Nu numai că am multă treabă, dar şi evit orice contact real sau virtual

Şi cum am descoperit-o pe Liliana Filişan:

 

„ FĂRĂ EL, FĂRĂ TINE

 

Din mine au băut fără măsură,

mulţi ani de-a rândul, nopţile de gând,

înalt de sete-i pântecul de zgură,

în care mai aud tăceri gemând.

 

Am alergat prin ceruri despuiate,

cu-n ciob de iad potrivnic în călcâi,

am sângerat din ele jumătate,

dar n-am ajuns nicicând la cel dintâi.

 

Şi trec din mine-n mine mai departe,

ştiind ce bogăţii în suflet port,

când am plătit atâtea vămi deşarte,

mai am încă vreo şapte pentru ort.

 

În orologiul orei muribunde,

bătăile în două se despart.

Am împărţit din mine pe oriunde…

dar timpul mort cu cine să-l împart?

 

Şi mai aştept acum, când noaptea vine,

în camera în care îngeri tac,

pe Dumnezeu să stea puţin cu mine

şi chiar de nu-s a Lui să mă prefac…

 

(Îmi e atât de bine fără tine,

că de trăiesc, sau mor, e tot un drac!)”

 

Şi poezii din astea foarte mişto mai are. Iar eu am descoperit-o în revista „Luceafărul”, revistă a USR, datorită lui Horia Gârbea, normal.

 

Şi cum spuneam, am atâta treabă şi evit atât de mult unele lucruri… aşa că prefer să lucrez, chiar dacă cumva aş putea amâna. Dar să muncim tovarăşi. E mai bine pentru mine şi suflet. Vă spun eu 😉

 

Treceţi pe la Lala, poate aveţi mai mult noroc acolo, cu toate că din câte mi-a spus e depresivă aşa că nu vrea să vorbească cu nimeni. Dar voi puteţi vorbi cu ea, că doar nu-i bruiaţi creierul.

13 comentarii la “Nu numai că am multă treabă, dar şi evit orice contact real sau virtual

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Cele mai populare branduri de parfum (Parfumul, partea a XXVI-a)

  2. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 26 « Ioan Usca

  3. Pingback: Luni again… « SgReader's

  4. ASTA ESTE CULTURA PE CARE O PROMOVATI ? AVETI COPII ?SUNTEM SATUI DE VULGARITATE . ” sunt cea mai frumoasa femeie ( cine stie ce huiduma oi fi , ca ce desteapta esti s-a vazut din ce fabulezi) voi spalati podelele eu imi spal patimile in bratele barbatilor vostri / voi coaceti paine eu coc in pantec samanta desfraului ” . RUSINE , LASA-TE DE POEZIE ! SA TE BATA DUMNEZEU , AL CARUI NUME IL INVOCI !

  5. Vanatoruldeidei, se pare ca esti suficient de prost sa nu stii ca atunci cand folosesti acelasi IP iti apare, asta una. Doi, promovez ce am eu chef, trei: n-am invocat nici un Dumnezeu. Pentru ca ceilalti sa inteleaga e tot XX, din Constanta. Daca nu esti vreo gospodina frustrata, atunci dracu’ stie alta problema ai. Eu za ti le rezolvi in liniste.

Lasă un răspuns

