Dacă vi se întâmplă să…

 

                

… staţi la o masă, în Cluj să zicem, Irish Pub să presupunem, şi vi se întâmplă să vedeţi imaginea de mai sus, înseamnă că aţi ajuns unde trebuie. Da, da, la ora 19 se lansează cartea aia din mijloc. Ce caută şi celelalte acolo? Ce, n-au voie? 😀 Aşa vrui eu. Dar noi lansăm labirintul. Ar fi bine să nu uitaţi. By!

11 comentarii la “Dacă vi se întâmplă să…

  1. Pingback: Premiu prietenesc, dăruit prieteneşte… « Noaptebunacopii's Blog

  2. Știu că se lansează. Dar eu am ajuns în Irish și nu am văzut imaginile de sus. Înseamnă că n-am nimerit-o, așa-i?

  3. Pingback: Contrabanda cu tigari la Satu Mare » SatuMare.org

  4. Pingback: XBox 360- Project Natal- O realitate fictionala care cucereste « Ҩ Gabriela Elena

  5. Pingback: Primul PA… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

