Jesus, voturile astea

Dacă la PSD s-a votat întreaga zi, de ieri fiind vorba, azi e ultima zi de referendum bloggeristic. Aşa că dacă aţi terminat de votat într-o parte, de susţinut, dacă v-aţi bucurat ori ba (nu că i-ar păsa cuiva), puteţi da fuga să vă votaţi bloggeri favoriţi. Până azi la 12 noaptea. Că la fără un sfert ne reunim noi, ăia de votăm peste referendum, că ne-o zis Lucia. Şi nouă ne e frică de Lucia. Pentru că ne ameninţă şi ne bate. Uneori vrea şi să ne omoare. Dar rezistăm. Aşa e cu grupurile de interese. Iar Lucia, categoric, şi-a făcut grup de interese. Că doar de aia i-a ales pe cei mai buni. Iar noi o ascultăm pentru că de aia ea e cea mai bună.

Dar şi voi puteţi fi cei mai buni dacă poporul bloggeristic decide. Sau dacă decide juriul. Mno. Cum mită n-am primit, o să fac exact cum mă taie capul. Şi nu mă prea taie, la drept vorbind.

Eheee, să vedeţi în seara asta bătaie între membrii juriului. Noroc că mi-a împrumutat Lala pistolul ăla Smith&Wesson, calibru 44, model rusesc clasic.

Să curgă sângele!!!!!!!!!!!!!!

20 comentarii la “Jesus, voturile astea

  1. Dacă tot veni vorba de ruşi,eu personal sprijin muzica şi mi-aş cumpăra o orgă de-a lu Stalin… Precizie niema dar rade tot pe o suprafaţă destul de mare.. :))

  2. Pe Lucia am plans-o de ce munca o asteapta. Hai sa te plang si pe tine! Preferi ca bocitoarele sau mai soft?
    Si cand ne dati rezultatele, ca sa plangem si noi?
    De cartea in care m-ai mierlit, nu mai zic nimic…Astept sa o citesc.

  3. Oana, stiu ca sunt bun si in mod normal ar trebui sa castig pana si la categoriile la care nu am fost nominalizat 🙂 , dar de cand e Romania o tara normala ?!… 😀 😉

  4. Mai Oana, tu nu mai spune ca n-ai primit mita ! Pai ai uitat ca eu ti-am dat 50 000 de euro ca sa ma faci castigator? Da-o incolo de treaba, adica una vorbim si alta scriem pe blog? Pai daca faci chestii dintr-astea, te rog frumos ca vineri cand ne intalnim sa vii mataluta si sa-mi inmanezi atat cei 50 000 cat si o dobanda aferenta, sa zicem 100 % pe luna ! Eeeeee !

  5. CANTECUL DE LEBADA AL DEMOGRAFIEI NATIONALE
    ( Trecerea dureroasa si putin lenta de la folclor la manea )
    Pe tot globul traditia cerea ca oamenii bogati sa faca multi copii. Astazi creiatorii valorilor, cei care sau afirmat in societate nu mai fac copii. Clasele sociale mai joase fac o gramada de copii punand in pericol caracterul genetic al societatii. Efectul este general si vizibil.Tarile desvoltate din vest au creiat enorme avantaje pentru familile cu multi copii. Asfel sa ajuns la o industrie de cresterea a copiilor. In USA nasterea unui copil anunta cumpararea……unui nou frigider sau televizor color. Efectul politicii democratice de stanga este evident pe continentul european unde populatia araba va deveni majoritara iar in USA populatia alba nu mai este majoritara.
    Nici unde sitiatia este mai vizibila ca in Romania. In timp ce un roman face un copil, tiganii fac 8. Am facut un film despre tigani , Sunt fascinat de tigani si am
    fost todeauna interesat de cultura lor autentica. Cei cu satra sunt probabili ultimii oameni liberi! Vorbesc cu totul de altceva. Se gasesc fata doua culturi diferite, iar una din cauza exploziei demografice este pe cale de disparitie. Romanii au obiceiul sa inchida ochii sperand ca lucturile se vor aranja de la sine sau cineva din afara va face ceva pentru ei. De data aceasta cand vor deschide ochii …..va fi prea tarziu. Acest blog de exceptie ar putea gazdui o discutie despre acest fenomen socio- demografic, definitiv cel mai important in evolutia viitoare a societatii romanesti.
    Robert Horvath DEVA Cineast New York http://devanewyork.blogspot.com/
    http://devanewyork.blogspot.com/

Lasă un răspuns

