Cerere de demisie

Subsemnatul… domiciliat în…, prin propria-mi voinţă şi putere îmi dau demisia din viaţa mea, din funcţia de cetăţean al ţării şi din orice altă funcţie de om. Dacă consideraţi necesar găsesc înlocuitor, dar presupun că nu e chiar atât de important.

 

Ea şi-a dat demisia din viaţa tuturor. Păcat!

2 comentarii la “Cerere de demisie

  1. Pingback: Inocentul – IV « Ioan Usca

  2. alta parere:Subsemnatul…….domiciliat in…..prin propria -mi vointa imi dau demisia din viata.Am constatat ca am o inima care e mai puternica decat creierul:gandurile ei m-au coplesit.

Lasă un răspuns

