Se întâmplă deseară

Şi da, tot nervoasă sunt.

Şi da din nou, a apărut partea a III-a din Inocentul. La prwave.

 

Ce se întâmplă deseară. Doi tineri talentaţi au intrat în competiţia „Premiile Lili”. Culmea e că îi cunosc pe amândoi. Chiar dacă unul e din Satu Mare (că nu o mai fi vreun secret pentru nimeni că ştiu o groază de sătmăreni), iar celălalt din Curtea de Arges.

Vorbim despre Adrian Matus şi Răzvan. 19, respectiv 16 ani. Textele lor pot fi citite aici. Pentru critici constructive vă aşteptăm la ora 22 pe blogul Luciei, pentru a vedea ce, cum şi când.

Recunosc că textul lui Răzvan l-am citit în urmă cu vreo săptămână, poate puţin mai mult. Textele lui Adrian, pentru că sunt mai multe, printre care şi poezie, le-am citit azi. Şi mi-a luat ceva timp. Aşa că apucaţi-vă de citit să fiţi gata până la 22.

15 comentarii la “Se întâmplă deseară

  1. Iulia, sigur ca vor veni, dar sa vad daca mai am eu chef de ele 😀

    Adrian, ei, cum ar fi sa pun in titlul cartii numele meu? Ce ar mai rade Geocer 😀

  2. Dat fiind că vorbeşti codificat,numai tu cunoscând codul, ar fi firesc să să dai numele tău… Mai rău ar fi dacă ai scrie romane codificat… 🙂

  3. Adrian, uite asta ar fi o idee minunata, sa scriu romane codificate, pe care sa nu le inteleaga decat doi sau trei oameni. Iar restul sa se inchine 😛

  4. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Căutări

Lasă un răspuns

