Nu-s!

Psihic, desigur. Fizic cred că încă mai sunt pe aici.

 

Aşa că vă spun aşa: Vania a început un nou „roman” în care păţesc tot ce e mai rău pe lume 😀 Cred că mi-o merit.

Vineri am avut întâlnire.

La întâlnire au fost prezenţi: Geocer (ca de obicei), Ema (copilul trupei, care mai are puţin şi-mi citeşte toată biblioteca), Ioana şi Dan Badea (recunosc că pe ei i-am găsit mai întâi acolo) şi când plecam eu venea şi Canguru’, de la joacă cică 😛

Restul au chiulit aşa că îi trec nemotivaţi. Mai puţin pe Raluca. Ea e motivată cât timp doreşte.

Şi fără muzică că nu mai poate nimeni dansa, da?

14 comentarii la “Nu-s!

  1. Am citit din „romanul” lui Vania. Eu încă râd 😆 . Dar tu mă, chiar așa, tocmai la Grigorie nimeriși??? Măcar era acasă. 😆

  2. Nemotivata lipsi si eu. Ma trec nemotiva in cndica pe motiv ca n-am avut motive sa ies din casa, dar nici nu puteam. Aveam de toate, mai mult nevoie aveam de aceste „de toate” decat de clelelalte „netoate”. Vin vinerea viitoare si sa vedeti ce va fac, la toti. 😛

Lasă un răspuns

