Important e că-mi citesc blogul sau nu?

Aşadar, minunatul săptămânal „Ancheta”, fireşte, care are seriale despre tata, ceea ce nu deranjează pe nimeni, fireşte again, a trebuit, ca de obicei, să-şi dea cu stângu’ în dreptu’. Analizaţi poza de mai jos că io vă explic imediat.

Deci io, persoană fizică, aşa cum mă cheamă pe mine că doar ştiţi, cică aş fi lucrat la IT Apă-Canal din 2003-2009. Ehee, dap, cum nu. Am lucrat acolo vreo doi ani, ultimii doi. Am fost la Administrativ înainte – nu de alta, dar e păcat să dezinformăm.

Nu m-am măritat cu Sgreader la muncă, sorry, dar îl ştiu de la 16 ani şi m-am măritat în 2001. Nasol.

S-o luăm pe mama. Dap, a fost bibliotecară unde au zis ei, dar niciodată şefă. Şi nu mai e acolo de ăhăăă, am uitat şi eu de când. Şi acum, zău, ce treabă are mama cu Apă-Canal, că nu pot pricepe nici moartă.

Ei, dar să le mulţumesc frumos, data viitoare dacă tot vreţi să scrieţi ceva măcar să vă informaţi înainte. Puteţi să-mi daţi un mail că să mor care se supără. Riscaţi să deveniţi un spam, asta da, dar nu e vina mea ci a tehnologiei. În rest, sunteţi foarte buni. Jurnalism pe genunchi pot să fac şi eu. No problem, că s-au mai văzut şi la capitală nu doar în provincie.

Oricum, mă bucur că mi-aţi vizitat blogul şi mi-aţi furat poza, aş fi apreciat dacă aţi fi spus că fotograful e Adi Hădean, că aşa e profesional. Or să creadă oamenii că voi aţi făcut-o şi iar ar fi păcat de talentul omului.

Dar ştiţi ce e incredibil? Dacă-mi citeau blogul cu atenţie chiar n-ar fi trebuit să mai zică prostiile astea. Şi faptul că am lucat la Electro Network Team, ca simplu angajat, să mor de nu, nu văd ce are a face. N-am fost administrator, dar aş fi vrut. Dar fiţi pe fază că-mi deschid o firmă cu un controversat om de afaceri şi o scriitoare. Dar asta nu puteţi afla decât citindu-mi blogul 😀

Funny e că nu ştiu unde lucrez acum că ce mi-ar fi auzit urechile 😆

Dar să trecem peste. Le mulţumesc domnişoarelor de la Ancheta, dar şi ele ar trebui să-mi mulţumească mie că mai fac vânzare 😉

25 comentarii la “Important e că-mi citesc blogul sau nu?

  1. Nici n-am ştiut cu cine stau de vorbă! JK Rowling de România. Brava! Dacă citeau blogul mai bine puteau afla că eşti patroană de editură şi editor, ce puii mei. Ce colegi de breaslă dezinformaţi 😀

  2. Crina, rau de tot, la naiba, nu le mai bagati in cap asta cu patroana de editura ca or sa creada 😀

  3. M-am mai uitat o dată peste poză. Salariu de 300 de euro? Şi 300 de euro e printre cele mai mari din ţară? Ăsta e salariu mediu la nivel de ţară după tăieri. Faină documentare, n-am ce zice. Din câte ştiu eu un manager de la Apă Canal în judeţele din zona mea ia în jur de 3.500 – 4.000 de euro 😉

  4. Eh, la noi e mai putin, nu e nici 300 dar nici la o mie nu ajunge. Nu, dar sunt simpatici, draga, io cu cine ma mai rad? Vreau sa-mi puna si vilele la inaintare 😀

  5. Dacă nu au zis și de bunici tot degeaba 🙂 . Mă băgaseră în ceață… Dar mulțumim amchetei (dezinformate) pentru informații 😆

  6. Ada, acolo ar fi fost chiar interesant de zis, adica la bunici, dar sa descopere singuri 😆

    Skap, ei, traiesc si ei cum pot 😛

  7. despre afacerile cu diamente pe care le dezvolţi la văru-miu în Congo de ce nu zice?
    sau despre finanţarea bazelor de piraţi somalezi care se antrenează pe apele sece canal esa două mii de ce nu face amintire?
    ancheto, fa, mujea e teroristă! e dată în urmărire de talent mai ceva ca de SI AI EI, adică ai Anchetei de investigaţii şi divagaţii.
    să vedem dacă ştiţi care va fi următoarea ei mişcare? o coprocultură ceva v-ar fi de ajutor?

  8. Eu ti-am zis ca esti vedeta! Si e normal sa scrie despre tine , ca esti persoana importanta! Asa ca, nu pune la suflet si da-i incolo!

  9. Oana, tu esti o diva! Despre dive mereu se scriu rautati! Important e ca e poza buna, f buna, bravo celui care a facut-o, numele se vede clar si in felul acesta vei vinde multe carti ca sa vada lumea cine e fata coruptului, a nababului, a smecherului. Orice publicitate vinde si cel mai mut, cea negativa. Se stie! Zic ca urmatoarea carte publicata sa fie FIIICA NABABULUI! O recenzez sa n-am parte de Joitica daca te mint!!!

  10. Unul dintre cei mai bine platiti manageri, cu 300 de euro pe luna… 😀 Asta mi-a placut grozav si mie! Poanta zilei!
    „Ancheta” asta n-o fi cumva revista umoristica? 😛

  11. Câte mai aflu despre tine… Dar Ivona cu comentariul cu diva, deja mi-a trezit amintiri… 47 de elene…

  12. Adrian, e tot mai rau, crede-ma 😦

    Teo, dar nu pun la suflet. Oh, mama, asa ma stii tu pe mine, cu suflet? 😀

    Ivona, din pacate ziarul asta daca vinde 200 de exemplare e mare lucru 😀 Daca scria, de exemplu, Liberatatea, eheee 😀

  13. Vero, asa ceva, adica umoristica 😀 Iti dai seama, 300 de euro o avere. Eh, pacat ca n-am pastrat numerele in care imi aratau vilele de prin Pitesti 😀 Si unele nasoale fara pic de bun gust. Eu nu-i inteleg, daca tot voiau sa-mi ofere o vila, de ce puii mei n-au gasit una misto? Pe alea nici n-a meritat sa le caut sa mi le cer. Ca eu ma duceam la proprietar cu ziarul in mana si faceam scandal 😆

    Ada, 47 de Oane 😛

  14. Salve! Schimba putin CV-ul ca sa nu mai cada lumea in pacat si sa scrie gresit… prin gazete 😉

    ACTIVITATE PROFESIONALĂ:
    2003-2009: Administrator de reţea, în cadrul biroului „Informatică” al SC. APĂ-CANAL 2000 S.A. PITEŞTI.
    2007-2008: Scenarist „Media Pro Pictures”, Bucureşti
    2009: Inginer la firma „Electro Network Team”

  15. Vocea argesului: pana una alta eu stiu ca blogurile nu sunt surse demne de informare. Asta e viata. Cel mai bine e sa intrebi. Asa stiu eu, o fi altfel.

Lasă un răspuns

