Lungă zi…

Dar frumoasă. Şi m-am bucurat să-mi revăd unele din personajele reale. Şi m-am întristat gândindu-mă că altele sunt departe. Dar nu o să dezvolt acum, vă las cu poze, câteva, pentru că sunt peste o sută. Iar mâine… trebuie să muncesc, altfel mă omoară Alexandru Arion, cu toate că din poze s-ar zice că altfel stă situaţia.

Lucia, mulţumesc pentru tot!

Geocer, îţi mulţumesc că ai rezistat 😀

Oh, şi da, subtil domnule Roger, foarte subtil 😀 Dar voi dezvolta, promit, mâine cum voi prinde puţin timp liber.

Şi tot atunci o să vă spun şi despre Nea Costache – îmi cer scuze, dar nu mai sunt capabilă să pun şi linkuri. Punem mâine tot ce trebuie. Cei care mă aveţi prietenă pe facebook veţi putea vedea mai multe poze.

Şi mai multe aflaţi la Lucia şi Geocer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26 comentarii la “Lungă zi…

  1. Lunga zi, e-adevarat, dar…cu spor!
    Vaaai, acum observ eu Oana ca erai inarmata! Sa inteleg ca ai semanat un pic de teroare pe-acolo? Glumesc, bine-nteles!
    Ma bucur sincer pentru succesul tau Oana! Felicitari!
    Multumesc mult pentru promovare!

  2. Aş fi evitat să postez poza cu revolverul acum, când ancheta este în desfăşurare! Oricum, eu voi încerca să te acopăr. Despre valiza aruncată în Herăstrău nu ştiu nimic, nici dacă Xreader se afla în ea!

  3. Valive, eheee, da, ar fi frumos, dar nu se poate 🙂

    Manole, multam fain, fata draga 🙂

    Vania, Multam pentru acoperie 😀

  4. Imi cer si pe aceasta cale scuze pentru ratarea primei etape si pentru graba. Mai am neste pagini de cetit si revin cu muscaturile de cur 😉

  5. Darius… eu nu m-aş da aşa de cocoş….Era şi un „doborâtor de urşi” în dotarea ălora de la Tritonic. Dacă Oana l-a ciordit niţel nu te văd bine…. 🙂

  6. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 3 « Ioan Usca

  7. @Adrian
    Nu m-a doborat pe mine Geoana in cei cinci ani de domnie, crezi ca de-un pistol o sa ma apuc acuma sa-mi fie frica?

  8. MULTE SI CALDE FELICITARI ! RH

    REACTIVAREA RETELEI KGB ROMANIA!
    ( SPIONI RUSI LA VARFUL STATULUI ROMAN )
    Tismaneanu, Leonte,”Ciungul”, se lauda ca pierduse o mana pe cand era in brigazile teroriste bolsevice contra Spaniei. Era agent sovietic, NKVD. Dupa vizita lui Hrusciov a fost avertizat sa termine cu spionajul. Ceausescu i-a zis lui Hrusciov, inainte de momentul ’68, la vizita acestuia la Bucuresti: „tovarase, noi promitem sa va informam, mai aveti si consilieri sovietici dar va rugam sa terminati cu agentii dintre noi”. Si-atunci Hrusciov i-a zis: „Pai considerati ca n-avem nici un agent la voi. Nici in China n-avem…” Si astfel sa dat dezlegare sa fie chemati 700 de agenti rusi si avertizati Sa aleaga: ori Romania, ori Rusia! Si asa s-a intamplat si cu Tismenitki. Dar ilegalistii au ramas pro-sovietici si agenti rusi.
    Conform unui raport CIA aceasta retea a fost reactivata la ordinul Evghenii Primacov seful KGB care sa intalnit in secret cu Magureanu directorul SIE. Seful statiei CIA de la Bucuresti J Nicholson care a fost desconspirat agent rus, a desvaluit intreaga actiune.
    Acum cateva luni am incercat sa prezint documente importante reprezentantei Romaniei la ONU Simona Niculescu care sa fie prezentate Presedintelui Basescu.
    Ea a refuzat precizand ca daca voi deschide plicul cu documente confidentiale audienta a luat sfarsit. La audienta au participat adjunctul misiunii T Morar si consulul adjunct la New York C.Berechet.
    Astfel linia doua a spionilor rosii Tismanetky, Roman, Patapievici……etc a ramas desconspirata, dar nu pentru mult timp.
    Cititi Serialul de 12 articole DESCONSPIRAREA SPIONULUI VOLODYA TISMANETKY ! DESCHIDETI : http://devanewyork.blogspot.com/

    Robert Horvath DEVA ziarist de investigatie SUA
    http://www.devagallery.com/

Lasă un răspuns

