Hai să nu dăm titlu azi.

Să încep cu Isabella, care zice de mine că sunt nebună. Dacă ea vă pare sănătoasă… 😀 Oricum, tare mişto a scris, „m-am” râs o groază.

Dar şi motanul Griska zice ceva de mine, dar am priceput de ce, s-a dat cu rusul. Alt Lazăr. De ăştia nu mai scapi nici după moarte. Jesus 😀

 

Şi-am fost la sală. Nu, nu mă laud. Că am fost aşa, aşa adică ca să mă duc dracului undeva. Că de acum o lună şi jumătate de când a apărut R (adică instructorul), parcă e mai mişto sala 😛 Pe R îl cunosc de pe vremea când făceam judo, mă rog, el dansa, dar ne intersectam pe holurile alea. Şi la un moment dat cineva mi-a zis că e gay. Şi a fost prima oară când am auzit cuvântul. Şi nu am ştiut ce înseamnă, dar m-am gândit oricum că e ceva care se ia. Apoi am aflat ce înseamnă. Dar nu mi s-a părut deloc a fi ceva foarte rău. Oricum, sigur, sigur nu se ia. Aşa că m-am împrietenit cu R şi am aflat că într-adevăr e.

Mno, dar nu se vede că ar fi. Adică e un tip bine, masculin pe de-a întregul. Nu-l trădează absolut nimic. Doar că nu îi plac femeile. Şi nici nu ştiţi voi ce mişto e să bârfeşti bărbaţii cu un alt bărbat.

Şi azi, după cum v-am spus, m-am dus la sală. Dar neechipată, pentru că abia mâine o să am oră de sport în toată regula. Şi am stat acolo până când R a scăpat de două gagicuţe îmbrăcate cam strident şi machiate din abundenţă. Şi m-am întrebat şi eu ca tâmpita de ce dracu’ s-ar duce cineva machiat la sală? Nu pe bune. Ca şi la plajă. Am văzut o groază de minuni machiate pe plajă. De ce? Nu cred că ar şti cineva să-mi dea un răspuns satisfăcător. Părerea mea.

Bine, şi R îmi spune că tipele alea două vin la sală de fiţe, adică să se dea la el. El nu le poate spune că e gay, pentru că patronul i-a interzis. Şi ce se face el cu minunile alea două? Eu le-aş zice sorcove, dar R e mai drăguţ ca mine. Ce să-i faci?

Şi punem un plan la cale pentru când or mai veni alea. Şi ne râdem şi apoi R îmi propune să mă înveţe samba. Pe mine? Eu cu două picioare stângi în ceea ce priveşte dansul? Mno, da, pe mine. Şi chiar mi-au ieşit doi paşi. Apoi am băut cafeaua şi până la douăsprezece am fost acasă, cu zâmbetul pe buze.

Şi acum mi s-a pus pata că vreau să dansez. Adică vreau să dansez pe bune, începând cu primii paşi. Aşa că, ştie cineva pe unde se învaţă dansuri de societate prin Piteşti? Desigur, pentru babalâci. Nu de alta, dar a fost prea mişto şi mai vreau. Şi vreau să dansez şi să dansez ca în povestea aia cu pantofii fermecaţi, până o să mor. Nu că e un vis măreţ?

 Şi pentru că la sală au şi un LCD mare care stă tot timpul pe KissTv, mi-a rămas în cap videoclipul de mai jos. Nu ştiu încă dacă-mi place melodia, dar povestea din videoclip mi s-a părut mişto. Umană. Aşa că îl împart şi cu voi.  

 

UPDATE: Dedicatia de la Adakiss, multam si aici, public 😀 Vin! Poate chiar inainte de Pasti. 😉

28 comentarii la “Hai să nu dăm titlu azi.

