Doamne fere…

 

Eu atâtea urări n-am primit de când mama m-a făcut, şi m-a făcut de ceva timp. Adică de vreo 29 ani. Eheee, au trecut, au trecut. Unii mai frumoşi, alţii mai urâţi, ăsta mai normal.

Şi pe lângă facebook (vă jur că dacă le spuneam ieri că e ziua mea trei sute mai adunam şi eu fără doar şi poate în faţa Guvernului) şi bloguri (zău că nu ştiu câţi mi-au urat, dar îi mai găsesc eu) trebuie să vă spun că azi am avut mare noroc că n-a fost poliţia pe stradă. Pentru că am condus cu telefonul lipit de ureche.

Hei, unde vă credeţi? 😀

Vă mulţumesc tuturor încă o dată. Zău că aş face-o nominal, dar ar trebui să umplu două pagini A4 de linkuri şi zău că nu pot, că mă dor mâinile numai de câţi mulţumesc am scris 😀 Şi încă n-am terminat treaba pe ziua de azi. Eheee, ce ştiţi voi. Mai sunt multe de făcut pentru că mâine dispar din oraş. Cum unde? Doar n-aţi uitat. Echipă mare la Iaşi, la Librex începând cu 15:30. Da, da, puteţi să aduceţi şi flori.

Dar să vă spun ceva, mâine e şi ziua de naştere a lui Marian Coman, aşa că ar fi frumos să veniţi personal să-l felicitaţi.

Încă o dată mulţumiri! Acum fug că am ceva treabă.

33 comentarii la “Doamne fere…

  1. Păi ție nu-ți mai zic iar La mulți ani, că am obosit…. Dar să trăiești frumos și așa cum vrei tu!
    La mulți ani și domnului Marian Coman.
    E, na, vrei să fin până la Iași ca să-ți aduc flori? Lasă, nu te prind eu? Îți aduc flori din grădină, din fața blocului 😆
    Gata, te las 😛

  2. Asa se intampla cand esti celebra : toata lumea stie cand e ziua ta de nastere. Pe-a mea nu si-o mai aminteste nimeni. Pana si eu am inceput s-o uit. Noroc ca am carte de identitate si ma uit in ea ca sa-mi amintesc.

  3. Oana, azi m-am întâlnit cu … cărţile tale. O întâlnire pe care o datorez Crinei sătmăreanca.
    Îţi spun şi eu LA MULŢI ANI!

  4. Pingback: Urări şi cărţi(reviste) « Vlady8 Blog

  5. da bhuaaaa, azi e ziua ta. A trecut un an de când am spus că e ziua ta şi s-a supărat cineva pe mine… ce mult e de atunci. Şi încă un an!

  6. Pingback: SATU MARE CITESTE ! SATMARUL CITESTE VINO SI TU! | Otto Pop

  7. Oana mami, timpul trece
    Nu mai eşti copil acum
    Orice-n viaţă vei petrece
    Flori şi bani să ai pe drum
    Talent ai, să ai putere
    Timpul să-l opreşti în loc
    Dumnezeu să-ţi dea ce-oi cere
    Înveşmântat în noroc.

    ,,LA MULTI ANI,,

  8. Canguru’, n-am nevoie, masina mea se conecteaza cu telefonul, dar nu-mi trebe nici asa, ma descurc 😛

  9. Pingback: La mulţi ani, OANA!!!!!! « Death Note

  10. Eu sunt bucuros , ca am facut rost de Parfumul Vaduvei Negre cu autograf + Indicii anatomice :)). La multi ani ti-am urat asa ca…

  11. Imi cer mii de scuze ca nu ti-am urat pana acum „La multi ani!” de ziua ta, dar sper sa nu fie nici acum tarziu. Motivele nu ti le insir pt ca ar fi prea putin de scris si n-am chef sa scriu putin.
    La multi ani, rautate mica ce esti. Sa ne cresti mare si frumoasa, dulce si amara, acra si sarata, oricum vrei tu numai sa ne fii, sa ne umplii bibliotecile cu romanele tale politiste ( la literatura fantastica nu ma bag ca nu e genul meu).
    „LA MULTI ANI!” KISS-KISS

  12. Razvan, Multumesc!!!

    George, aaaaa, esti satmarean 🙂 Merci!

    Valive, stai calma ca nu era concurs de cine imi ureaza. E bine si maine, accept si cadouri 😛 Multumesc!

  13. Vlady, abia marti iti trimit cartea, iertaciune, n-am avut timp deloc. Cadouri? De oricare 😀

  14. Pingback: www.gtd.ro (beta)

Lasă un răspuns

