Frumoşi, tineri si emoţionaţi

Sigur că nu despre mine, Stela sau Bogdan e vorba aici.

 

Da, şi noi am lansat, vedeţi ce, că de aia sunt poze. Dar despre asta poate mâine de am mai mult timp. – Mâine la Bistriţa la ora 14 la Biblioteca Judeţeană eu şi Bogdan – Aşadar, cum ziceam, nu, nu despre noi e vorba, ci despre ei. Doi dintre autorii Tritonic din colecţia Media, cu minunata carte “Bloguri, facebook şi politică”.

Doar Tudor şi Paul doi dintre autori au fost prezenţi, aşa ca n-am avut ocazia s-o cunosc şi pe Florenţa. Evenimentul foarte mişto. Dar ar fi fost şi mai mişto să fi fost interactiv.

Oricum, tinerii autori foarte emoţionaţi mai ales Tudor, dar îi iert că sunt şi ei mici. Şi mă bucur că i-am cunoscut. Doi tipi super mişto. Să aveţi baftă şi să vindeţi multttttttttttt!

Cam atât din Târgu Mureş. Şi nu, n-am auzit ungureşte încă. Şi nici nu cred că voi mai avea timp. Ne auzim mâine după lansare. Pentru că până atunci voi fi la volan.

Citiţi! Citiţi!

 

Mulţumesc, Vlady!

 

P.S: Arhi a scris despre Văduvă. Mulţam fain!

17 comentarii la “Frumoşi, tineri si emoţionaţi

  1. Imi pare rau ca nu am putut ramane si la 7, da am avut ceva . Si nu te lasa dusa in eroare de aparente, ca nu is asa rusinos cum m-ai vazut acol.
    Oricum mersi pentru dedicatii. Mai anunta-ma cand mai vi pe-aici.

  2. Restul mai asteptati 😀

    Vlady, ma bucur ca ai venit si nu-i bai ca n-ai stat si la al doilea eveniment. Daca ai stat pana la unu sa citesti indiciile inseamna ca ti-au si placut 😀 Merci!

  3. Să-i zici lu’ Piţi Star să mă treacă-n blogroll, că îmi cumpără ai mei laptop dacă ajung în fruntea ZeList!

  4. Asaa… doar sa ma laud. Eu am fost fotograful. Ca de obicei cei ce fac munca grea sunt neglijati. 😀

  5. Pingback: Bloguri, Facebook si politica la Targu Mures | Masterat Politic

  6. Pingback: Bloguri, Facebook şi politică la Târgu Mureş « Manualul de politica

Lasă un răspuns

