Bloggeri printre cărţi

Minunaţii mei colegi de blogging piteşteni, vineri, când ne-am întâlnit, doar privindu-mă, mi-au dat o idee pe care am şi pus-o în aplicare. Vinovaţi se fac: Geocer – nelipsitul, Ema – copilul trupei şi Cangurul – pdl-istul trupei, dar noi îl iubim şi aşa 😀

Aşa că o să încep cu sfârşitul a ceea ce se va întâmpla la Bookfest. Bine, hai să am şi o ordine cât de cât. În fiecare zi la standul editurii Tritonic veţi avea câte un autor pe care să-l luaţi la întrebări. Autorul va fi anunţat atât pe blogul editurii sau cele adiacente, cât şi la târg prin flayere. Aşa că nu îl veţi putea rata. Oricum ne-am gândit să vă obligăm, dacă e nevoie, cu pistoalele, să veniţi şi să staţi de vorbă cu ei.

Dar eu ziceam de ce va fi duminică 13 – fireşte, trei ceasuri rele, dar nici o grijă Lorena, alea vor fi până la 11:00, apoi spiritele se vor calma. Ziceam că? A, da. Duminică de la 12:00 sunt aşteptaţi bloggeri din toată ţara printre cărţi, de preferat la standul Tritonic unde invitat special e Lorena Lupu.

Sigur că în cel mai rău caz, dacă nu cumpăraţi o carte vom bea o cafea.

Aşadar, domnilor bloggeri, daţi „leapşa” mai departe şi nu uitaţi că duminică 13 vă aşteptăm printre cărţi. Bloggeri bucureşteni nu vor avea nici o scuză. Ceilalţi… ne mai gândim 😀

20 comentarii la “Bloggeri printre cărţi

  1. Asa-mi place mie, sa fiu pe invers: cand 80% votau cu Iliescu, eu eram adeptul monarhiei, cand lumea il uraste pe Base, eu il ador! Presupun ca atunci cand voi il veti iubi pe Base, eu n-o sa-l mai sufar

  2. Pingback: Blogs that link here « La Nouvelle Sappho

  3. Vorba proverbului: Daca nu zbori cu Taromu atunci fie zbori cu alta companie de zboruri aeriene fie nu zbori. Ce, nai auzit de acest proverb? Bine ca numai acuma lam inventat eu deci naveai cum sa auzi. Da tot ii mai tare decat doi peo baba siaiai slaba care la inventat un intelectual. Deci dadatroll e mai tare ca un intelectual. De cate ori se intampla asta?

  4. Ar putea cineva sa o intrebe pe Lorena cat o sa mai reziste playboy, la Maxim nu i-a luat asa mult sa il inchida, de ce dureaza la astia mai mult?

  5. Dadatroll, evident ca esti mai tare ca un intelectual, nimeni n-a fost in dubiu in privinta asta 😛

    Cipslim, nu, n-ar putea, pentru ca nu ne intereseaza subiectul. Dar o poti intreba singur la o adica.

  6. Cipslim, ei, nu-i bai, poate cu alta ocazie. Dar Lorena are si blog, asa ca o poti intreba acolo. Fireste, nu raspund pentru ce iti va spune 😉

  7. oana, nu poate să întrebe, pentru că l-am banat. ăsta e un hater vechi de-al meu care răspândeşte mizerii pe unde mă prinde.

    explică-i tu boului că un redactor al unei reviste nu are cum să o „închidă”. cel mult departamentul de management, precum şi cel de vânzări, cel de publicitate, etc. – pot efectua sarcina asta. mai mult, un redactor nu controlează decât conţinutul propriilor articole. după aceea spune-i să se informeze înainte de a debita dobitocenii. şi urează-i, la final, o moarte lentă, în chinuri, de vreme ce e evident că oricum nu are o viaţă. (altminteri ar fi ocupat să o trăiască şi nu mi-ar spama prietenii).

  8. Lorena, :lol:, acum am inteles, dap, asa sunt unii, daca nu mai pot intr-o parte, se duc in alta. Acum i-ai explicat tu, eu nu-i mai explic, daca insista primeste tratamentul cuvenit 😉

  9. a fost o invitatie de a adresa intrebari, am adresat o intrebare. Eu m-am comportat civilizat, Lorena nu, inteleg necesitatea de a i se da dreptate insa nu libertatile pe care si le asuma. A spune ca un redactor nu are nici o treaba cu succesul unei publicatii este un concept foarte nou pentru mine.

  10. @ Oana, am mai trecut pe aici insa de obicei nu comentez decat in cazul in care nu sunt de acord cu ceva sau am o nelamurire. Lorena are o impresie foarte buna despre ea si de aceea traieste cu ideea ca lumea nu are alta treaba de facut 🙂

  11. Cipslim, e foarte bine ca are o parere buna despre ea. Si nu vreau sa va certati aici. Comentezi la subiect sau pe langa, dar o lasi pe Lorena in pace 😉

  12. Oana: ştii, şi dacă eu îl întreb pe individ „mai prestează mă-ta felaţie pe centură?”, pot afirma că i-am pus doar o întrebare civilizată, prefăcându-mă că ignor conţinutul gratuit-ofensiv al „întrebării mele civilizate”.
    Acesta este şi cazul „întrebării lui civilizate” despre modul în care închid eu reviste.

    iar dacă eu spun că un redactor controlează strict conţinutul propriilor articole, în acelaşi mod individul înţelege că am spus „un redactor nu poate contribui la succesul unei publicaţii”. ba poate, dar într-un context economic-organizatoric dat.

    şi urmăreşte toate cele trei linkuri date de ultima mea postare. care e comentatorul comun, în egală măsură răuvoitor, (dar răuvoitor aşa, la modul penibil, cu afirmaţii de genul „lorena închide reviste”, „lorena nu scrie poezii de dragoste pentru că e străină de sentiment” 😀 şi „lorena e actriţă proastă, am văzut-o eu” – asta în condiţiile în care el stă la Cucuieţii de Deal în Moldova şi nu m-a văzut niciodată live) la toate trei postările? o fi oare un semn că omul are o problemă gravă? şi ce e mai trist, o fi oare un semn că nici măcar nu realizează că există tratament specializat?

  13. Lorena, lasa, iti spun eu duminica replica 😛 Nu ca m-as rusina, dar e greu al drau’ sa gandesc cu volanul in mana, si parca aia de la paraziti ziceau sa nu citesti cand esti la volan si esti beau, ceea ce eu tocmai fac.

Lasă un răspuns

