Amintiri din Chişinău

Viaţa e nebună în Chişinău, nu vă lăsaţi păcăliţi de aparenţe. E ca la nebuni, cu toate că, dacă ai timp si dispoziţie, cu siguranţă vei avea un déjà-vu şi senzaţia că ai trăit aici şi tu. Da, e ca Bucureştiul din timpul comunismului, şi nu, nu sunt criminali cu puşcoacele pe drum. O, şi da din nou, azi am mâncat o bomboană Bucuria, chiar bună 😀

În rest? Am fost în direct la două posturi de radio. Eu chiar îmi cer scuze, dar primul am uitat cum se numeşte, a fost cam dimineaţă şi n-am apucat să beau cafeaua, aşa că… Apoi am fost la Vocea Basarabiei, mişto studio şi profesionişti. Mâine voi avea şi cele două înregistrăi.

Moldovenii sunt super, m-au ţinut ca în palme. Ori unde n-am zis eu decât da ori ba şi or fi zis că am vreo supărare? Oricum, mâncarea e senzaţională, doar că nu ştiu ce-am mâncat 😆

Pe seară am fost la un restaurant rusesc, unde am păţit o fază senzaţională. Ospătarii s-au chinuit cu româna, le-a şi ieşit, dar nu despre asta e vorba.

Am comandat mâncare şi masa cam înghesuită. Îmi aduce o dihanie de farfurie şi mi-o pune în faţă. Eu s-o dau mai în dreapta mea, să se facă loc. La care tipa ţipă la mine: “Nu! Aici!” Acolo, acolo, am mai îndrăznit s-o mut? Nooo! Acolo unde a zis ea am lăsat-o şi am mâncat şi tot că mi-a fost teamă.

În schimb aveau un violonist excepţional care ne-a cântat melodia de mai jos. Senzaţional!

Ce am mai descoperit? Editura Cartier. Absolut senzaţională. Mi-am luat şase fantasy-uri scrise de Bryan Perro, încă n-am descoperit care e volumul I şamd, dar o să descopăr eu. Dacă nu cer ajutor.

Şi două cărţi de Wilde, oh, da, şi Nekrotitanium.

Cam atât pentru azi. A transmis din Chişinău a voastră…

30 comentarii la “Amintiri din Chişinău

  1. Sa ma tavalesc daca nu voi depune eforturi consistente 😀 Cu sase ore inainte tre sa ma tavaleasca neste unii in Tg Mures, dar asta nu inseamna nici pe departe ca n-o sa ma ridic, n-o sa ma urc in masina si n-o sa tai ca vantul si ca gandul. Ca de luat carnetu’, nu e cazu, iar nu mai au ce sa-mi mai ia 🙂

  2. Decat sa te rupa moldovenii pe tine, nu mai bine sa ma rupa moldovencele pe mine? Uite ce bonom sunt, iti sar in ajutor

  3. Daca zici ca nu sunt criminali cu puscoace pe drum, eu zic sa ramai acolo. Nu de-altceva, dar la Pitesti s-a cam stricat treaba de cand ti-a aparut noul roman si s-ar putea sa te trezesti ca te ataca unul cu o seringa cu otrava.

  4. Dacă-i ca la nebuni acolo, înseamnă că te-ai simţit în largul tău! Apropo, în Mirozna văduvei vesele, cred că te plasez într-un ospiciu, să facă ăia tot felul de experienţe interesante şi, pentru cititor, amuzante…

  5. Pingback: Ziua Mondiala a Scriitorilor « my heart to your heart

  6. Atunci este grav ( ma refer la actul de proprietate al neuronilor :P)…si cand ne gandim ca pe masura ce inaintam in varsta se tot imputineaza… 😦
    Ei cu ce mai raman ❓ 😆

  7. ba eu vreau oana, kentul lor e super belea, winstonul lor la ferl, marlbora sau altele nu recomand. am fost acolo de vreo trei ori, deci stiu viata de acolo …

  8. Pingback: Lansări de carte « Ioan Usca

  9. @AdrianSM – Institutia voluntariatului e din ce in ce mai rara, asa ca apreciez deosebit filantropia ta 🙂

  10. Felicitari, Oana! Pentru romane si pentru ceea ce faci tu. Ai o viata plina de evenimente. O primavara frumoasa iti urez! Si bineinteles, sa te simti minunat la Chisinau! 🙂

  11. Oana, fain! Mare te-ai mai făcut, felicitări!
    Am niște primăveri, până al Paști poate facem niște schimburi avantajoase tablou pe cărți, eu cu semnătura-mi prețioasă, tu cu autograful râvnit) . 🙂

  12. INDUSTRIA ANTICOMUNISMULUI IN FUNCTIUNE !
    IN PLINA CRIZA ECONOMICA ,IN TIMP CE SE MICSOREAZA PENSIILE SI COPII PLING DE FOAME O DELEGATIE DE 12 PERSOANE ATERIZEAZA LA NEW YORK . SIMPOZIONUL ORGANIZAT DE ICR LA COLUMBIA UNIVERSITY A AVUT SUCCES DEOSEBIT…… IN FATA UNEI SALI ABSOLUT GOALE ! DEMENTA CONTINUA PE BANII CONTRIBUABILULUI ROMAN.
    Simpozionul a oferit o analiză a evenimentelor din 1989 din spaţiul est-european şi a
    evoluţiilor care le-au urmat, a modului în care au fost ele percepute în spaţiul american, a
    schimbărilor intervenite în aceşti 20 de ani în percepţia asupra regimurilor comuniste şi a
    schimbărilor de la sfârşitul deceniului nouă, a felului în care este definit “post-comunismul”, a
    moştenirilor comunismului şi a mişcărilor de dizidenţă din regiune şi la nivel global.
    Participanţii români invitaţi – Prof. Vladimir Tismăneanu (Director, Center for the Study of Post-
    Communist Societies, University of Maryland); Prof. Paul Dragoş Aligică (Senior Research Fellow,
    Mercatus Center din cadrul George Mason University); filosoful Vlad Mureşan; prozatorul, criticul
    literar şi eseistul Angelo Mitchievici; Horia-Roman Patapievici, preşedintele, şi Mircea Mihăieş, vicepreşedinte
    (Institutul Cultural Român) – au susţinut prezentări în cadrul simpozionului.

    ACEASTA ESTE PROBABIL ULTIMA VIZITA A AGENTULUI VOLODYA TISMANEANU IN SUA DESCHIDETI :
    Robert Horvath DEVA Cineast New York http://devanewyork.blogspot.com/

  13. Va multumesc pentru comentarii, daca m-ati injurat va multumesc si pentru asta 😀 Imi cer scuze dar n-am timp sa va raspund, abia ce mai am timp sa scriu cate ceva.

  14. Pingback: Stela Popa » Blog Archive » Lansarea 100 DE ZILE la Chişinău şi flori de la Preşedinte

  15. Pingback: Mirozna văduvei vopsite « Ioan Usca

  16. Seria Amos Daragon, in ordinea numerelor de pe tricou:
    AMOS DARAGON, STAPANUL MASTILOR
    AMOS DARAGON, CHEIA CETATII BRAHA
    AMOS DARAGON, AMURGUL ZEILOR
    AMOS DARAGON, BLESTEMUL FREYJEI
    AMOS DARAGON, TURNUL EL-BAB
    AMOS DARAGON, MANIA LUI ENKI
    Eu n-a trebuit sa merg pana-n Chisinau sa le gasesc in librarie 😉

Lasă un comentariu