Vă anunţ de pe acum…

Nu de alta, dar prevăd că până sâmbătă o să-mi fie tare lene să mai scriu. Vedeţi doar că lenea mea e boală cronică. N-am ce face. Asta e.

Cum ziceam, ba nu ziceam dar asta fac acum: Sâmbătă de la ora 13:15 mă veţi auzi la Radio România Cultural la emisiunea „Exploratorii lumii de mâine” alături de Ştefan Ghidoveanu. Nu, Ştefan Ghidoveanu e redactor sau moderator ca să înţelegeţi şi în limbaj de TV. Ca să vă sucesc puţin Ştefan Gidoveanu e gazda, eu doar trec o jumătate de oră prin studio.

Măi, ideea e să ascultaţi că apoi vă dau extemporal şi dau note mici dacă nu ştiţi tot.

Aşa că ne auzim sâmbătă. Sigur, puteţi să şi sunaţi şi să întrebaţi. Ei, lasă, important e să ascultaţi apoi vedeţi voi ce mai faceţi 😛

17 comentarii la “Vă anunţ de pe acum…

  1. Pingback: Sărutul morţii (Kriminalroman) – II « Ioan Usca

  2. Pingback: La aniversare: un an de Cantina Socială « Cantina Socială

  3. Pingback: Iuhu! « Adakiss's Blog

  4. Am citit de curand una dintre creatiile tale si curios sa aflu mai multe despre tine am googleit numele tau. Cred ca deja sti unde am ajuns: blogul Oanei Stoica Mujea. Citesc cateva postari, imi formez o impresie (adica esti exact cum mi te imaginam: complexa, lumini + umbre, multe umbre), dar raman socat cand citesc commenturile… Ce naiba au toti acei oameni cu tine? Multe dintre comentarii sunt mai agresive decat un meci de k1… Nu pot sa inteleg cum de atatea persoane te privesc cu dispret… Totusi nu uita ce sune Oscar Wilde: `Nu exista decat un singur lucru pe lumea asta mai rau decat sa se vorbeasca despre tine, si anume sa nu se vorbeasca despre tine`. Un posibil fan!

  5. Pingback: Galileo Online » Oana Stoica-Mujea la Exploratorii lumii de mîine

  6. CupaluiDionysos, nu stiu ce carte ai citit, dar sper ca ti-a placut. Cat despre comentarii, hmm, unele sunt dure, altele ironic-glumete, asa cum mi i-am invatat, altele de lauda, altele de dispret asa cum ai spus. Dar toate geniile sunt hulite, asa ca imi accept soarta 😀 – glumesc, fireste. Fiecare are dreptul la opinie, iar cele acide imi plac cel mai mult pentru ca imi dau posibilitatea de-a-mi descarca tensiunile negative. Cu toate ca de cele mai multe ori sunt amuzante. Nu ma mai deranjeaza absolut nimic. Ori ca e de bine, de rau sau de foarte rau, tot cam aia imi e. Ca nu traiesc din ce-mi spun altii. Si, ca de obicei, Wilde avea dreptate.
    Eu sper sa-mi fii un posibil prieten. Fanii sunt agasanti 😀

  7. Atunci da… sunt un prieten> `indicii anatomice` era cartea si va fi la scurt timp urmata de `Parfumul vaduvei negre`. Merci beaucoup pentru clipele de suspans!

  8. Am ascultat. Si tu dai in marea majoritate raspunsuri la fel de scurte ca si ale mele(ma refer atunci cand sunt intervievat) 😀

Lasă un răspuns

