Şi azi am fost în 10

La mine a fost 16. Dar de acum mă cunoaşteţi. Dacă mă pot pierde într-un oraş cu două străzi, ce mai contează şase zile în plus sau în minus? 😀

Vă las cu pozele de la radio făcute de minunata doamnă Ghidoveanu.

Restul puteţi „citi” voi. Ca de obicei, îmi e somn.

16 comentarii la “Şi azi am fost în 10

  1. deci da ,2 strazi, zici. pai cine te aduce la Bucuresti, daca tu pana si in Ogrezeni te-ai rataci )))

  2. Cody, eu nu m-am ratacit deloc in Ogrezeni, ca nu eram la volan. Iar la Bucuresti, cu toate ca nu stiu unde merg, cum necum, nimeresc 😀

  3. deci, Cody, nu are legătură cu Ogrezeni 😆
    Și cred că, cu cât e orașul mai mare, cu atât le nimerești mai bine. Deși, dacă mai vii de câteva ori, nu o să mai fie nevoie de indicații ca să nimerești 😀

  4. Faceam si eu o plimbare printre bloguri cand am ajuns iar in lumea Oanei… Cand am vazut noua postare, si in special pozele, mi-am amintit ceea ce imi spunea o buna prietena atunci cand te-am vazut pentru prima si singura oara in carne si oase: `Fata asta chiar se zgarceste cu zambetele!`Asta se intampla in ianuarie, anul acesta in Baia Mare la lansarea `Reginei Elfa`… Nu ca in jurul tau nu ar fi buna dispozitie, dar mai zambeste din cand in cand (poate i-ai mai indulcii pe unii dintre comentatorii tai:D)… Un prieten

  5. Cupaluidionysos, promit sa incerc. Nu sunt eu prea zambareata din fire, dar o sa ma fortez pe viitor. Cred ca da, sunt cam zgarcita cu zambetele 🙂

  6. Ada, exact asa e, cu cat e orasul mai mare cu atat imi iese mai bine, dracu’ stie care-i explicatia 😀

  7. Ei, te rog! Sprematia, la acest capitol, o detin io! Sa fiu in fata cladirii si sa nu gasesc-vad usa….daca nu aproape imposibil, atunci cu certitudine, mai rar! 😀 😀 😀

Lasă un răspuns

