Eu zic să-l promovăm.

Se numeşte Cosmin şi e student la Comunicare, în cadrul UBB Cluj. Participă la Festivalul de Publicitate Cluj, la categoria Spoof (e super comic 😀 ), organizat de Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice.

Deoarece clipul făcut de el – v-am zis că e foarte comic? – e pe trilulilu, iar blogul meu nu vrea nici de nebun să publice aşa ceva, vă rog daţi click pe link şi vizionaţi-l. Hei, chiar e comic. Din fericire facebook-ul suportă. Aşa că cei care mă ştiţi de acolo îl puteţi viziona în cel mai scurt timp. Ceilalţi, dacă vreţi, dacă credeţi că merită, etc, faceţi puţină promovare pe blogurile voastre că nu doare. Şi ce am fi noi fără publicitate? V-am spus că e comic? Mda, din cauza oboselii excesive fac aşa.

Vedeţi că număr clickurile. Nu l-aţi vizionat, vă şterg din blogroll 😛

 

20 comentarii la “Eu zic să-l promovăm.

  1. Dap. Și l-am pus si la promovare. și îl pun si maine:D. Ca să nu zici tu că sunt eu fată rea. Lasă-i pe ăia de nu mă știu să zică :-;

  2. Bene. Dar cu norul cum stăm? Adică, stăm (avioanele, nu noi) dar când nu mai stăm? N-ai înțeles nimic, așa-i? 🙂

  3. Nu, nu trebuia. Dar dacă tot ai înțeles, e bine.
    Bine atunci; te mai pot stresa puțintel pe aici 😉

  4. Hai că în seara asta nu te stresez. Mă duc să dorm. Noapte bună! Sau, stai că tu nu dormi. O seară plăcută în continuare!

  5. Seara buna, Oana, iti multumesc tie si cititorilor tai pentru ajutor. Daca te pot ajuta cumva, oricand. Acum ai adresa mea 😉

  6. Pingback: Dela lume adunate…si tot la lume date (partea a doua) « Alexandrescudaniela's Blog

Lasă un răspuns

