De ce ne-am reunit?

Lume, lume, naţiune…

 

Azi, în cel mai mare secret, sub ameninţarea unui Colt destul de fioros, s-a ţinut, la Flacăra, revista Flacăra, nu aia violet pentru că am arestat-o, o şedinţă.

Au participat:

Subsemnata

George Arion

Alexandru Arion

Adrian Onciu

Şi omul cu pistolul: Bogdan Hrib

Ce s-a discutat? Multe. Şi s-a muncit. Şi ne-am stresat. Apoi am fost de acord că ar trebui să susţinem crima organizată, traficul de armament şi, în special, afacerile cu droguri, aşa că ne-am hotărât să-i finanţăm pe arabi şi am comandat mâncare arăbească. După care, desigur, am trecut din nou la muncă.

Revin, ce s-a discutat? Veţi afla, normal, la timpul potrivit. Acum vă las cu pozele.

 

 

 

 

 

 

 

Revenită la ceasurile înnoptări din capitală, nu m-am putut ţine departe de clubul bloggerilor, aşa că i-am văzut şi pe: Raluca, Ema, Geocer, Canguru’ şi Alin (tot nu m-am prins dacă are blog sau nu), ulterior ni s-a alăturat Xreder. Cred că a crezut că am fugit de acasă. Raluca ne-a dat mărţişoare, nouă, fetelor.

Zi lungăăă!!! Cu bine.

30 comentarii la “De ce ne-am reunit?

  1. Pingback: Ei au înţeles « Ioan Usca

  2. Geocer, incarcatorul e cu bile, si avea, doar ca el, incarcatorul, a ramas afara din pistol, un timp. Dar s-a si tras. Iar eu glumesc destul de rar 😉

  3. Dupa o lunga absenta, iaca-ta-ma-s, deci? alte noutati? (oricum am ajuns la concluzia ca sunt pe dinafara cu actualitatile)

  4. Pingback: De Mărţişor « Ioan Usca

  5. Pingback: Marţişoare, marţişoare, la doamne şi domnişoare! | Blogul lui Nea Costache

  6. Adrian, satmarenii sunt cei mai seriosi.

    Parfumuri FM, si tu satmarean? Mama, mama, cred ca trebuie sa-mi schimb adresa din buletin 😀

  7. Pingback: Indicii anatomice – 28 « Ioan Usca

  8. Pingback: Brâncuşi în suferinţă | Blogul lui Nea Costache

  9. Pingback: Bacio din nou la festival | Blogul lui Nea Costache

  10. Pingback: Mă dau rotund: sunt premiat! | Blogul lui Nea Costache

  11. Pingback: Dan Puric despre criza românească | Blogul lui Nea Costache

  12. Pingback: Tuturor prietenilor mei! | Blogul lui Nea Costache

  13. Pingback: Avionul prezidenţial polonez, prăbuşit in Rusia | Blogul lui Nea Costache

  14. Pingback: Din nou o leapşă | Blogul lui Nea Costache

Lasă un răspuns

