Sătmărenii mei

M-am întors, dragii mei, dar n-am să vă povestesc nimic acum pentru că sunt frântă. Dar vă spun unde găsiţi impresii.

Începeţi cu doamna roşcată pentru că ea a organizat evenimentul. Apoi mergeţi la Darius să vedeţi poze – ăstora ar trebui să le mulţumesc cu plecăciuni pentru că m-au suportat, dar nu am s-o fac 😀 . Apăi, dacă vreţi mergeţi la băieţii ăştia, absolut fenomenali: Otto, Florin 09 (putea fi 07), Raulito şi, desigur, preferatul meu: Adrian SM.

Dar… că nu s-a terminat aici. Există şi un dar, puteţi intra şi la vicepreşedintele consiliului judeţean, adică Adrian Ştef, un tip foarte simpatic 😉

Dacă am ratat pe cineva, vă rog să mă trageţi de urechi. Domnul primar nu cred că a scris, iar eu nu îi ştiu blogul aşa că…

Mna, cred că a zis şi Trexel că am existat. Oricum, Trexel mi-a adus trandafiri roşiiiiiiiiiii.

 

P.S: Cella, n-am uitat de tine, la mulţi ani cu întârziere! Sper că mă ierţi.

28 comentarii la “Sătmărenii mei

  1. nu faci „obiect(ul) IERTĂRILOR” …
    TU eşti SPECIALA şi indiferent ce s-ar întâmpla ori ar fi să fie aşa rămâi 😀
    bine(-ar fi) să-ţi fie bine şi tu sănătoasă şi – restu-s nimicuri Oana, deşertăciuni 😉

  2. Mda ! Ce erai tu celebra pana acum, acum deja ai devenit un megastar ! Toata lumea se inghesuie sa se pozeze cu tine si sa obtina un autograf. Numai mie n-ai vrut sa-mi dai. Si nici de pozat nu te-ai pozat cu mine.

  3. Geocer, noi, pitestenii, suntem fiii ploii… Dar suportam si umilinta asta, de a primi autografe pe carte dupa o luna de la lansare, pentru ca e de-a noastra.
    Tare mi-e ca atunci cand ii voi cere autograf Oanei pe „Parfum”, nu o sa-mi mai amintesc actiunea…

  4. Canguru, voii sunteţi în mod natural prietenii ei, ever 😀 O aveţi acolo când vreţi voi. Noi suntem, aşa, mai artificiali de aia ne bagă atâta în seamă :)))

  5. amintesti de blogul primarului : chiar daca l-ai sti , nu l-ai putea citi . E scris in limba lui materna . Apropos , trebuia sa tratezi cu el sa-ti traduca cartea in ungureste s-o poata citi si minoritatea maghiara . In seara asta voi incepe s-o citesc si eu .

  6. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 10 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

