Sau credeaţi că sunt vreo sfântă?!

Restul sunt detalii 😉

 

 

 

Şi fac bagaje, da? 😀

42 comentarii la “Sau credeaţi că sunt vreo sfântă?!

  1. Pingback: Pilot de Pitesti. « SgReader's

  2. dap…deci….nu…da pe bune…ca da…dar nu am voie, caci nah..:)

    PS: hai ca mi-am mai revenit:P:P deci superbe poze…iar restul nu am voie sa comentez:P:P:P

  3. parafrazand-o pe Oana cu o iesire necontrolata din timpul ultimei lansari de la Satu Mare cand, desi filmata, mi s-a adresat cu „Te sparg!” (eu, bineinteles, nevinovat), cam aceeasi atitudine apare si in pozele astea insa, na, cu pistolu’n mana parca e mai convingatoare 🙂

  4. Nu poti sa impusti draga Oana iarna asta pacatoasa?macar in proza daca nu si in realitate…ca la Satu Mare ninge mai abitir ca-n preajma Craciunului,de parca n-am fi la un pas de Paste…tocmai am updatat articolul meu legat de ninsoarea de azi cu poza ta,specificand sursa evident…sper sa nu te superi,dar ,mi-a venit ideea cu gluma de mai sus…

  5. Oana, ai devenit spioana mai nou si eu nu stiam? 😀 Superbe pozele! Ai idee de unde pot sa iau si eu un astfel de revolver? 😀

  6. fantastic ,4 poze , 7 cuvinte si cu asta 34 de comentarii .
    Tre’ sa caut si io oaresce poze de-a mele de cand aveam varsta Oanei s-atunci sa vedeti !

  7. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 13 « Ioan Usca

  8. Wow, ce texana frumoasa! Mi-ai dat ideea: la o lansare a mea, voi veni cu mitraliera din dotare, numai ca eu nu mai sunt nici tanar, nici frumos ca tine! Mult succes in continuare Oana!

Lasă un răspuns

