La o şuetă cu liceenii

Ei? Sunteţi curioşi? Trebuie să recunosc că am fost la Bucureşti cu un amic, care are darul de-a mă face să râd într-un asemenea hal că uit şi unde plec. Aşa că prima parte a zilei a fost ca şi asigurată. Cred că tot de aia n-am mai avut nici un fel de emoţie, aşa că am preluat şi ştafeta lui Bogdan şi am zis. Şi am zis, de m-am mirat şi eu că tot zic. Şi m-am şi oprit. Şi le-am spus puştilor cum acum douăzeci de ani unii au murit în stradă pentru a le da lor dreptul de-a se exprima.

Încet, încet au început să se şi exprime. Şi am descoperit nişte copii extraordinari. Poate că nu toţi au citit clasici sau autori români, dar, aşa cum le-am spus şi lor, nu judecaţi oamenii după exterior pentru că nu aveţi de unde şti ce ascunde sufletul lor. Şi uite aşa ne-am dat la „bârfă”. Unul din puşti, absolut senzaţional, mi-a compus poezii pe loc. Din alea cu sărutări 😀 Şi apoi mi-a cântat, la pian, Fur Elise.

Ce îţi poţi dori mai mult de la o astfel de întâlnire?

Cel mai mult m-a bucurat că fetele din primul rând – care, zic eu, fuseseră cam sceptice la început – mi-au mărturisit că s-au simţit bine şi chiar le-a plăcut. Am vorbit chiar şi despre cărţile Lorenei Lupu şi i-am îndemnat să le cumpere. Dar şi despre altele.

Mărturisesc că imediat ce a ieşit profesorul din sală le-am zis de Andrei Mladin şi Stelian Munteanu, că nici despre crime nu trebuia să zic. Dar am zis. Na!

Asta se poate numi o zi cu adevărat bună. Aşa că nu vă miraţi că sunt, totuşi, şi obosită.

Dar vineri merg iar, pentru întâlniri. Isabelle se audeee?!!!! 😀

 

P.S: Pozele ni le va oferi Iulia când va avea timp. Staţi liniştiţi, nu vă scutesc. O, să nu uit, au fost în jur de şaizeci de copii. Deci au fost 😉

 

39 comentarii la “La o şuetă cu liceenii

  1. Sonia, da, chiar m-am distrat de minune. Si iar sunt de acord cu tine, Rondoul este minunat 😉

    Iulia, uite asa incep sa te urasc. Sunt foarte invidioasa pe toti cei care stiu sa cante la pian 😀

  2. „Fur elise”… Eu mă mulțumesc să o ascult la cutiuțele alea cu balerine 😆 . Super tare treaba cu liceenii. Cred că și la noi ai avea audiență, că eu, cel puțin, i-am stresat cam pe toți pe care îi știu cu „Parfumul Văduvei Negre” plus „Războiul reginelor”. Sau nu ai avea… Mai bine ne vedem în particular. Mai o glumă, mai un autograf…

  3. Ada, sa stii ca nici ei n-au fost incantati ca ma duc acolo. Dar le-am bagat mintile in cap :d Dar, da, mai bine la particular. Aaaa, am citit ce mi-ai trimis. Doamne, am uitat sa-ti dau raspuns. Parca sunt de pe alta planeta.

  4. Poi n-a zis nimeni că ești de pe aici. Eu, cel puțin, nu. Poate la bagi și la ai noștri mințile în cap vreodată 😆

  5. Deci vezi, tot cu liceeni e mai bine să porţi o discuţie! Ei nu te crtitica, nu te cearta (prea rău 😆 ), etc. Decât aproba si scot o perla la intervale regulate. 😀

  6. Ada, deci e buna, ca nu pot intra pe mail, la naiba. As vrea sa injur dar ma abtin 😀

    Razvan, liceenii critica, cum nu. Si e dreptul lor castigat prin consitutie. Si n-au scos nici perle, chiar au fost misto si spontani. Deci ai dreptate. Tot cu ei e mai bine 😀 Si mai vreauuuuuuuuuuuuuuu 😛

    Ada, adica Razvan scoate perle la intervale regulate, da, stiu 😆

  7. Bine, mersi mult. Nu înjura că cică e încă miercuri (zi de post, aiureli…)

    Nu, că Răzvan nu le scoate la interval regulat, ci când îl apucă. Crede-mă, că stau cu o bancă în spatele lui.

  8. Ada, noteaza-le si trimite-mi-le si mie 😀 O sa-ti dau si mail imediat ce o sa ma inteleg intr-un sens sau altul cu yahoo. Doamne, cresti mai repede sa pot zice si eu o injuratura misto 😛

  9. gata cresc! Dar ți-am zis că tot copil vreau să rămân 😛 .
    O să le notez, dar faza e că, atunci când le scoate, sunt pe sub bancă de râs 😆 . Va fi dificil să mai și scriu.
    Dar dă-i o șpagă la yahoo, că cică așa funcționează sistemul pe la noi.

  10. 😆 o sa-i dau, se pare ca la mine e cazut, in fine, decat sa ma enervez mai bine stau linistita pana isi revine. Mai scriem o carte cu Lala 😛

  11. Așa, mai bine. Având în vedere că, după Vania, l-ai ratat pe Johnny Depp (incredibil!) , gândește-te cum îl întâmpini pe Brad Pitt. 😛

  12. A, poi scuzați atunci, dar eu așa stabilisem cu Vania, de Pitt. Dar pe Depp nu pot, că e la mine la țară vara asta, face gardul 😆 Dacă ești dispusă să te mai duci o dată spre Câmpu Lung, poate treci și pe la el 😛

  13. Subscriu la ce ziceţi mai sus:
    Aşa, deci v-aţi unit contra mea! Pai cineva trebuie să-i mai facă şi pe „serioşii şi serioasele” de la mine din clasa sa râdă! 😆
    A, Oana, încă un lucru: azi vorbeam în clasă cu diriga (sau vorbea doar diriga) despre o mica excursie şi nu ştiu cine a propus Bâlea-Lac. Şi eu i-am zis Andrei, care era destul de plictisită: „Ce zici, o luăm şi pe Oana?” Şi uite aşa se trezeste Andra cu priviri urate din partea profei, ca nu se mai putea opri din ras. Deci vezi, şi tacanitii au rolul lor 😀

  14. Dap. nici nu se putea altfel. Dar vezi ca tot tu ma corupi, ma razvane?? „seriosii”.. lasă că vorbim noi maine…

  15. Oana, ești expertă în promovare. Te-ai gândit la un job în țările-cu-bani? Ăia dau mult pe promovare! Ai avea, oricum, timp și de scris. 😉

  16. Mirela, ei, da, experta. Nu sunt experta. Invat din mers. Tarile cu bani… pai si tara asta are bani, dar ii tot fura unii 😀

  17. Razvan, vaiii, ce urat din partea ta 😀 Dar vin ca abia m-am invat cu drumul. Mergeti cu mine cu masina? 😛 Sa stii ca si eu as fi ras in locul ei. A, stai, rad si in locul meu.

  18. Pingback: Cum ar fi sa mai votam si noi | hobbitia land

  19. Poi și eu m-am îndrăgostit de ea, geocer! Da, sigur mergem cu tine cu mașina. Și va fi mai bine dacă ajungem la Bicaz.

  20. Stai așa, că se răzgândi profa. Sau ceva de genul ăsta, k n-am fost prea atentă. Dar mergem singuri, care-i faza?

Lasă un răspuns

