Poate vă interesa şi nu ştiaţi cum să întrebaţi

Acesta e un program aproximativ a ceea ce va urma să se întâmple. Din păcate nu ştiu dacă pot anunţa evenimentul de pe 19-21 sau 18-20, cum o fi, dar vă spun că nu e în ţară 😀

Iar pe 16-17 ar trebui să mai fie ceva la USR, dar încă nu ştiu sigur. Vă anunţ din timp.

 

Acum, zice Iulia (vă reamintesc că nu toate sunt bătute în cuie, aşa că o să le anunţ şi pe rând la momentul oportun):

Începem cu 15 aprilie – Şcoala Centrală Bucureşti – fantasy (dar pun pariu că or să vrea crime 😀 )

23 aprilie – Piteşti. (După cum vă spuneam înainte de asta este şi acel eveniment peste hotare, dar nu vă spun că nu cred că am voie încă).

Pauză până în mai care începe în forţă:

3 – Târgu Mureş 😀 Iah, again. Şi cu arkuda, dar şi cu crime-ul.

4 – Bistriţa (again şi ăsta, sper să fie şi Petria până atunci)

5 – Iah, Cluj. Ăsta abia îl aştept.

Pauză cam mare până pe 19-23 mai când va fi Iaşul.

Şi 28 Alba Iulia.

Dacă mai apare ceva între timp o să vă ţin la curent. Dacă nu, tot o să vă ţin la curent.

 

P.S: Mădălina, da, n-am uitat mâine şi culinarele 😛

30 comentarii la “Poate vă interesa şi nu ştiaţi cum să întrebaţi

  1. Geocer, dracu’ stie? 😛

    Andrei, cred ca inainte de Cluj vom vorbi oricum. Avem ceva interesant in cap si te implica si pe tine 😀 Te sun zilele astea dupa ce vorbesc cu Bogdan.

  2. Doamne, ce radicala e 😀 Isabelle, nu conteaza ora, promit ca te sun si iesim si la „pomana” Dupa 14 poti tu, nu?

  3. Oana, adu-o şi pe Stela! Te rugăăăm! I-am luat cartea şi vreau un autograf (şi poză, normal, dar sssst)!

    La Tg. Mureş neapărat să te vezi cu Silavaracald, ca să rupeţi pisica în două! A ta sau a ei…

  4. Canguru’, eu as aduce-o si pe Stela, o sa-i zic lui Bogdan, ce nu fac eu pentru un autograf. Dar eu presimt ca tu vrei sa o sorbi din priviri 😛

    La tg. Muresc, daca Silavaracald vrea, sure ca ma intalnesc cu ea. Dar pisica nu o rupem ca mie imi plac felinele.

  5. Nu e prea mare.Am de mers cu nişte treburi la Cluj.Nu e ceva legat de o dată anume,totul e la latitudinea mea.Depinde doar de servici să am liber atunci.

  6. Adrian, am inteles, daca nu e prea mare, e ok 🙂

    Serginiu, nu stiu nimic de Baia Mare. O fi mai la toamna.

  7. Anunt important : cei care vor sa afle despre ce „eveniment peste hotare” vorbeste Oana sunt rugati sa liciteze. Eu stiu toate detaliile, deci sa vedem cine da mai mult ! 😛

  8. Pingback: Dacă vă spun că sunt acasă, mă credeţi? « vlady8

Lasă un răspuns