  1. Io le am pe amandoua drepte. In sensul fireste ca nu se indoaie. Si tare mi-e ca nici cu virgula cursuri nu se rezolva situatia. Asa am sapat si am leacul: de la al treilea pahar incolo devii profesor 🙂

  2. M3, eu nu pot bea trei pahare nici batuta. Si daca le-as bea probabil ca as adormi, asa ca… 😀 Tot cursuri 😛

  3. Intr-un timp, pe la Casa Cartii se faceau cursuri de dans. Stiu ca s-a dua nevasta-mea o perioada, ba chiar l-a luat si pe Andrei (baiatul nostru). Intreaba-l pe Jean, ca doar e pretenul tau !

  4. Misto ca te apuci de dansat. Sa n-o dai in muzicaluri pe urma:).
    La 2 picioare stangi ale tale cu 2 drepte ale lui M3 se face de-o pereche, deci poate puneti de-o „combinatie” (zic si eu prostii, nu ma baga in seama:D)

  5. Oana, il intelegem ca nu-i plac femeile. Niciunui barbat nu-i plac! Dar deh, avem nevoie… Asa ca la barfa ma inscriu si eu, daca mai aveti loc

  6. am citit ce-a scris Isa şi da, am râs bine
    da’ am terminat acu’ parfumul şi la cât piş pă ochi acolo plus că m-ai trimis la şrink, pă mine mă?, cre’ că ăia de mă cunosc or să râdă şi cu fundu dă ce rău am ajuns :)))
    mişto! CARTEA
    e singura „nescrisă” da-s luată de grijă acu’ ştiu că dorm linştită fără să mă uit la ştiri: e chaos 😆
    ce fain
    păcat că viaţa bate ficţiunea, mare păcat
    da’ măcar nu-i al meu
    5 milioane? vaiii… să jucăm ruleta cu ei… acuma că ştiu şpilul jar ar mânca
    da-i şi pot otrăvi pă câţiva dacă stau bine şi nu gândesc 😆
    faină cartea Oana, faină!!!

  7. Canguru’, hmm, nu ti-ar placea, zau ca nu 😀

    Cella, sa stii ca am vrut sa te fac criminala, dar m-am razgandit 😛 Mercic!

  8. am inteles, fara combinatii cu M3. Dar poate cu picioarele mele stangi… o iesi ceva de dreptul:)). Mersi pentru update:D si stiu ca te bat la cap cu vizita la Arges, dar de, trebuie sa am si eu cu ce ma da mare:D:D

  9. Legat de dans: eu sunt mai varză decât oricine!
    Legat Kiss Tv: Era cumva Top 100? Îmi plăcea mai mult FRESH TOP 40 al lui Huidu.
    Legat de (mama, ce de legaturi) vizită: Thanks!!!

  10. Ada, ei, na, nu sunt chiar ceva de dat mare 😛

    Razvan:
    1. Ne incercam puterile?
    2. Da, era top 100 😛
    3. Te rog sa-mi lasi un nr de telefon pe mail sa te pot suna zilele astea. Merci si eu!

  11. Dacă găseşti un loc unde se învaţă dansuri, dă-mi un semn! Viu şi eu! Ultima dată am dansat „Zorba grecul” la o nuntă şi am schilodit o muiere, iar tango am jurat să nu mai prestez, de când am făcut entorsă. Dar, aşa cum spui, să fie de babalâci, că mai mult nu 🙂

  12. Misu, gata, s-a facut, te iau cu mine. Te anunt imediat ce gasesc 😉 Si eu schilodesc toti domnii 😆 la dans, desigur.

  13. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 18 « Ioan Usca

  14. ba da, ba da! Nu stiu cum ar fi altii, dar eu sunt super incantata de posibilitatea unei intrevederi. Asa ca, fara doar si poate, ESTI ceva de dat mare:P!

  15. Pingback: Subtilităţi ruseşti « Link-Ping

  16. Pentru Misu, tu nu stii in ce te bagi. Schilodeste pe bune, adica..atele ghips, targa, etc. Treaba ta. Eu sunt patit.

  17. Pingback: În baie « Nataşa

  18. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 19 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

