Deci clar, mai bine fără decât cu…

De GPS vorbeam, la ce vă stă mintea? Păi cum, păi necum, GPS-ul meu numai la Candice n-a vrut să mă ducă, că aşa e viaţa. Şi când, în sfârşit, găsisem ditamai bulevardul, fără GPS că l-am aruncat pe geam, a trebuit să fug spre Unirii că avem ceva destul de important de încropit. Unde mai pui program scurt şi Candice implicată în strângere de fonduri pentru copii. Da, n-aţi priceput nimic. Nu-i bai.

Dar ideea e că m-am întâlnit cu Ivona. Eu, fireşte, fiind împreună cu nepoata mea Diana. Ivona ne-a plimbat prin centrul vechi al măreţei capitale. Mamă, dacă ar închide şi traficul ar fi senzaţional de mişto. A fost o zi bună şi pentru a mă întâlni cu Denisa Boştină, care a auzit de mine de la o sătmăreancă, ea fiind din Târgu Jiu studentă la medicină în Bucureşti. ( Sătmăreanca care este să se prezinte la raport să ştiu să-i dau o cafea cu proxima 😀 ).

Dar să revenim la traficul din Bucureşti şi să le urechez pe Ivona şi Denisa – nu e trafic la ieşire, nu? 😀

O vacă, umană, era să se urce pe mine. Cu maşina, fireşte, că la ea nu era suficientă o bandă. Mai, mai să mă suie pe tramvai şi nepoată-mea tot la mine ţipa. Păi ce să-i fac? Că nu aveam ce. Dar nu s-a urcat, habar n-am cum de s-a prins că totuşi. Fraţilor, ce de nebuni. Am uitat că e vineri şi vinerea cu Bucureştiul e durere. Dar mi-am reamintit exact când nu era cazul. Se mai întâmplă.

Până la urmă, ca să scurtăm vorba, tot fără GPS m-am descurcat mai bine. Vă jur, obiectele alea sunt făcute să te încurce. Tocmai ce am realizat că nu o să vreau niciodată unul numai al meu. Aşa că dacă vă gândeaţi să-mi faceţi cadou, mai bine lăsaţi, mi-ar fi mai folositor un antiradar 😉

25 comentarii la “Deci clar, mai bine fără decât cu…

  1. Poi bine că ai zis, că tocmai ce voiam să îți cumpăr un GPS 😆
    Evident că nepoata tot la tine țipa, că la ailaltă nu putea, săraca. 🙂
    Poi și cu autograful meu de la Ivona cum rămâne??? Of… Lasă că vorbim noi acasă 😆

  2. N-am inteles de ce era firesc sa fii impreuna cu nepoata ta. Eu nu te-am vazut niciodata impreuna cu vreun copil. Si nici nu stiu daca ar fi recomandat ca un copil sa fie lasat prea multa vreme in compania ta. Cat despre GPS, nu stiu cum naiba se face ca tocmai am scris si eu ceva legat de asta. O fi telepatie?

  3. Geocer, hmmm, asa zici tu? Sa nu lasati copiii cu nebuna? 😀
    O fi si telepatie, sa vedem

  4. GPS-urile nu-s bune de nimic. Pe mine m-a dus prin Munte Negru pe niste drumuri pustii, cu o singura banda, pe munti, intr-una dintre parti avand muntele de piatra iar in alta o prapastie fara nici un grilaj care sa te opreasca sa cazi :D.

  5. Vlady, in cazul tau a fost chiar palpitant 😀 Pe mine m-a dus pe drumuri cu multe benzi 😛

  6. Poi, Geocer, eu ce mă fac? Că tot sunt în comapnia Oanei. Și încă nu s-a întâmaplat nimic… Să sper în continuare?

  7. Iulia, doar vinerea, in cursul saptamanii daca stii la ce ore sa te duci s-ar putea chiar sa nimeresti :)))) Sau nu, fiind vorba de mine 😛

  8. Oana, nu inteleg de ce sunt eu de vina ? Ti-am spus ca iti faci programare negativa…ca tu ziceai „o sa fie aglomerat”, „o sa fie aglomerat”…Na, poftim!In loc de GPS iti fac cadou un girofar, ok? Ii dai drumul si te duci…Sa inteleg ca ai stresat copilul?

  9. Ivona, trebuie sa fie cineva de vina 😀 Da, da, plec acum, doar ca mi cam lene 😛 Dar plec, am zis.

  10. Ciudate si GPS-urile astea! Daca te incapatanezi si virezi in alta parte decat iti indica, te povatuieste sa faci un maaare ocol, pentru a te aduce in acelas loc! Ai dreptate: mai bine-l opresti sau…il arunci pe geam!
    Un sfarsit de saptamana agreabil!

  11. Da, pai cica in ziua de azi antiradarul e bun decat cand nu e politia prin preajma. Ca atunci cand se apropie un echpiaj se sperie bietul de el si tace… 😀 Crede-ma, o stiu din experienta!

  12. Pingback: Sunt cel mai fericit bunic! | Blogul lui Nea Costache

  13. Pingback: Parlamentarilor gorjeni -scrisoare deschisă | Blogul lui Nea Costache

  14. Pingback: Conducătorul nostru tre’ iubit, nu hulit | hobbitia land

  15. Pingback: Punem pariu că Boc revine-n facultate pe şmen?! | hobbitia land

  16. Pingback: Românii – pulime de căcat | hobbitia land

  17. Pingback: I’m back | hobbitia land

Lasă un răspuns

