De prin bloguri

În primul rând, nu, nu vorbim azi de nuntă, poate mâine. Nu ştiu, am treaba multă.

 

Aşa, Inocentul e la interval. N-am uitat, dar n-am avut când vă spune

Apoi, Vali Badea a început să ia şi interviuri, ia priviţi.

Tot apoi, că îmi e lene să fiu inteligentă, Cantina Sociala m-a invitat să gătesc 😀 Aţi pus-o, joi o să vă otrăvesc 😛

Şi Sibilla zice să mai deschid şi eu fereastra să mă aerisesc. Nu poci, măi, sunt răcită 😀

 

Şi scriu texte pentru nişte chestii, da? Vă spun ori la noapte, ori de dimineaţă 😉

 

Hai gata.

UPDATE:

7 comentarii la “De prin bloguri

  1. Nu tu, Crăiasă, tu scrie şi scrie şi să-ţi fie musai bine, noi deschidem ferestrele spre alte lumi, cum ar fi cărţile tale, lanurile cu maci… orice numai politică măcar ceva ore, ba..
    Trimit o rugăciune pt tine, să te faci bine, Oana !
    Doamne Ajută !

  2. Doamna Mujea, sărumâna! Mi-a zis tanti Jeni să vă zic să veniți joi la Cantină cu pălăria aceea neagră și cu fustița scurtă… Uff, bine, aia cu fustița scurtă am pus-o de la mine…

  3. ahahaha, ce naiva e Tanti Jeni. o sa gatesti un espresso lung cu lapte si un pachet de tsigari 😀
    apropo de Inocentul, de ce nu ne dai si noua cateva episoade in avans? de exemplu pe toate cate mai sunt… 😀

  4. Domnule Gheorghe, se poate? 😀

    Ioana, sa mor care le are in vans, le scriu la sfarsit sau inceput de saptamana, ti se pare tie ca as fi eu prea harnica? 😛

Lasă un răspuns

