Văduve, parfumuri şi pistoale

Momentan vă semnalez trei apariţii pe bloguri, îmi e foarte greu să fac adun toate ziarele de prin ţară, aşa că dacă vreunul din ziariştii prezenţi la evenimente citeşte acest blog, îl rog să lase şi un link. Desigur, eu le-am mai găsit, dar lenea e mare. Totuşi e sâmbătă, iar eu sunt cu capul în nori. Iar Anastassia Marinescu mă aşteaptă să-i continui povestea. Şi de-ar fi doar asta. Dar până mâine seară vreau să scriu şi o piesă de teatru. Păi nu?

Aşadar, despre văduvă au scris: Mădălina pe care nu o cunosc; Răzvan din Curtea de Argeş şi Ada pe care abia acum încep să o cunosc. Ştiu că a semnalat şi Crivăţ, găsiţi voi unde, zău aşa. Dacă mai sunteţi lăsaţi linkuri că vă adun eu, mai greu dar o fac.

 

Şi aşa cum spunea Canguru’, aseară ne-am întâlnit. Au fost prezenţi la apel cu Văduva după ei: Geocer, nelipsit. Ioana, care mai chiuleşte, dar a scris despre carte 😉 ;  Ema, copilul trupei, Valive, pentru prima oară, sper să mai vină. Remus care-mi dedică te miri ce pe blog 😛 , proaspătul blogher Xreder, iar când noi am plecat venea ca o floare Dan Badea.

 

No, şi la final mă gândeam să vă las şi o melodie să nu vă simţiţi singuri. Sau poate să vă simţiţi singuri. Cum doriţi voi 😉

23 comentarii la “Văduve, parfumuri şi pistoale

  1. Oana, avem realizări, Enya a luat Premiul I la concursul de graphic design! Și pregătim, enfin, Expo online Enya Primăvara! Să vezi modă, am pus un desen-două în avampremieră!

  2. Ma bucur asa de mult ca publici carte dupa carte. Mai intru pe la tine, mai citesc, dar nu prea stiu ce sa zic. Imi place mult intorsatura fericita pe care a luat-o blogul tau. Si melodia 🙂

  3. Oho, pai atunci titlul ar fi trebuit să fie: VADUVE, PISTOALE, PARFUMURI, ATLASE, CARTI, RAFTURI, BLACK, BLOGGERI, RECENZII, ETC. 😀

  4. CINEASTUL ROBERT HORVATH CERE SPRIJIN LUI ION ILIESCU IN ACTIUNEA DE DESCONSPIRARE A AGENTULUI ROSU VALENTIN TISMANEANU.
    Domnule Presedinte.
    Fara sa fiu vreun prieten politic ci dimpotriva , urmarit cu interes aparitia dumneavoastra la Antena 3. Am realizat fara prea mare surpriza faptul ca opiniile mele, coincid cu cele ale dumneavoastra in privinta lui Vladimir Tismaneanu.
    Toate incercarile mele de a prezenta documente confidentiale ca si rapaoarte declasificate ale CIA, agentiilor speciale englez si francez ,despre agentul Voldya au fost refuzate de autoritatiile romane. Memoriul meu catre presedintele Basescu a fost respins fara vreo explicatie.
    De asemenea memoriile mele adresate serviciului extern si intern au ramas fara raspuns ,impotriva prevederilor legale punand in primejdie siguranta nationala.
    Acum cateva luni am incercat sa prezint documente importante confidentiale reprezentantei Romaniei la ONU Simona Niculescu care sa fie prezentate Presedintelui Basescu.
    Ea a refuzat precizand ca daca voi deschide plicul cu documente confidentiale audienta a luat sfarsit. La audienta au participat adjunctul misiunii T Morar si consulul adjunct la New York C.Berechet.
    Ma adresez dumneavoastra cu rugamintea de a face lumina in acest caz de impotranta deosebita. Poate este ultima sansa ca prin dumneavoastra romanii sa afle adevarul.
    Va rog pe dumneavoastra si pe cei interesati sa citeasca pe blogul meu serialul de 12 articole intitulat DESCONSPIRAREA SPIONULUI VLADYMIR TISMANETKY !
    Scrisoarea in intregime adresata lui Ion Iliescu BLOGUL http://devanewyork.blogspot.com/
    Robert Horvath Deva New York
    Date personale de contact http://www.devagallery.com/

  5. Pingback: Imagine fără miroznă « Link-Ping

  6. Geocer, pai… cum sa-ti spun, nu a fost publicul meu tinta, dar daca ei m-au vrut, eu cum sa ma opun 😀

  7. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 18 « Ioan Usca

  8. Pingback: Romanul lui Nea Costache prezent în biblioteca mea » SatuMare.org

Lasă un răspuns

