi ani de zile ! Uluitor
,Incredibil, Senzational ,Dement !
    
( Vedeti politistii privind prin vitrina Romanian Galerii la o uriasa menora simbolul sacru al evreilor manjita cu cuvantul Fuck )

    In legatura cu aceasta prima expozitie antisemita, organizata oficial de un guvern ,dupa incheierea celui de al doilea razboi mondial . (Exceptand Iranul ) am primit un telefon important.
DIRECTORUL SECTIEI EXTERNE AL ANTI DEFAMATION LEAGUE IONATHAN VICK ,ANUNTA TRIMITEREA UNUI PROTEST CATRE GUVERNUL ROMAN PRIN AMBASADA USA DE LA BUCURESTI.

    Mentionez ca la cateva minute distanta redactorul ziarului New York Magazin
G. Culian a primit un mesaj similar.
Robert Horvath DEVA cineast New York
    PENTRU CONFIRMAREA STIRII FATALE PENTRU REGIMUL DE LA BUCURESTI SUNATI:
GRIGORE CULIAN
NEW YORK MAGAZIN TEL 7I8 896 8383 http://www.nymagazin.com
ROBERT HORVATH DEVA
TEL 212 463 8074
    http://devanewyork.blogspot.com/
DATE PERSONALE DE CONTACT
http://www.devagallery.com/

  3. O gramada de intrebari (parerea mea!) a avut „leapsa” asta… :))
    Stii cu ce mi se pare ca seamana? Cu „oracolele” acelea din scoala generala!! :))

    Observ insa (ei, printre altele, desigur) ca te pasioneaza pisicile, foarte bine 😉

  4. Happy_varza, cam multe, da. Si da, sunt pasionata de feline in general. Totusi cred ca imi plac mai mult panterele, dar nu pot trada felina din casa mea 😉

  5. Am mai incercat sa postez un comentariu si…cred ca nimic.
    Daca nu, imi cer scuze.

    Cam lunga lista de intrebari la aceasta „leapsa” :))
    Stii de ce anume imi aminteste? – de „oracolele” din scoala generala ! :))

    Printre altele, observ ca te pasioneaza pisicile, foarte bine 😉

Lasă un răspuns

