Morrrr!!!!

Ţinând cont că îmi e teribil de rău o să încerc să mă grăbesc cu relatările.

 

În primul rând mutaţi pe blogul Luciei, a început premierea online.

 

Apoi. Am fost la Craiova. Foarte, foarte mişto. Surpriza? Profesoara mea de la Facultatea de Jurnalism a fost moderatoare. Eheee, dar nu oricum, pentru că am făcut lansare în direct la radio, cu public, desigur. Tot aşa şi Stela înaintea mea. Fabulos, vă spun. Ca să nu mai zic de surpriza avută. Doamna Rusu Păsărin e fenomenală. Cred că a fost una din puţinele profesoare care m-a ţinut legată de scaunul ăla din sala de curs.

No, am vorbit cu Stela, ne-am fâţâit. Am cumpărat. Am lansat. Restul vi-l imaginaţi şi voi. Îmi pare rău că n-am poze şi de la lansarea Stelei, dar eu am ajuns târziu. Asta e. Duceţi-vă la ea pe blog, mâine sigur le găsiţi acolo.

Şi în plus? Nimic. Fuga la Lucia.

 

 

 

11 comentarii la “Morrrr!!!!

  1. Începe să-mi placă roşcatele… 🙂
    La naiba, nu mai pot urmări gala… 🙂 Văd nominalizările, văd că tot creşte numărul de comentarii, dar la mine ultimul comment afişat e ăla în care ai arestat flacăra… 🙂

  2. am trait sa o aud si pe asta. madam rusu pasarin fenomenala. hahahahah. in numele zeilor vani si aseni, e cea mai buna gluma a saptaminii.

  3. desigur.
    am si eu o curiozitate mica: a terminat de vindut ‘prolegomene la o istorie a mass-media’ sau inca le mai baga pe git studentilor, sa ii treaca la examen?

Lasă un răspuns

