Astăzi vorbim despre soare…

Cu toate că el lipseşte. Dar mă gândesc să-l pomenesc în fiecare secundă şi astfel s-o îndura de mine. S-o îndura? Slabe şanse, dar eu nu mă dau bătută, vedeţi bine. Vreau soareeeeeeeee. Să-i spun că sunt îndrăgostită iremediabil de el? Încă dinainte de-a mă naşte îl iubesc, îl ador, îl doresc, îi cerşesc câte o rază. Dar el nu şi nu. Se lasă greu. Şi nu îmi spuneţi că până în weekend nici o şansă că înnebunesc cu nervii.

Cu toate că plouă şi e frig, mi-am propus să nu fiu la fel de posacă ca vremea. Azi am un ţel, nu ştiu dacă o să-l mai am şi mâine, dar azi îl am. Aşa că vreau să vină soarele. Chiar dacă doar pe strada mea. Ce-mi pasă mie de alte străzi? Să-i închine fiecare rugăminţi şi declaraţii. Eu nu vreau soare pentru tot poporul, doar pentru mine. – Da, da, sunt mult prea egoistă –

 

Azi vreau să cânt un cântec vesel, dar pur şi simplu nu-l găsesc. Are cineva o propunere? A, da, să se poată şi dansa, nu că m-aş mişca în sensul ăsta, dar nu se ştie niciodată.

 

Să ştiţi că am avut subiect pentru azi, dar l-am uitat cu desăvârşire, aşa că n-am decât să bat câmpii.

 

Ba chiar aveam de gând să dau şi nişte ping-uri, dar nu mai ţin minte cui. Îmbătrânesc. Se simte.

 

Concluzia? Aştept să vină soarele. Tot odată. Să mă topească. Nu mai vreau friggggggg!

17 comentarii la “Astăzi vorbim despre soare…

  1. 😆 O, da, just! Cum te-oi fi prins? Ntz, ntz, si mai spui si in gura mare sa afle toata lumea. Rusine. Si eu care n-am zis nimic de Ade…

  2. Să nu cumva să-l ții pe Soare doar pentru tine, că mă supăr! Adică, mda, până la mine nu mai ajunge, că, de, nu-s indicatoare 😆 . Nu îmbătrânești, te gândești numai la Soare ăsta 🙂

  3. Pai daca tu imbatranesti, io ce sa mai zic, ca mai dau de doua ori din picioare si gata…
    Da’ uite tocmai ce idee buna, sa vindem soare la pachet. Ne umplem de lovele.

  4. m3 nu e așa că mie îmi dați cu reducere? Vă rog… Că, după ce că la mine e mai la munte și e mai frig, Nu-mi dați nici soare!

  5. Ada, sa stii ca de aia nu ajunge la tine, ai dreptate 😀 Hai ca nu sunt egoista, ii fac eu harta pana la tine 😉

  6. Ce bine că eu nu trebuie să mă rog de lună! 😀 Cel putin nu azi! Soarele poti să-l ai, dar doar pana cand incepe vacanta de vara! 😛
    O melodie… hmm, ce zici de MADONNA – CELEBRATION? Mie mi se pare vesela!

  7. Pingback: Poveştile de război… înflorire efemeră, de NOI « lenesrau's Blog

  8. Razvan, eu n-am mai vazut nici luna, dar mai bine ca poate ma transform 😛

    Nea Costache, sa stii ca da 😀

    Adrian, le cu bancurile mai ceva ca ardelenii 🙂

Lasă un răspuns

