Anunţ IMPORTANT

Dragi personaje… alea nesuferite, normal, din „Parfumul vaduvei negre” – momentan ma dau bine pe lângă ele 😉

Cum spuneam? Dragi personaje, dragi premianţi ai concursului lansat de Lucia, adică Blog de blog. Dragi bloggeri (mno, or fi dragi toţi oamenii ăştia), vă anunţ…

Mai bine nu vă anunţ nimic, dar mă va alerga Lucia şi abia aseară ce ne-am ameninţat şi ce am fost nevoită să o mituiesc pe Lala să nu mă aresteze. Dar vă anunţ pe această cale că Lala a arestat Flacăra Violet. O să ne pară rău de ea şi o să-i trimitem chiftele.

Unde eram? Aha… băiiii, toţi ăia de v-am periat mai sus ANUNŢ IMPORTANT. OCHII LA MINE:

 

Aici sunt premianţii

Aici sunt personajele

 

VINERI 5, ORA 14:14 LA UNIUNEA SCRIITORILOR (adresa e pe blogul Luciei, că disper de o mai scriu şi pe aia), DUBLĂ LANSARE CU DUBLĂ PREMIERE.

DECI AM ANUNŢAT. Gata!

                              

AAA, să nu uit. Tot pe 5, tot vineri, la Muzeul Ţăranului Român Parfumul va fi lansat din nou alături de George Arion, iar de la 18 am înţeles că vorbesc la lansarea pisicii Ogla. Doamneee, şi apoi o să mor. Mulţumesc pentru înţelegere.

 

Aşadar vă aştept. E cazul să vă sun şi să vă ameninţ? Sper că nu.

18 comentarii la “Anunţ IMPORTANT

  1. Am ştiut eu că dacă dau şpagă şi sunt consiliera Ministrei Crăiasă Oana şi fac scandal şi-ameninţ cu pivo şi batakande pe mese, Juriul, va ţine cont 😉 🙂
    Mulţămiri Juriului!!!
    respecte,
    Sibilla
    P.S. abia aştept cărţileeeee, cu autografe 🙂

  2. Multumesc atat onoratului juriu, cat si celor care m-au nominalizat, pentru premiul oferit! Cred ca un mare rol a avut mitraliera pe care i-am trimis-o Oanei, pentru a iesi teafara din confruntarea cu ceilalti membri ai juriului si de a-si sustine punctul de vedere. Felicit si pe aceasta cale, organizatoarea, onor juriu, castigatorii si necastigatorii acestui concurs.

    Din pacate, nu o sa pot fi prezent la lansarea de vineri 5 martie, pentru a-mi ridica totodata si premiul.
    O zi frumoasa Oana!

  3. Păi, nu mai e cazul să ne dai telefoane. Dar dacă nu suni, ne supărăm pe tine 😛 Doar că ora aia e cam… în timpul muncii pe plantație, așa că nu pot să promit nimic 😦 Deși ar trebui să fiu acolo în dublă ipostază. Hehe! Mulțumesc juriului 🙂

  4. Oana, m-am tot pregătit, știi tu, oscaruri, cezaruri, golden globuri…Așa că: mulțumesc, ai fost prima care m-a nominalizat!
    Mno (!), părerea ta contează. Sunt extrem de serioasă când spun asta.
    Succes în tot ceea ce faci!

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Scrii o scurtă parodie a unui blog

Lasă un răspuns

