Fără maşină viaţa e pustiu

Tocmai ce mi-am limitat de una singură liberatea de mişcare. Nici nu pot scrie reportajul, pentru că gândul meu e tot la biata maşină, singură, părăsită, abandonată – fireşte, eu, maşina e bine. Aşa îmi trebuie dacă am vrut s-o fac mai frumoasă decât e şi am lăsat-o la polish. Acum mă uit lungggg pe fereastră şi simt că înnebunesc.

Sigur, nu pot zice că m-am plictisit. Am mai făcut o înregistrare pentru Radio România Cultural – mulţumesc Anca Ionescu – am mai citit două pagini dintr-o carte, am mai conceput în capul meu un nou capitol pentru Sărut, dar reportajul nu-l pot termina decât pe malul apei. Şi cum să mă car eu cu ditamai laptopul şi cu materialele aferente o sută de metri pe jos? Cum? Spuneţi voi. Nu sunt în stare fără maşină nici să respir. Nu-i aşa că e cumplit de cald? Nu-i aşa că nodul ăla din gât e din pricină de stat ca într-o colivie?

Oare aşa se simte şi Piţi? Sau el s-o fi obişnuit după nouă ani de existenţă între patru pereţi. Bine, exagerez, sufrageria mea are cinci pereţi sau a avut că acum am făcut tot patru.

Neaţa soare, îmi vreau maşina înapoiiiiiiii. Nu mă pot mişca, parcă aş fi handicapată. Vreau, vreau, vreau. Cât mama mă-sii durează un polish?

Vreau şi pe malul apei ca să mă pot concentra la ce am de făcut. Cum să scrii despre Veneţia dacă n-ai apa lângă tine? Nu-i aşa că practic e imposibil? Vă spun eu că e. Vreau o gondolă ceva care să mă ducă până la Zahana. Şi, la dracu’, tocmai acum a rămas şi Max fără permis. Deci nimeni pe lumea asta nu-mi poate oferi un mijloc de transport. Fireşte, nu pot chema taxiul să mă ducă până la Zahana, decât dacă n-am fost bătută în ultima vreme.

Şi ştiţi ce aş mai vrea? Dacă tot suntem la capitolul „vreau”. Vreau să vină mai repede întâlnirea bloggerilor că iar am strâns în geantă o tonă de biscuiţi pentru Foin şi deja o simt grea şi apăsătoare. Dar nu numai de asta vreau întâlnire, ci şi pentru că aş avea chef de oamenii ăia nesuferiţi. Ce e mai mişto pe lume decât să-l ai pe Canguru’ (pro putere) între mine şi Geoger (anti orice)? Normal, cireaşa de pe tort e Ema, dar nu vă spun de ce, trebuie să veniţi şi să vedeţi cu ochii voştri.

Concluzia: fără maşină viaţa-i tot mai pustiu.

19 comentarii la “Fără maşină viaţa e pustiu

  1. Pingback: Fără maşină viaţa e pustiu - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Eu zic asa, fara carnet viata e mai pustiu decat este! E asa de nasol ca-mi vine sa dau cu ciocanu-n masina parcata-n fata blocului degeaba. Asa ca un polish, iti garantez, nu dureaza cat sa-ti reinnoiesti carnetu’ de sofer. 😉

  3. Nu mi l-au luat. Eram in depresie acuta daca se intampla asta. Doar a expirat si m-am prins tarziu. Insa am mancat ceva cand eram mica de nu m-au oprit cat l-am folosit expirat. :))
    Desi e doar expirat e complicat ca orice trebusoara simpla, la prima vedere, la noi in tara. Tu stii mai bine. 🙂

  4. Pingback: Despre pisici numai de bine « Cu arma la vedere!

  5. Daniela, da, bine ca mi-ai amintit ca mi-a expirat pasaportul, maine e musai sa-l fac. La naiba. Poate raman ca proasta in aeroport 😀

  6. Mare dreptate mai ai cand zici ce zici despre viitoarea intalnire de vineri seara. Despre masina, eu n-am aceeasi parere. Eu ma lipsesc de ea cu cea mai mare placere, de cate ori pot.
    Aaa, sa nu uit : este ca Ema ar trebui sa vina din nou insotita de Foin?

  7. Vrei să vin să te duc cu maşina pînă la Max? În vreo două ore ajung 🙂
    Deşi, după ce m-ai şantajat, n-ar trebui să te ajut… dar treacă de la mine…

  8. De 7 ani nu am mai condus o maşină şi mă simt al naibii de bine.Evident că nu mai am libertatea de mişcare ca pe vremea când aveam maşină, dar am alte avantaje… 🙂

  9. In calitate de ziarist de investigatii am cerut diferitelor agentii occidentale acces la documentele strict secrete ( nedesclasificate ) legate de spionajul sovietic si est -european .

    PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU A FOST AGENT AL SECURITATII
    SPECIALIZAT IN SPIONAJ INDUSTRIAL SI MILITAR.
    si a urmat doua luni cursuri de specializare la Centrul Baneasa .
    ( Cod A33-2 Rom )
    „Agentiile NAVROM-Romanian Shipping Company, erau repartizate intre DIE si DIA (Directia de Informatii a Armatei), si sefii acestora cooperau cu institutia care tutela agentia respectiva. Aceasta noua orientare a inceput in 1973, cand Ceausescu a semnat un decret strict secret (No. 363/1973) care, printre altele, autoriza NAVROM sa transporte „curier diplomatic neinsotit” al DIE si DIA pe navele agentiei. La scurt timp dupa aceasta, atat DIE, cat si DIA au inceput sa foloseasca NAVROM-ul pentru a aduce in Romania, in mod secret, echipamente de largi dimensiuni supuse embargoului. Aranjamentele se faceau atat cu sefii agentiilor NAVROM, cat si cu capitanii de nava care erau folositi cu prioritate pentru aceleasi sarcini. Printre numeroasele echipamente de embargo aduse secret in Romania de DIE mentionez: un tanc Centurion din Israel instalatii militare radar pentru joasa altitudine, din Anglia si Italia; o linie completa de fabricare a cristalelor epitaxiale pentru circuite integrate din Japonia. DIA a fost, de asemenea, prolifica.” Cod A33-2 Rom
    Semnat
    ION MIHAI PACEPA
    Iar intr- un alt document A36- 2 rom se spune Traian Basescu participated in a two-month intelligence and counterintelligence training session taking place at the Education Center for the Securitate in Baneasa in 1987-1989, while heading the trade representation of the Romanian Navrom in Anvers,
    ……………….. ( video testimony. )
    VA URMA UN ALT DOCUMENT CARE SE REFERA LA CONECTIILE DE LA ANVERS AL PRESEDINTELUI ROMANIEI CU SPIONAJUL SOVIETIC.

    Robert Horvath Special for Nipon Press

  10. aș veni, dar… N-am cum.
    Concluzia posării: trebuie să mă grăbesc cu rolele alea pentru cadou. Acum mă duc să caut 😆

  11. Pingback: Inocentul – IX « Ioan Usca

Lasă un răspuns

