Azi

  Imaginea vorbeste de la sine 😉

   Claudiu a venit sa-si vada Ingerul

 Am avut lansare la Jurnalism

 O viitoare autoare de crime

 Nu, nu m-am dezbracat pentru vanzare, ci de cald 😀

 Lansare Comunicare

 Omul misterios

 Piesa de rezistenta

8 comentarii la “Azi

  1. nice!
    Omul misterios?? :))
    De dăzbrăcat, te-oi fi dezbrăcat tu de cald, dar pixul ăla e bine poziționat 😛 …

  2. mai numa lume …buna, amu regret ca nu am venit si io, mai stricam si io peisajul pe acolo )))

  3. Vazand poza de la Jurnalism, imi aduc aminte ca in facultate am citit de voie-de nevoie Tritonic. Ce bucurie sa-l revad in foto pe d-l profesor Marian Petcu. Tritonic ruuulllzzz! :))

Lasă un răspuns

