Oare pe ei îi doare?

Prostia, normal.

 

Plecam eu de la bunica mea, cu muzica la maxim şi cu chef de ducă la dracu’. Şi uite aşa ajung în centrul satului unde un miliţian îmi face cu mâna. Nu, îmi face cu mâna. Şi eu am zis să-şi facă singur, dar cum omul a insistat am oprit.

Actele, se uită, le răsuceşte… mna. Un nene care mă ştie opreşte şi el. Mă dau jos să-l salut că aşa e politicos. Miliţianul se uită, se uită, se uită:

– Nu vă supăraţi, dar cum puteţi conduce cu tocurile alea?

Întrebarea m-a trăznit. Am zâmbit suav şi am replicat:

– S-ar putea să vi se pară şocant, dar vă jur că nu conduc cu tocurile.

Dhhhh.

Nu, nu mi-a făcut nimic, pentru că nu avea ce. Se dădea şi el important.

Dhhhh. Da, acum mă duc la somn. Prea multe pentru azi.

11 comentarii la “Oare pe ei îi doare?

  1. Cristian, din alea, da 😛

    X, nici macar un sfert n-au devenit politisti. Gradul de inteligenta e tot in paleolitic.

  2. Se baga si el in seama, deh. La mine in comuna, cand m-a oprit politistul, i-am dat talonul masinii intors invers. Nici macar nu l-a intors cum ar fi trebuit ca sa-l citeasca, doar s-a prefacut ca se uita pe el.

  3. Nicu, descult s-o cunduce bine, dar cand te dai jos din masina esti murdar ca dracu’. Eu conduc incaltata cu acele sandale, doar ca-mi folosesc talpa, nu tocul 😀
    Mno, putea sa i se urce sangele la cap, putea sa-mi ia carnetul, abia asteptam. Venea dupa mine la Pitesti sa mi-l aduca. Eheee, ca doar nu eram impertinenta daca nu ma bazam pe ceva 😛

  4. Geocer, poate omul stia sa citeasca invers 😀

    Iulia, pai da, nu prea doare, dar ar trebui sa se dea o lege sa doara :)))

Lasă un răspuns

