Să citim şi să donăm

Mai întâi de toate aş vrea să vă îndrum spre un link. Aş putea să nu zic nimic, doar să vă îndrum, aşa cum am spus iniţial, dar eu tot o să vă spun, dând click pe acel link o să-l vedeţi pe Măruţă prezentând cartea Ivonei Boitan, adică Hoţii de timp, şi Revista Flacăra. Din păcate filmuleţul nu e pe youtube şi nu-l pot pune ca atare, iar dacă nu daţi click pe el vă scot din blogroll 😀

Şi că tot suntem la cărţi păi haideţi să donăm cărţi pentru Basarabia. Cărţi ale autorilor români, fireşte. Ei? Ce ziceţi? Mie mi se pare o idee excelentă şi v-aş fi recunoscătoare dacă aţi promova şi voi şi dacă aţi dona. Cum? Vedeţi mai jos. Basarabia vrea să ne citească, aşa că de ce nu? Interesant ar fi ca şi editurile să dea două, trei cărţi, dar… ehee, eu ştiu?

 

 

19 comentarii la “Să citim şi să donăm

  1. Canguru’, ei, asta-i! Important e ca tot se spune de un autor roman, iar Ivona scrie foarte bine. Asa ca merita.

  2. Am dat click. Și am văzut. 😛
    Cât depre donare… e super campania. Dar chiar crezi că vor veni la mine să ia 2-3 cărți? Mi-ar părea rău să nu vină, dar…

  3. Ada, habar n-am, le-am trimis un mail si mi-au spus sa trimit la una din adresele de pe afis. Mie alea nu prea imi par a fi adrese dar o sa incerc.

  4. Off, deci vreau si eu cartea aceea!!!! Sper sa ajunga in curand FLACARA şi in C. de Arges!
    P.S. – Ti-am facut o dedicatie pe blog, nu de alta, dar nu cunosc multa lume care sa adore EVANESCENCE 😀

  5. EXTRADAREA LUI BASESCU !
    LE MONDE : ” BASESCU TREBUE ADUS IN FATA UNUI TRIBUNAL FRANCEZ ”
    ZIARUL PARIS SOIR ANUNTA CA PROCURATURA FRANCEAZA A REDESCHIS DOSARUL DESPRE CRIMA BASESCU DE LA ROUEN.

    Iata ce spune Presedintele Romaniei despre aceasta crima; Cînd eram comandant pe «Argeş», la trei luni de cînd îmi obţinusem brevetul de comandant. Am luat foc în portul Rouen nu numai eu, 38 de nave au fost în incendiul din Rouen, în Franţa. Nava suspectată că a generat poluarea, care a făcut ca tot bazinul portului Rouen şi Sena să fie tot o flacără pe o întindere de 3 kilometri, a fost nava mea, Am stat acolo 28 de zile în anchetă. Am plecat, dar au rămas un litigiu, o acuzaţie la adresa navei, de circa 12 milioane de dolari, o cerere de daune“.Acum, pot să o spun public, am schimbat ceva în instalaţie înainte să permitem accesul autorităţilor franceze la bord, ceea ce a făcut imposibilă demonstraţia, demonstrarea vinei noastre“.
    CRIMA IN ATENTIA AMBASADEI FRANCEZE SI A PROCURORULUI GENERAL AL ROMANIEI. In 1988 Basescu era in conflict cu liderii sindicali din navigatie. într-un memoriu adresat procurorului general Mircea Criste şi Ambasadei Franţei la Bucureşti, au cerut pedepsirea lui Basescu. Ei au adresat o plangere penala atat autoritatilor romane cat si franceze.În 28 septembrie 1998, procurorul Ioan Adam, de la Secţia Urmărire Penală şi Criminalistică din Parchetul General, răspundea memoriului trimis de sindicaliştii constănţeni cu privire la întîmplările din iarna anului 1981, de la bordul petrolierului „Argeş“, constatîndu-se că fapta nu este prevăzută de legea penală din România şi, în consecinţă, nu există. Cum nu mai exista pe atunci nici nava, înstrăinată într-unul dintre contractele păguboase ale PETROMIN-ului. Din motive politice dosarul de la Ambasada Franceza a fost inchis.
    Memoriu adresat Ambasadei Franceze de la Bucuresti
    Acum trei luni am cerut Ambasadorului Henry Paul redeschiderea dosarului de la Rouen. Am remis documentele audio remise Interpolului. http://blog.imperiaonline.me/2009/12/12/traian-basescu-recunoaste-o-falsificare-de-probe/.
    Datorita eforturilor mele DOSARUL DE LA ROUEN A FOST REDESCHIS iar Basescu a-si va petrece batranetile intr-o puscarie franceza sau romaneasca.

    Robert Horvath DEVA Cineast USA http:/devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

  6. Pingback: du calm:) « lenesrau's Blog

  7. Pingback: Atunci i-am condamnat pe toţi la şoapte… « Dispecer Blogosferă

  8. Pingback: Veşti bune. Numai de la bune în sus :) « Sătmăreanca

  9. Pingback: Octavian Paler… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  10. Crina, n-am inteles foarte bine. Cica ori vin ei acasa si ti le iau, ori trimiti la una din adresele de pe afis, dar sa mor daca alea imi par a fi adrese, dar o sa incerc sa vedem ce-o iesi.

Lasă un răspuns

