De tot…

Dusă în lume.

Nu, nu la Londra.

13 comentarii la “De tot…

  1. Alexandra, dupa cum a spus de mai multe ori, Oana e dusa ! Asa ca o sa-ti raspund eu : daca e s-o luam matematic, al treilea volum a fost Regina elfa, pentru ca Razboiul reginelor a avut 2 volume. Daca e s-o luam dupa cum si-a numerotat cartile celebra autoare, Cartea a 3-a, cea cu Regina arkuda e in curs de aparitie, asa ca in maximum o luna ar trebui sa poata fi gasita in librarii. Doar daca nu l-o fi impuscat Lala (sau Anastasia) pe editor !

  2. Ăia de la Harrod’s poate răsufla uşuraţi… 🙂 Fiind şucărită probabil ai luat calea muntelui şi cauţi Piteştiul pe la Vidraru sau cine ştie ce coclauri… 🙂

  3. Horia, din moment ce oamenii mi-au zis ca nici o sansa si ca ori imi dau bilete spre alta destinatie, ori imi dau banii, presupun ca nu mai am nici o sansa. Asta este, nu te poti pune cu vulcanii. Ce sa-i faci?

  4. Adrian, dar nu am fost sucarita, cel putin nu pe treaba cu Londra. Aia a depins doar de Dumnezeu si daca el o zis, nu era sa ma opun eu acum.

Lasă un răspuns

