Peste puţin timp „Premiile Lili”

Peste vreo patruzeci şi ceva de minute, Lucia Verona vă invită la Premiile Lili. Da, bine, şi eu. Nu de alta, dar în seara asta o avem la „disecat” pe Adakiss. Şi ţinând cont că e o domnişoară de 16 ani foarte emotivă, v-aş ruga să fiţi acolo pentru a o încuraja.

Textul ei îl puteţi citi aici.

E singură în seara asta, aşa că are nevoie de mai multă susţinere decât ceilalţi participanţi care au intrat câte doi în concurs.

Baftă, Ada! Iar pe voi ceilalţi vă aştept la criticat şi susţinut. Atenţie, criticile trebuie să se încadreze în parametrii bunului simţ. Nu suntem călăi, doar ajutăm pe cineva să se perfecţioneze, aşa cum se pricepe fiecare. Dacă nu credeţi că sunteţi în stare să păstraţi un ton calm, atunci uitaţi-vă la OTV sau ceva de genul.

8 comentarii la “Peste puţin timp „Premiile Lili”

  1. Deci a iesit foarte bine pentru Ada. Dar si eu am fost emotiv si totusi nu am avut teren liber. Deja sunt suparat foc 😆 Sa o vezi pe Andra maine la scoala… nici nu vreau sa-mi imaginez! 😀 Ms mult ca ma iei la orfelinat si pe mn! La sanatoriu mai vedem… mergem, dar fara sa stie taa si mama. 🙂 Dar o exorcizare, ce zici, stii pe unde se face?

  2. Razvan, exorcizarile alea nu sunt adevarate. Si a iesit foarte bine si pentru tine. Sigur, va iau la pachet 😛 Se poate?

  3. La pachet? pot să mă împachetez singură 😆 ? Sărumâna! Nu, nu m-ai disecat. Mai repede pe ceilalți 🙂

Lasă un răspuns

