Recomandat de Prwave

UPDATE: Doamne cat am cautat melodia asta:

Bine, ziceam şi eu aşa, nu că nu mi-ar plăcea cei de la Prwave, dar, în aceeaşi măsură îmi plac şi autorii. Ba mai mult, am citit cartea si, fără să vreau, a trebuit să le dau dreptate.

Avem trei tineri, dar tineri bine, cu multă materie cenuşie, destul de emotivi momentan şi o carte. O carte despre cum te poţi promova eficient în new media, adică pe internet. Cei trei au luat cazurile deja celebre şi le-au disecat: vorbim aici de politicieni şi jurnalişti sau alte persoane publice.

Eu zic că cei trei, cu toate că pe autoare nu o cunosc personal, ar putea să vă îmbunătăţească imaginea în online, dar nu numai. Aşa că avem de-a face cu experţi, chiar dacă sunt tineri. Ca să nu mai ziceţi că doar înaintarea în vârstă înseamnă performanţă.

Şi acum să vă fac cunoştinţă cu ei: Tudor Sălcudeanu, Paul Aparaschivei şi Florenţa Toader – aveţi aici şi o scurtă prezentare a fiecăruia. Despre carte puteţi citi mai multe aici.

Însă… eu despre evenimentul de sâmbătă vorbeam. Aşa că, dacă vreţi să vă faceţi un blog şi sunteţi persoană publică sau poate doriţi să deveniţi una, ştiţi unde să mergeţi. Dar până atunci cred că ar trebui să ajungeţi sâmbătă în Bucureşti.

Citiţi cu atenţie afişul. Dacă de la mine n-aţi înţeles nimic, poate pricepeţi de la ei 😉

 

 

P.S: Mirela, uite, ei ştiu cum e cu promovarea 😀

P.P.S: Îi mulţumesc Loredanei şi celor de la Prwave (acum că mi-am amintit) pentru că recomandă şi „Regina arkudă şi amuletele puterii”. Am aflat eu ieri 😀

 

P.P.S: Mi-aş dori tare să nu-i prind pe Tudor şi pe Paul pe blogul meu cu mită. Ne-am înţeles? 😀

17 comentarii la “Recomandat de Prwave

  1. 2 carti intr-adevar interesante si, mai ales, utile pe de o parte celor ce cred ca le stiu pe toate (nu-i asa ca nu era asa?!) si apoi celor ce vor sa afle mai multe. Mi-au placut mult ambele – una a fost deja prezentata pe site, cealalta urmeaza sa fie. Oricum 2 carti pe care le recomandam cu drag 😉

    Apropo de PPS – de cand ma tin eu sa spun… dar am zis sa te las sa dai tu vestea oficiala 🙂 Poate facem la fel si pe viitor – vedem 🙂

    Intre timp – mari si mici – hai la eveniment 😉

  2. Loredana, cred ca si Iulia s-a tinut sa-mi spuna, asa ca eu am zis mai repede sa nu pierd esentialul 😛

    Mirela, nici nu e, cand nu e cazul 😉 Dar sa dam cezarului ce e al cezarului.

  3. Merge pe repeat? Pai la mine nu merge pe repeat trebuie sa-i dau eu play. Ciudat. Dar ii poti opri sunetul.

  4. Nţ, nţ, nţ… N-ai înţeles… Fă o tură cu maşina! Adică de câte ori pot să-l pun să cânte, înainte să se „zgârie discul” (strice blogul). Tocmai, pt că-mi place

  5. Ei, lasă, ca cezarul are destul. Ai început să dobândești o experiență și prezinți/te prezinți bine. Doar la asta mă refeream. Contează. Uite, să am eu platforma asta, mi-aș epuiza stocul de tablouri rapid. Nu dau NIMIC cezarului. 😀
    Sper să învețe Enya să își promoveze munca, indiferent dacă va fi actriță sau artist plastic (am ales absolut aleator). Păi vezi, asta este! Noapteeee bunăăăăăăăăăăăă……………………!

  6. Sunt sigura ca Enya o sa invete, in lumea asta trebuie sa inveti din mers, altfel n-ai nici o sansa. Iar Enya e isteata 😉
    Somn usorrrrrrrrrrr!

  7. I love Evanescence! De fapt sunt un pic obsedat… ok, sunt obsedat rau! BRING ME TO LIFE. Daca mai vrei incearca Lithium, Everybody s fool, Even in Death, Ascension of the Spirit… Long live Evanescence!

Lasă un răspuns

