Ce face un scriitor frustrat?

ATENŢIONARE: Dacă sunteţi slabi de înger, pudici sau, pur şi simplu, vă credeţi prea buni sau prea intelectuali, nu ascultaţi versurile… Dacă nu, daţi-i bice, ce dracu’.

 

Sigur, nu sunt scriitor, ştiu, scutiţi-mă!

 

Ce face, aşadar, un scriitor frustrat? Vă spun eu. Aşteaptă să se lase noaptea, se urcă în maşină, îi dă o sută prin oraş şi iese pe autostradă unde ajunge la 195 la oră. Wow!!!! ASTA E VIAŢA! AŞA SE SIMTE!

 

AVERTISMENT: Nu faceţi aşa, eu sunt doar nebună! Nu luaţi asta ca exemplu pozitiv.

 

Oricum, vedeţi da? E ora 00:03, iar eu am intrat în casă fix acum zece minute, pentru că mi-am alergat maşina şi am ascultat melodia asta non-stop. Şi de ce dracu’ m-o fi făcut pe mine melodia asta să-i dau, nu ştiu. Sau ştiu? Aici e întrebarea.

24 comentarii la “Ce face un scriitor frustrat?

  1. Dacă mai faci de astea Oana mă supăr… La vară dacă mai vii o să organizez pentru tine o excursie cu bicicletele… 🙂 Lumea se vede fain şi la viteza bicicletei, nu e musai să găureşti podeaua maşinii cu pedala de acceleraţie… :)) În plus mersul pe bicicletă face bine la sănătate,poate te laşi de ţigări…. Mai vrem prin părţile astea ale României să te vedem, să te citim… 🙂

  2. Cu totii stim ca faci asta pentru ca ai pile la politie… da Lala un telefon si pac – pac dispare amenda, si adio permis suspendat. Cunoastem, cunoastem…

  3. Pingback: Simona Ionescu » Omor in blogosfera

  4. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 11 « Ioan Usca

  5. @Oana

    Si la Trexel pe blog cam aceeasi atmosfera am intalnit-o.Ce aveti oameni buni?
    Melodia transmite cateva realitati dar intr-o forma vulgara si pesimista.Mie nu-mi face bine pentru starea de spirit, si chiar ii misto cand incepe o saptamana noua, asa ca…nu gasim alta melodie?

  6. Cam greu sa iei in seama avertismentul! Cine crezi ca nu ar lua ca model pe cineva care conduce cu 195 la ora? 😀

Lasă un răspuns

